نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اگر لپ‌تاپ ایسوس شما روی صفحه خوش‌آمدگویی هنگ می کند، می‌توانید چند روش را برای رفع مشکل امتحان کنید.

روش رفع مشکلات لپ تاپ

1) سعی کنید لپ تاپ خود را مجددا راه اندازی کنید

توجه: برای لپ‌تاپ‌هایی که باتری قابل جابجایی ندارند، دکمه پاور را نگه دارید تا لپ‌تاپ شما اجباری خاموش شود. پس از این، دکمه پاور را نگه دارید تا لپ تاپ شما از طریق CMOS ریست شود.

2) وارد “Safe Mode” شده و “System Restore” را اجرا کنید

با فرض اینکه نمی توانید از صفحه خوش آمدگویی عبور کنید، باید از «Safe Mode» برای انجام «بازیابی سیستم» استفاده کنید. با فشار دادن مکرر کلید F8 در حین بالا آمدن لپ تاپ و سپس فشار دادن کلید F4 وارد حالت Safe Mode می شوید.

اجرای «بازیابی سیستم» از لپ‌تاپی به لپ‌تاپ دیگر، حتی در همان برند لپ‌تاپ، متفاوت است. برای دریافت مراحل دقیق نحوه انجام “بازیابی سیستم” از “حالت ایمن” با کتابچه راهنمای کاربر خود مشورت کنید.

3) اگر همه چیز شکست خورد، ویندوز را دوباره نصب کنید

به عنوان آخرین راه حل برای ذخیره لپ تاپ ایسوس، در صورت امکان از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و ویندوز را روی لپ تاپ خود نصب کنید. اگر حتی با این کار هم لپ تاپ شما برطرف نشد، احتمالاً مشکل سخت افزاری دارید و باید برای کمک با یک متخصص مشورت کنید.

چرا لپ تاپ ایسوس شما روی صفحه آرم آویزان می شود؟

اگر لپ‌تاپ ایسوس شما روی صفحه آرم آویزان است، سعی کنید ببینید آیا می‌توانید «حالت ایمن» را وارد کنید. اگر نمی توانید، لپ تاپ شما احتمالاً مشکل هارد دیسک دارد.

این مطلب را از دست ندهید   هنگ کردن لپ‌تاپ چیست

برای وارد شدن به “Safe Mode” در ویندوز 10 (و 8):

  • لپ تاپ خود را روشن کنید.
  • هنگامی که لپ تاپ شما راه اندازی می شود، کلید “F8” را چندین بار کلیک کنید تا وارد “Safe Mode” شوید.
  • برای روشن کردن «حالت ایمن» روی کلید «F4» کلیک کنید.
  • برای روشن کردن حالت Safe Mode with Networking روی کلید “F5” کلیک کنید.
  • برای روشن کردن «حالت ایمن با خط فرمان» روی کلید «F6» کلیک کنید.
  • با راه اندازی مجدد لپ تاپ خود از «حالت ایمن» خارج شوید.

اگر نمی توانید وارد “Safe Mode” شوید، احتمالاً مشکل هارد دیسک دارید. اگر اینطور است، به احتمال زیاد چاره ای ندارید جز اینکه هارد دیسک معیوب خود را تعویض کنید تا مشکل آویزان شدن لپ تاپ خود را برطرف کنید.

چرا Asus Vivobook شما همچنان یخ می‌زند؟

ایسوس Vivobook شما احتمالا به دلیل مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری هنگ کرده است. اگر مشکل نرم افزاری است، ممکن است به روز رسانی سیستم عامل مشکل شما را برطرف کند. اگر نه، می توانید از فایل های لپ تاپ خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، لپ تاپ خود را تنظیم مجدد و فرمت کنید. اگر پس از انجام این کار همچنان مشکل انجماد دارید، احتمالاً مشکل از سخت افزار Vivobook شما است.

برای بررسی اینکه آیا مشکل سخت افزاری است، یک راه اندازی مجدد سخت انجام دهید و وارد BIOS Vivobook خود شوید. مانیتور سخت افزار را در BIOS بررسی کنید و بررسی کنید که آیا چیزی است که خودتان می توانید آن را تعمیر کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی رایج در لپ تاپ ایسوس

به عنوان مثال، اگر خنک کننده بدی در Vivobook شما وجود دارد، می توانید سعی کنید داخل لپ تاپ را تمیز کنید تا گرد و غبار یا زباله ها را پاک کنید و از خنک شدن کافی جلوگیری کنید.

اگر مشکل جدی‌تر یا پیچیده‌تر است، باید آن را نزد یک متخصص ببرید تا مشکلات سخت‌افزاری شما را بررسی و برطرف کند. قبل از اینکه Vivobook خود را بفرستید برای رفع مشکل از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

چرا لپ تاپ ایسوس شما هنگام اتصال به وای فای هنگ کرده است؟

هر چند وقت یکبار، همه چیز در لپ تاپ شما به هم می خورد. سعی کنید اطلاعات وای فای ذخیره شده را در لپ تاپ ایسوس پاک کنید و روتر و مودم وای فای خود را مجددا راه اندازی کنید. سپس سعی کنید به وای فای متصل شوید و ببینید آیا مشکل شما حل می شود یا خیر. اگر انجام موارد بالا جواب نداد، بررسی کنید و ببینید آیا کسی بدون اطلاع شما به WiFi شما دسترسی دارد یا خیر. شما می توانید این را با رفتن به “حالت ایمن با شبکه” بررسی کنید. اگر وارد شدن به حالت ایمن کار نمی کند، قطعاً مشکلی وجود دارد و به یک متخصص نیاز دارید تا در این مورد به شما کمک کند.

برای وارد شدن به “Safe Mode with Networking” در ویندوز 10:

  • لپ تاپ خود را بوت کنید و کلید “F8” را مکررا فشار دهید.
  • برای روشن کردن «حالت ایمن» روی کلید «F4» کلیک کنید.
  • برای روشن کردن حالت Safe Mode with Networking روی کلید “F5” کلیک کنید.
  • برای روشن کردن «حالت ایمن با خط فرمان» روی کلید «F6» کلیک کنید.
  • مشکل خود را برطرف کنید.
  • با راه اندازی مجدد لپ تاپ خود از «حالت ایمن» خارج شوید.
این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم اتصال لپ تاپ به گوشی

مقالات مرتبط:

تعمیر ویندوز 10 بدون CD

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =