نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

قاب لپ تاپ به لحاظ حفاظت از صفحه نمایش و دیگر بخش های داخلی لپ تاپ و همچنین جذابیت ظاهری، از مهم ترین قطعات هر لپ تاپی محسوب می شود. قاب به دلیل اینکه خارجی ترین بخش هر دستگاه الکرونیکی به حساب می آید، همیشه در معرض خطراتی همچون شکستگی و خط و خش می باشد.

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس
تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

کمپانی Asus با در اختیار داشتن متبهر ترین متخصصان در زمینه تعمیرات، نیاز کاربران به تعمیر و تعویض این قطعه را نیز تأمین نماید.

در صورتی که قاب لپ تاپ ایسوس شما توانایی و زیبایی خود را به هر دلیلی از دست داده است، به نمایندگی تعمیرات ایسوس مراجعه کنید. متخصصان تحت نظر نمایندگی، قادر به تشخیص تعمیری و یا تعویضی بودن قطعه دستگاه شما بوده و نسبت به آن بهترین اقدام را انجام خواهند داد.

نحوه تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

حال ممکن است با خود بگویید که آیا اصلاً امکان تعمیر قاب لپ تاپ وجود دارد. در واقع اگر مشکل قاب شامل ترک، شکستگی و خط و خش باشد، بله! برای فیکس ترک خوردگی و یا شکستگی قاب، تعمیر کاران با چسب های مخصوص محل شکستگی قاب لپ تاپ ایسوس را می پوشانند و با انجام اقداماتی، محل چسب کاری شده تا حد امکان دیگر قابل مشاهده نخواهد بود.

اگر میزان شکستگی و یا ترک خوردگی بسیار بالا و جبران نا پذیر باشد، قاب باید هر چه زودتر تعویض شود. در این مواقع بهتر است انجام این کار را به افرادی مطمئن همچون تعمیر کاران نمایندگی های معتبر بسپارید تا خیالتان بابت تعویض قاب شکسته با قاب جدید اورجینال و با کیفیت راحت باشد.

بالا نمایدن صفحه لپ تاپ ایسوس

پیشگیری از خرابی قاب لپ تاپ

با این حال شما می توانید با رعایت نکاتی برای همیشه و یا حداقل به مدت بسیار طولانی به تعویض قاب نیاز پیدا نکنید. در ادامه مهم ترین این اقدامات را شرح داده ایم:

  • پیشنهاد می کنیم برای تمیز کردن قاب لپ تاپ از پارچه کتان نم ‌دار استفاده کنید.
  • قاب لپ تاپ را سعی کنید از در معرض قرار گرفتن گرد و غبار در امان نگه دارید و هر هفته سطح آن را تمیز کنید. گرد و غبار و لکه های ایجاد شده در طول زمان باعث خط و خش و رنگ پریدگی سطح لپ تاپ خواهند شد.
  • ممکن است جزو افرادی باشید که وقت و حوصله لازم برای تمیز نگه داشتن سطح لپ تاپ را نداشته باشید و مواردی همچون مشاهده اثرات انگشت بر روی سطوح لپ تاپ برایتان آزار دهنده باشد. در این صورت می توانید از محافظ های از جنس طلق استفاده کنید. در صورت استفاده از این محافظ ها، حواستان به تهویه هوای لپ تاپ نیز باشد.
  • باز و بسته کردن درب لپ تاپ از مواردی است که بسیاری از کاربران نسبت به آن بی تفاوت عمل می کنند. عجولانه و محکم باز و بسته کردن درب، احتمال آسیب دیدن قاب لپ تاپ ایسوس را دو چندان می کند. باز شدن درب لپ تاپ به میزان فراتر از حد لولا نیز باعث شکستن پایه های لولا و در نتیجه نیاز به ترمیم یا تعویض قاب می شود.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر dvd رایتر لپ تاپ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =