نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعویض باتری لپ ‌تاپ ایسوس

همانطور که می دانید، باتری منبع انرژی هر دستگاهی است و تمامی دستگاه های هوشمند از جمله لپ تاپ ها، برای روشن ماندن و کارکرد چند ساعته خود به منبع انرژی با ظرفیت بالای بر حسب میلی آمپر نیاز دارند.

باتری با کیفیت، علاوه بر داشتن ظرفیت بالای دریافت شارژ، باید بتواند تا حد امکان از هدر رفتن شارژ جلوگیری کند و دستگاه را به مدت بسیار طولانی روشن نگه دارد تا رضایت کاربر را به نحو احسنت کسب نماید.

تعمیر مادر برد لپ تاپ ایسوس

برند محبوب ایسوس، با ارائه کیفیت لازم در تولید قطعات سخت افزاری لپ تاپ های خود، اعتبار خود را همیشه حفظ کرده و رضایت همگانی را نیز تا حد زیادی به دست آورده است.

اما چه بخواهید چه نخواهید، روزی مجبور به تعویض باتری دستگاه خود خواهید بود و آن روز هنگامی است که عمر مفید لپ تاپ و باتری آن به سر رسیده باشد. با این حال، این شمایید که با رعایت نکات اصولی در هنگام استفاده از لپ تاپ، این عمر مفید را طولانی تر خواهید ساخت.

در ادامه همین مطلب، به بررسی مواردی که در صورت مشاهده آن ها، لازم است هر چه سریع تر باتری لپ تاپ ایسوس را تعویض نمایید پرداخته ایم. همچنین در رابطه با زمان مناسب تعویض و نحوه انجام آن، مواردی را ذکر نموده ایم.

علائم خرابی باتری لپ تاپ ایسوس

  • باتری قابلیت نگهداری شارژ را مانند سابق ندارد و شارژ آن به سرعت خالی می شود.
  • زمان شارژ کامل باتری بسیار طولانی شده است.
  • باتری به طور صددرصد شارژ نمی شود.
این مطلب را از دست ندهید   رفع خطای ۰X8007025D

بهترین زمان تعویض باتری لپ ‌تاپ

اطلاع از به سر رسیدن عمر باتری تنها به علائم آن که در بالا ذکر کردیم ختم نمی شود. در واقع یک راه بسیار ساده تر و مطمئن تری نیز وجود دارد و آن هم هشدار خود لپ تاپ به ماست!

هشدار زمان کنار گذاشن باتری قدیمی و تعویض آن، توسط سیستم در هنگام کار با آن بر روی صفحه قابل مشاهده است. بدین صورت که ضربدری به رنگ قرمز بر روی باتری قرار می گیرد، همانند مواقعی که باتری شارژ ندارد، با این تفاوت که با کلیک بر روی آن، هشدار تعویض باتری را مشاهده خواهیم کرد.

تهیه باتری اورجینال از نمایندگی Asus

قابل توجه تمامی دارندگان لپ تاپ های ایسوس، زمانی که احتیاج به تعویض هر چه زودتر باتری دستگاه خود داشته باشید، به هیچ وجه ریسک مراجعه به تعمیر کاران غیر رسمی را نکنید، چرا که افراد شیاد در سطح شهر به فروش قطعات غیر اورجینال می نمایند. این قطعات نه تنها موجب آسیب رسانی به دستگاه می شوند، بلکه احتمال انفجار و سوختن آن ها نیز وجود داشته و خطر جانی نیز محسوب می شوند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ Asus، با داشتن مجرب ترین افراد متخصص در زمینه تعمیرات، قادر به راهنمایی شما عزیزان، تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ ایسوس شما خواهند بود.

قبل از خرید باتری، حتما نام، مدل و شماره سریال لپ‌ تاپ خود را به همراه داشته باشید تا باتری اورجینال و استاندارد مخصوص دستگاه خود را بدون دغدغه دریافت نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =