نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اگر باتری لپ تاپ ایسوس شما نارنجی و سبز روشن است، به این معنی است که دستگاه شما مشکلی دارد. برای اکثر کاربران، زمانی که شارژر به برق وصل است، لپ تاپ تمایل به انجام این کار دارد و اصلا شارژ نمی شود. این باعث ناامیدی زیادی می شود زیرا شما نمی دانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

علت تغییر رنگ چراغ باتری لپ تاپ به رنگ نارنجی و سبز روشن

هنگامی که لپ تاپ شما روشن است و شارژر به برق وصل است، می بینید که یک چراغ سبز و نارنجی چشمک می زند که به شما نشان می دهد باتری در حال شارژ است، اما در واقع، درصد برق 0 درصد است. این مشکل باتری است و لپ تاپ شما دیگر نمی تواند شارژ شود و هنگامی که شارژر را وصل می کنید با چشمک زدن با چراغ سبز و نارنجی به شما هشدار می دهد. این به کاربر نشان می دهد که لپ تاپ مشکل شارژ دارد که باید برطرف شود. این ممکن است به دلایل متعددی مانند مادربرد معیوب، آداپتور برق یا مشکل باتری باشد. بنابراین ما می خواهیم چند راه حل برای مشکلات چشمک زدن چراغ های LED پیشنهاد کنیم. لپ تاپ ایسوس یا دل که بهتر است، در اینجا می توانید اطلاعات کاملی در مورد این دو برند برتر دنیا در شهر لپ تاپ به دست آورید.

  1. سخت افزار خود را مشکل کنید

قبل از اینکه با هر چیز دیگری سر و کله بزنید، باید سخت افزار خود را به درستی بررسی کنید که ممکن است باتری به درستی به آداپتور شارژ وصل نشده باشد یا ممکن است برخی از مشکلات مربوط به برد باتری باشد. مطمئن شوید که آداپتور شما به درستی به یک نقطه محکم با باتری متصل شده است.

این مطلب را از دست ندهید   چرا لپ تاپ هنگام راه اندازی هنگ می کند؟

ممکن است کابل شما آسیب دیده باشد که نتواند لپ تاپ را شارژ کند و این مشکل را ایجاد کند. مطمئن شوید و اگر این خطا است، کابل خود را تعویض کنید.

  1. Power Reset لپ تاپ

اگر راه‌حل بالا کار نمی‌کند و همچنان مشکل شارژ با چراغ‌های LED دارید، می‌توانید لپ‌تاپ خود را نیز تنظیم مجدد برق انجام دهید، همانطور که برای اکثر افراد کار می‌کرد. این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

  • هر دستگاه قابل جدا شدنی را از بهترین لپ تاپ زیر 900 خود برای چندوظیفه بردارید و آن را خاموش کنید.
  • شارژر را از لپ تاپ ASUS خود جدا کنید.
  • اگر باتری شما قابل جدا شدن است، آن را از لپ تاپ ASUS خود خارج کنید. اگر قابل جابجایی نیست، آن را برای رفع این مشکل به فروشگاه ببرید.
  • دکمه پاور را نگه دارید و آن را به مدت 60 ثانیه فشار دهید.
  • شارژر برق متناوب را در لپ تاپ ASUS خود قرار دهید.
  • لپ تاپ را روشن کنید و بررسی کنید که آیا شارژ می شود یا خیر. اگر هنوز اینطور نیست. سپس تنها یک امکان وجود دارد.
  1. بررسی کنید که آیا باتری آسیب دیده است

به تمام کاربران لپ‌تاپ توصیه می‌شود که شارژ برق را روی 100% نگه دارند و سپس کابل شارژ را جدا کنند. این باعث افزایش طول عمر باتری می شود و احتمال آسیب کمتری به باتری وجود دارد.

شارژ بیش از حد باتری یا عدم استفاده صحیح از آداپتور باعث گرم شدن باتری و کاهش عمر باتری می شود که در نتیجه باتری شما آسیب می بیند و نیاز به تعویض دارد. اگر لپ‌تاپ ASUS شما همچنان نور چشمک زن نارنجی و سبز را هنگام شارژ کردن آن نشان می‌دهد، زمان آن رسیده است که در نهایت باتری آسیب‌دیده را با یک باتری جدید تعویض کنید. برای این منظور از این دستورالعمل ها استفاده کنید.

  • کابل یا آداپتور برق را جدا کنید.
  • اگر باتری شما قابل جدا شدن است، آن را به آرامی خارج کرده و با یک باتری جدید جایگزین کنید. اگر باتری ثابت است، سعی کنید آن را توسط یک متخصص تعمیر کنید.
  • پس از تعویض باتری، دکمه پاور را نگه دارید.
  • آداپتور را دوباره به باتری وصل کنید
  • لپ تاپ خود را راه اندازی کنید، و این باید مشکل را برای شما حل کند.
این مطلب را از دست ندهید   دانستنی‌هایی درباره شارژ نشدن لپ تاپ ایسوس

نتیجه

همه اینها در مورد شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس و چشمک زدن با چراغ نارنجی و سبز بود. پیشنهادات و راه حل های دقیق در اینجا ذکر شده است. برای کمک بیشتر، بخش نظرات داده شده است، پاسخ خود را بگذارید و ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کنیم.

مقالات مرتبط:

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «علت تغییر رنگ چراغ باتری لپ تاپ»

  1. با سلام و وقت بخیر، سوالی خدمت شما داشتم چراغ شارژ لپ تاب من سفید چشمک زن است. این نشانه چیست؟ دستگاه asus vivobook pro 15 با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 11 =