نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بدافزارها، ویروس های کامپیوتری و تروجان ها از زمان اولین استفاده از شبکه های کامپیوتری وجود داشته اند. این برنامه های مخرب به طور خاص برای نفوذ به شبکه های کامپیوتری کاربران و ایجاد آسیب طراحی شده اند. در حالی که بیشتر این گونه ویروس ها به عنوان شوخی برای آزار کاربران اینترنت شروع شده اند، اما به سلاح های سایبری بسیار فریبنده تبدیل شده اند، که برخی از آنها (استاکس نت) می توانند کل کشورها را نابود کنند. خوشبختانه، چنین سلاح های سایبری بسیار پیشرفته ای به سختی بر روی کاربران عادی اینترنت آزمایش می شوند، اما این بدان معنا نیست که آنها ایمن هستند. با افزایش تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان و توسعه فناوری های جدید مبتنی بر اینترنت، ما را بسیار آسیب پذیرتر از همیشه کرده است. تنها محافظتی که می‌توانیم آن را تضمین کنیم، برنامه‌های ضد ویروس متعددی است که می‌توانید برای رایانه خود پیدا کنید، مانند Advanced System Protector.

بدافزار چگونه وارد سیستم شما می شود

بدافزارها و سایر آشغال‌های مخرب دیگر می‌توانند به روش‌های مختلفی در رایانه شما قرار بگیرند.

  1. نصب برنامه ها از منابع غیرقابل اعتماد ویروس‌ها اغلب با چیزهای بیهوده‌ای مانند نوار ابزار، محافظ صفحه نمایش و دانلودهای تورنت همراه هستند.
  2. شما فریب خورده اید که یک بدافزار را نصب کنید زیرا به نظر می رسد یک نرم افزار یا به روز رسانی واقعی است.
  3. موارد بارگیری شده از ایمیل های اسپم و پیوست های ایمیل آلوده یا لینک های وب آلوده.
  4. اگر در مراحل نصب خیلی مراقب نباشید، برنامه‌هایی با شهرت و محبوبیت کم، به‌طور مخفیانه نرم‌افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی را نصب می‌کنند.
این مطلب را از دست ندهید   نکاتی برای جلوگیری از خرابی سیستم

علائمی که سیستم شما ممکن است آلوده باشد

با چنین برنامه های شرورانه ای در سیستم شما، احتمال قطعی رفتار غیرعادی در سیستم شما وجود دارد. در زیر برخی از مشکلاتی که معمولاً در رایانه‌های آلوده با آن مواجه می‌شوند، فهرست شده‌اند.

  • راه اندازی و عملکرد آهسته بسیار رایج می شود.
  • سرعت اینترنت بسیار پایین است زیرا بدافزار می تواند در شبکه تداخل ایجاد کند.
  • هر بار که روی مرورگر خود کلیک می کنید، پنجره های بازشو بسیار زیاد است. این می تواند ناوبری اینترنت را به هم بزند و جستجوها را بسیار کند کند.
  • برخی از برنامه‌ها، به‌ویژه فایل‌های exe از جمله پی‌دی‌اف‌خوان‌ها و غیره از کار می‌افتند.
  • برخی از صفحات وب نیز می توانند پاسخگو نباشند، به خصوص اگر در مورد ضدعفونی کردن رایانه شما باشند.

چگونه می توان چنین برنامه هایی را متوقف کرد

بهترین شانسی که در برابر چنین نرم افزارهای شرورانه ای داریم، اطمینان از نصب یک برنامه ضد ویروس و ضد بدافزار مناسب است. بسیاری از برنامه های ضد ویروس بسیار قابل اعتماد و ماهر وجود دارد که به شما کمک می کند چنین آشغال های عفونی را از سیستم خود دور نگه دارید. با این حال، می توانید دست خود را روی محافظ سیستم پیشرفته بسیار فشرده و در عین حال قدرتمند Systweak امتحان کنید.

محافظ سیستم پیشرفته توسط نرم افزار Systweak

همانطور که از نام آن پیداست، این ابزار قدرتمند می تواند به راحتی تمام عفونت های سیستم شما را شناسایی و حذف کند و با الگوریتم های پاکسازی عمیق به ریشه کنی ویروس ها و فایل های مخرب کمک کند. نه تنها این، Advanced System Protector همچنین در برابر هر گونه بدافزار یا نرم افزار جاسوسی پنهانی که به دنبال ورود به سیستم شما هستند، محافظت بلادرنگ را ارائه می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر کیبورد لپ‌تاپ ایسوس

محافظ سیستم پیشرفته چه کاری انجام می دهد؟

Advanced System Protector دارای تمام ابزارهایی است که برای پاکسازی رایانه خود از هر گونه ویروس، بدافزار، نرم افزارهای جاسوسی و فایل های عفونی نیاز دارید. می توانید عملکردهای مختلف آن را همانطور که در زیر ذکر شده است بررسی کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: 10 بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای ویندوز 10، 8، 7 سال 2017

  1. ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و هر گونه برنامه ناخواسته مانند نوار ابزار و محافظ صفحه را که بدون اجازه شما نصب شده اند را پاک می کند.
  2. اسکن سریع به شما این امکان را می دهد که کامپیوتر خود را بسیار سریعتر از اکثر برنامه های ضد ویروس تمیز کنید. صرف نظر از این، تضمین می کند که فایل های مخرب را از مخفی ترین مکان های سیستم شما شناسایی می کند.
  3. به روز رسانی خودکار رایگان تضمین می کند که برنامه با اطلاعات مربوط به آخرین گونه های ویروس های عفونی به روز است. این محافظت بسیار بهتری را در برابر بدافزارهای جدیدتری که اخیراً ظاهر شده اند، فراهم می کند.
  4. با وجود عملکردهای مختلف، Advanced System Protector در استفاده از منابع رایانه بسیار سبک است. کامپیوتر شما را کند نمی کند و بار اضافی روی حافظه سیستم ایجاد نمی کند.

اگر از اینترنت برای تراکنش‌های مالی مختلف مانند بانکداری، خرید و تجارت و غیره استفاده می‌کنید، امنیت اینترنت و ویروس ضروری است. Advanced System Protector به شما کمک می‌کند بدون ترس از در معرض خطر قرار گرفتن توسط چنین ویروس‌های عفونی و مخربی از وب جهانی لذت ببرید. به سیستم شما آسیب برساند و امنیت شخصی شما را به خطر بیندازد.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه خطای لپ تاپ ایسوس را برطرف کنیم؟

مقالات مرتبط:

علامت سوال باتری تبلت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =