نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تاچ‌پد لپ تاپ ایسوس/ لپ‌تاپ و کامپیوتر افزوده می­‌شود، لپ­تاپ­‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. علت این موضوع آن است که در زمان­‌های قدیم که به دنبال کار­های کامپیوتری و افزایش کاربری آن بودیم وجود کامپیوتر در یک مکان رویای قشنگی بود که می‌توانست به خلاقیت و تفریح مغز ما چیزی اضافه کند و ما را خوشحال کند؛ اما با گذشت زمان کامپیوتر­های همراه برای انجام کارهایی مثل بازی کردن، فتوشاپ، کار با اپلیکیشن­‌های متنوع و… استفاده می‌­شوند اما افراد به ثابت بودن کامپیوتر علاقه‌­ای ندارند برای همین لپ­تاپ‌­ها از اهمیت بیشتر و طرفدار بیشتری نسبت به کامپیوتر برخوردار هستند.

تاچ‌پد لپ تاپ ایسوس

تاچ‌پد چیست

یکی از قطعات مهم که بسیار هم مورد استفاده افراد به هنگام جابه جایی لپ­‌تاپ از جایی به جای دیگر قرار می‌­گیرد تاچ­‌پد آن است. تاچ‌­پد قطعه­‌ای از لپ‌تاپ در جایگزینی موس آن می‌­باشد، زمان‌­هایی بیشتر کاربرد دارد که شما امکان حمل موس با خود را نداشته باشید و یا نخواهید که موس خود را با خود ببرید(چرا که کشیده شدن سیم موس در کیف امکان خرابی آن را افزایش می‌­دهد) از تاچ‌­پد لپ­‌تاپ­تان استفاده می‌­کنید. اما امکان خرابی هر قطعه‌ای در لپ‌­تاپ وجود دارد همانطور که احتمال خراب شدن این قطعه وجود دارد. در شرایطی ممکن است نیاز پیدا کنید به تعمیر تاچ‌­پد لپ­تاپ خود. برای گرفتن اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله همراه ما باشید.

راه­‌های تعمیر تاچ‌­پد لپ­تاپ ایسوس

اگر بخواهیم مجموعه خرابی‌­های تاچ­‌پد لپ­‌تاپ ایسوس را به دو دسته تقسیم کنیم باید بگوییم که مجموعه خرابی‌­های این قطعه برمی‌­گردد به اینکه آیا مشکل سخت افزاری است یا نرم افزاری. ازجهت دیگر مشکلات به دو دسته تقسیم می­‌شوند زمانی که تاچ‌­پد کار نمی­‌کند یا مشکل همیشگی است و تاچ‌­پد از کار می‌­افتد یا اینکه گاهی خراب است و کار نمی­‌کند و گاهی هم کار می­‌کند. مهم­ترین بخش در تعمیر تاچ‌­پد لپ­تاپ ایسوس یافتن این است که آیا مشکل نرم افزاری است یا سخت افزاری.

این مطلب را از دست ندهید   علت کارنکردن صفحه کلید لپ تاپ

برای تعمیر تاچ‌­پد لپ‌­تاپ ایسوس ابتدا مشکل نرم‌­افزاری در نظر گرفته می­‌شود و اقدامات لازم برای رفع مشکل نرم‌­افزاری انجام می­‌شود. اگر مشکل برطرف شود می‌­توان فهمید که مشکل نرم‌­افزاری بوده است و اگر مشکل برطرف نشود سراغ رفع عیب از لحاظ سخت افزاری می­روند.

تنظیمات مجدد تاچ‌­پد لپ­تاپ

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که گاهی با مشکل کار نکردن تاچ‌­پد لپ­تاپ خود مواجه شده‌­اید و می­‌خواهید که با انجام روشی امتحان کنید که می‌توان خود با ست کردن تنظیمات به برطرف کردن مشکل آن بپردازید یا خیر به این روش که الان گفته می­‌شود دقت کنید. شما می‌­توانید با رفتن در بخش تنظیمات خود و رفتن به بخش change mouse setting تنظیمات موس و تاچ­‌پد خود را تغییر دهید یا به حالت اولیه برگردانید.

در این بخش به دنبال قسمت Deviceبگردید، مقابل این عبارت باید عبارت تاچ‌­پد نوشته شده باشد اگر ننوشته بود خود عبارت تاچ­‌پد را انتخاب کنید و به این شکل تنظیمات تاچ‌پد شما از ابتدا ست می‌­شود. این مثل روشی است که یکبار تاچ‌­پد را غیر فعال و دوباره فعال کنید با این کار تنظیمات مجددا ست می­‌شود.

در این مقاله با شما راجع به قطعه­‌ی تاچ­‌پد صحبت کردیم، خواستیم شما را با مشکلی رایج که خرابی تاچ‌­پد لپ­‌تاپ است آشنا کنیم. در این راستا روشی را معرفی کردیم که اگر تاچ‌­پد لپ­تاپ شما به مشکل خورد بتوانید خود تنظیمات را مجددا فعال کنید و با این کار احتمال رفع مشکلات را بالاتر ببرید. اما اگر مشکل رفع نشد شاید نیاز باشد که لپ­‌تاپ خود را به یک فرد متخصص نشان دهید و با کمک وی از مشکل آن آگاه شوید و در صورت نیاز به تعمیر تاچ‌­پد لپ­تاپ ایسوس­تان آن را به دست تعمیرکار ماهر بسپرید.

این مطلب را از دست ندهید   آیا می توان ال‌سی‌دی شکسته لپ‌تاپ ایسوس را تعمیر کرد؟

آیا می دانید: لپ تاپ ایسوس چقدر عمر می کنند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =