نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعمیر کیبورد لپ‌تاپ ایسوس/ در دنیای امروز کسی نیست که از کارایی­‌های یک سیستم خوب به خصوص لپ­‌تاپ بی­‌خبر باشد. لپ­‌تاپ‌­ها کامپیوتر­های قابل حملی­‌اند که به کارایی کامپیوتر افزوده‌­اند چرا که قابلیت جابه­‌جایی دارند و می‌­توان هر جایی از آن­ها استفاده کرد، مسافرت، سرکار، مدرسه و دانشگاه می‌­توانید با به همراه داشتن لپ­‌تاپ خود به کار­های خود بپردازید و یا با آن فیلم تماشا کنید و… یکی از مشکلاتی که ممکن است رابطه شما و کارکردن با لپ‌­تاپ­تان را مختل کند خرابی کیبورد آن است. کیبورد لپ­‌تاپ ممکن است دچار خرابی­‌هایی بشود و اجازه ارتباط درست با لپ‌­تاپ را به شما ندهد. در اینجا شما به فکر تعمیر کیبورد لپ­تاپ ایسوس خود می­‌افتید و می­‌خواهید آن را تعمیر کنید.

خب تا اینجای کار با اهمیت لپ­‌تاپ­‌ها آشنا شدیم، اهمیت لپ‌­تاپ در سلامت آن است و اگر نشود اطلاعات را به درستی به آن وارد کرد نمی‌­توان از آن هم به درستی استفاده کرد چرا که اطلاعات اولیه به درستی به آن نرسیده‌­اند. در این مورد باید گفت که کیبورد بخش مهمی از لپ­‌تاپ ایسوس است که شما با ورود حروف روی کیبورد به آن اطلاعات لازم از قبیل حروف و اعداد و ورودی­‌ها را وارد می­‌کنید و می‌­توانید از آن استفاده کنید.

تعمیر کیبورد لپ‌تاپ ایسوس

عوامل خرابی کیبورد

از قطعات مهم لپ­‌تاپ‌­ها کیبورد آن­ها می­‌باشد که با کیبورد می­‌توانید اطلاعاتتان را به لپ­‌تاپ وارد کنید و اگر خراب باشد این اطلاعات اشتباه وارد می­‌شوند. خرابی‌­هایی ممکن است برای لپ‌­تاپ پیش بیاید که به گونه­‌های مختلفی شما را دچار دردسر کند برای همین می­‌پردازیم به خرابی­‌هایی که برای کیبورد لپ‌­تاپ رخ می­‌دهد.

  1. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کیبورد لپ‌­تاپ شما پیش بیاید این است که با ریختن مایعات بر روی لپ‌­تاپ­تان کیبورد دچار مشکل شود و دیگر کار نکند. اگر چنین اتفاقی افتاد باید بدانید که این مشکل تنها با تعویض کیبورد حل می­‌شود. از دیگر چیز­هایی که ممکن است باعث خرابی کیبورد لپ­‌تاپ شما بشوند استفاده از فوم‌­ها و محلول­‌های پاک کننده می­‌باشد. در استفاده از این محصولات بسیار محتاط عمل کنید.
  2. یکی دیگر از مشکلات ممکن برای کیبورد لپ­‌تاپ ایسوس در آمدن دکمه­‌های کیبورد از جایشان است. در صورت این اتفاق اگر دکمه شکسته باشد باید تعویض شود و دکمه جدید جایگزین شود اما اگر فقط جدا شده باشد نیاز است که زیر آن تمیز شود و سپس با احتیاط بر سر جای خودش قرار بگیرد.
  3. یکی دیگر از مشکلات رایج کیبورد لپ­‌تاپ ایسوس آن است که همه کلید­ها با هم متوقف شوند و هیچ کدام کار نکنند. این مشکل عموما نرم‌افزاری است و ربطی به سخت افزار­های مربوطه ندارد بنابراین راه مواجهه با این مشکل ری­ستارت کردن سیستم است.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر پورت شارژ لپ‌تاپ ایسوس

راه­کار­های جلوگیری از خرابی لپ­‌تاپ ایسوس

خوب است حالا که برخی از مشکلات رایج کیبورد لپ­‌تاپ ایسوس را شناختیم به این نکته توجه کنیم که مراقبت درست از این قطعه و به طور کلی از لپ‌تاپ می­تواند برای دچار نشدن به مشکل به شما کمک کند تا نیاز به تعمیر کیبورد لپ­تاپ ایسوس خود پیدا نکنید و با مراقبت جلوی این مشکلات را بگیرید. از جمله این کار­ها جلوگیری از ضربه و ریختن آب و مایعات بر روی لپ­‌تاپ­تان است. سعی کنید در تمیز نگه داشتن لپ­‌تاپ خود کوشا باشید و به روش‌­های صحیح هر چند وقت یکبار به تمیز کردن زیر کلید­های کیبورد بپردازید چرا که زیر کلید­های لپ­تاپ معمولا گرد و خاک جمع می­‌شود. در ادامه اگر خرابی­‌هایی از قبیل مسائل گفته شده برای شما پیش آمد پیشنهاد می‌­کنیم که با مراجعه به فرد متخصص تعمیر کیبورد لپ­‌تاپ ایسوس خود را به او بسپارید.

 آیا می دانید: مشکلات رایج لپ تاپ ایسوس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =