نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ال‌سی‌دی شکسته لپ‌تاپ/ ال‌سی‌دی لپ‌تاپ ایسوس و سایر لپ‌تاپ‌ها رابط کاربر و لپ‌تاپ می‌باشد از این رو اهمیت زیاد دارد که سالم و بدون خش و خط و ترک باشد چرا که ارتباط میان کاربر و دستگاه در صورت خرابی ال‌سی‌دی لپ‌تاپ دچار مشکل خواهدشد. لازم است بدانید اشکالات پیش آمده برای ال­‌سی‌­دی لپ­تاپ ایسوس می­تواند هزینه­‌های زیادی به جای بگذارند پس بهتر است در تسریع زمان تعمیر آن­ها تلاش کنید. باید گفت خوشبختانه اگر با به وجود آمدن ایرادات کوچک در صفحه نمایش لپ­‌تاپ­تان به مراکز تعمیرات لپ‌­تاپ ایسوس مراجعه کنید در اکثر مواقع با تعمیرات قادر خواهید بود لپ­‌تاپ دوباره سالم شده خود را تحویل بگیرید.

اما برای تشخیص تعمیر و یا تعویض ال‌سی‌دی لپ‌تاپ خود حتما سعی کنید از نظر کارشناسی کسانی که در این کار متخصص و حرفه ای هستند استفاده کنید، برای این کار می توانید از کمک کارشناسان ما در مجموعه پشتیبانی لپ‌تاپ ایسوس استفاده کنید. در این محل با بررسی و عیب یابی لپ‌تاپ شما به عملیات تعمیر و یا تعویض مشغول شده و لپ‌تاپ شما را پس از فرایند کار به شما تحویل دهند.

ال‌سی‌دی شکسته لپ‌تاپ

چه موقع نیاز به تعویض ال‌سی‌دی لپ‌تاپ ایسوس داریم؟

قبل‌تر اشاره کردیم که رفع عیوب ال‌سی‌دی لپ‌تاپ در صورت ضربه و شکستگی نیاز به تعمیر دارد در ادامه این مطلب می پردازیم به شرایطی که در آن مجبوریم صفحه ال‌سی‌دی سیستم خود را تعویض کنیم. از جمله نشانه‌­هایی که باعث می­شود شما بفهمید باید صفحه ال‌سی‌دی سیستم خود را تعویض کنید آن است که:

  1. پس از روشن شدن و گذشت مدتی صفحه ال‌سی‌دی سیاه شود.
  2. نور بسیار کم صفحه در حین نمایش تصویر ؛
این مطلب را از دست ندهید   چرا لپ تاپ ایسوس شما روی صفحه خوش آمد هنگ می کند؟

در این موارد در کنار وجود شکستگی بر روی صفحه ال‌سی‌دی می‌توان فهمید که باید صفحه ال سی خود را تعویض کنید، البته پیش از آن حتما اطمینان حاصل کنید که مشکل از مادربرد و کارت گرافیک سیستم شما نباشد.

راهکارهای پیشگیری از آسیب به ال‌سی‌دی لپ‌تاپ ایسوس

پیشنهاد کارشناسان مرکز تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس به کاربران این است که از فشار وارده کردن به لپ‌تاپ جدا خودداری کنند چون یکی از علل اصلی آسیب به صفحه لپ‌تاپ فشار وارد شده به آن می باشد.

همینطور ضربه خوردن یکی دیگر از علت‌های آسیب به ال‌سی‌دی لپ‌تاپ است که با رعایت اصول و محافظت درست از لپ‌تاپ می توان از اینگونه آسیب‌­ها جلوگیری کرد.

دلایل آسیب‌دیدگی ال‌سی‌دی لپ تاپ ایسوس

یکی دیگر از عواملی که موجب خرابی و در ادامه نیاز به تعویض ال‌سی‌دی لپ‌تاپ پیدا می‌کند نفوذ مایعاتی مانند آب، چای و… به لایه‌های داخلی صفحه ال‌سی‌دی می‌باشد، در صورت اتفاق افتادن ممکن است با گذشت مدتی اثرات گذاشته شده براساس ریختن مایعات روی صفحه نمایش از بین برود و نیاز به تعمیر تخصصی نباشد، اما اگر این اثرات باقی ماند سعی کنید با مراجعه به یکی از مراکز تعمیر لپ‌تاپ ایسوس در جهت تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

در ادامه پاراگراف بالا قصد داریم لیستی از علت­‌های خرابی لپ‌تاپ ایسوس را به صورت کلی بررسی کنیم:

  1. وارد شدن شوک فیزیکی به لپ‌تاپ؛
  2. پرت شدن یا سقوط از ارتفاع؛
  3. ریختن مایعات بر روی کیبورد و صفحه نمایش (ال‌سی‌دی)؛
  4. شوک الکتریکی؛
  5. باز و بسته شدن بیش از حد صفحه لپ‌تاپ؛
  6. سیاه شدن مانیتور؛
  7. کم نور شدن مانیتور؛
  8. نمایان شدن لکه‌­های سیاه بر روی صفحه نمایش؛
  9. نمایان شدن نقاط نورانی بر روی صفحه نمایش؛
  10. ایجاد خطود موازی افقی یا عمودی به رنگ سیاه بر روی لپ‌تاپ؛
  11. مانیتور بدون تصویر (کاملا سیاه یا کاملا سفید)؛
این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر کیبورد لپ‌تاپ ایسوس

در این مقاله سعی بر آن شد تا اطلاعات اولیه‌­ای درمورد تعمیر ال‌سی‌دی لپ‌تاپ ایسوس به شما داده شود.

در این مقاله به علل به وجود آمدن خرابی در ال‌سی‌دی لپ‌تاپ ، نشانه‌های خرابی ال‌سی‌دی امکان تعمیر آن و در نهایت اگر نیاز باشد موارد تعویض ال‌سی‌دی را بیان کردیم. گفتیم معمولا با زود اقدام کردن برای تعمیر صفحه ال­‌سی‌­دی لپ­تاپ خود قادر خواهید بود با تعمیرات جزئی دوباره لپ­تاپ خود را سالم تحویل بگیرید، گفتیم برای بررسی با کارشناسان در ارتباط باشید و اگر نیاز بود برای تعویض صفحه ال‌­سی­‌دی لپ­تاپ ایسوس خود به مراکز پشتیبانی مجاز لپ­تاپ ایسوس مراجعه کنید.

آیا می دانید: علت تغییر رنگ چراغ باتری لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفت =