نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعویض لولای لپ تاپ ایسوس

بسیاری از کاربران لوازمی همچون لپ تاپ، از اهمیت قطعه لولا بی خبرند. باز و بسته شدن لپ تاپ توسط این قطعه انجام پذیر است و وارد شدن هرگونه آسیب به آن، همین عملکرد به ظاهر بی اهمیت را مختل نموده و لپ تاپ دچار آسیب دیدگی خواهد شد.

تعویض لولای لپ تاپ ایسوس
تعویض لولای لپ تاپ ایسوس

اگرچه مشکل مورد بحث در این مقاله از خرابی های نادر هر لپ تاپی به شمار می رود، هر ساله تعدادی از کاربران لپ تاپ های Asus در سراسر جهان به علت خرابی لولای دستگاهشان به تعمیراتی ها مراجعه خواهند نمود. این در حالی است که تنها با رعایت نکاتی می توان برای همیشه از مشکل پیدا کردن این ناحیه از لپ تاپ جلوگیری نمود.

علائم خرابی لولای لپ تاپ ایسوس

بسیاری ممکن است نسبت به شکستگی قطعه لولا که معمول ترین نوع خرابی آن است بسیار بی تفاوت باشند، حال آنکه در صورت عدم اقدام به موقع نسبت به تعمیر یا تعویض آن، احتمال وقوع عوارض جبران ناپذیری همچون شکستگی قاب پلاستیکی لپ تاپ و فلت صفحه نمایش، وجود خواهد داشت.

تعمیر لولای لپ تاپ Asus

خارج سازی لولای لپ تاپ، عملیاتی بسیار حساس است و احتمال آسیب رسانی به دیگر اجزای دستگاه در حین انجام این کار، در افراد فاقد تجربه و مهارت لازم بالاست. برای این کار، باید به چگونگی باز کردن و بست دوباره لپ تاپ مسلط باشید.

بدین منظور، عملیات تعویض لولا را بهتر است به تعمیر کاران مجرب که تحت نظر نمایندگی لپ تاپ ایسوس به فعالیت مشغول هستند، واگذار نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   ارتقا رم لپ تاپ ایسوس

نکات دیگری که لازم است در حین انجام این پروسه مد نظر داشته باشید، به شرح ذیل می باشند:

  • محل نصب لولا:

تولید کنندگان به طور استاندارد، محل نصب ثابتی برای لولا ها در تمامی لپ تاپ ها و در هر برندی از جمله ایسوس، در نظر گرفته اند. به عبارتی دیگر، این قطعه در بخش نوار فلزی به صفحه نمایشگر از طریق پیچ متصل شده و توسط قاب B لپ تاپ، پوشانده می شود.

توجه داشته باشید که لولا از دو قسمت تشکیل شده است، یک قسمت آن به صفحه نمایش و قسمت بعدی به کف قاب D پیچ می شود.

  • تفاوت لولای چپ و راست:

در کل بهتر است بدانید که دو لولا یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست در ناحیه مذکر متصل اند که تفاوت هایی جزئی با یکدیگر دارند، بدین سبب نباید جا به جا شوند و نحوه نصب و خارج سازی هر یک نیز باید به شیوه خود انجام شود.

  • کیفیت لولا:

لولاها در کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند، لذا حتماً در انتخاب آن ها دقت داشته باشید و بدانید که لولا های ارزان و بی کیفیت، قطعاً به لپ تاپ شما آسیب خواهد رساند. از آنجایی که لولای لپ تاپ، وزن دستگاه را تحمل می کند، نوع و کیفیت آن هائز اهمیت می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =