نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت گوشی/ یکی از نیاز­های اصلی هر فرد داشتن یک لپ­‌تاپ خوب است که نیاز­های وی را رفع کند. از این جهت که ما امروزه نیاز­های زیادی داریم و هر کدام از نیازهای ما نیز با چیزی رفع می‌­شوند باید ابزار آن را داشته باشیم. برای مثال برای دریافت اطلاعات و سرچ کردن نیاز به اینترنت داریم که بعضی اوقات پیش می‌­آید زمانی که بخواهیم به اینترنت وصل شویم جایی باشیم که وای­‌فای وجود نداشته باشد و بخواهیم لپ­‌تاپ­مان را به اینترنت گوشی وصل کنیم. به این کار هات­ اسپات کردن می­‌گوییم. در بعضی مواقع پیش می­‌آید که این اتصال با مشکل مواجه می­‌شود پس با ما همراه باشید تا به رفع این مشکل بپردازیم.

یکی از مشکلاتی که لپ­‌تاپ شما ممکن است با آن رو به رو شود همین وصل نشدن به اینترنت موبایل است. گاهی ممکن است در دسترس شما نباشد که بخواهید با کابل LAN یا از طریق WIFI به مودم وصل شوید، ممکن است جایی باشید که این امکانات وجود ندارد و بخواهید با لپ­تاپ به اینترنت وصل شوید در این موقعیت بهترین کار استفاده از اینترنت موبایل است. گاهی پیش می­‌آید که نمی­‌توانید از اینترنت موبایل خود استفاده کنید و آن را به لپ­تاپ وصل کنید. پس با ما همراه باشید تا ببینیم این مشکل برای چه پیش می‌­آید و چگونه می­‌توان آن را حل کرد.

عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت گوشی

بررسی راه­‌حل‌­های عدم اتصال لپ­تاپ به اینترنت گوشی

تا اینجای کار از اهمیت وصل شدن لپ­تاپ به اینترنت گفتیم و گفتیم که وصل شدن لپ­تاپ به اینترنت گوشی یکی از نیاز­های لازم است و اگر اتفاق نیفتد فرد آزرده خاطر می‌­شود. اما ببینیم در راستای حل این مشکل چه کارهایی از ما برمی­‌آید و می­‌توانیم انجام دهیم.

این مطلب را از دست ندهید   علت اصلی کند شدن لپ‌تاپ ایسوس

بررسی نقطه اتصال اینترنت لپ تاپ

زمانی ممکن است پیش بیاید که به ظاهر همه چیز درست است اما موقع سرچ کردن می‌­بینید که ارور وصل نبودن اینترنت می­‌گیرید. در این موقعیت ابتدا باید چک کنید که لپ­‌تاپ­تان به نقطه دارای اینترنت وصل است یا به نقطه اتصال بدون اینترنت وصل است. ممکن است در گوشی شما فقط نقطه اتصال روشن باشد و اینترنت روشن نباشد. همچنین ممکن است که اینترنت نیز روشن باشد اما به دلیل آنتن نداشتن امکان اتصال شما به اینترنت وجود نداشته باشد پس حتما این موارد را چک کنید.

بررسی تنظیمات لپ تاپ

از سمت دیگر نیز ممکن است این اتصال دچار مشکل شده باشد، از سمت لپ­‌تاپ. برای بررسی این موضوع که مشکل وصل نشدن از لپ­‌تاپ است یا خیر باید در تنظیمات لپ­‌تاپ خود دنبال رفع مشکل باشید. برای این امر به تنظیمات رفته، گزینه Update & Security را انتخاب کرده و در پنجره باز شده در سمت چپ به قسمت Troubleshoote بروید. روی گزینه Internet Connection کلیک کنید و سپس گزینه Run the troubleshooter را بزنید. این کار شروع به بررسی موارد لازم در لپ­‌تاپ شما برای وصل شدن به اینترنت می­‌کند. مشکلات داخلی لپ‌­تاپ را برای وصل شدن به اینترنت بررسی می‌­کند.

بررسی فرکانس های لپ تاپ

از دیگر دلایل وصل نشدن لپ­‌تاپ به اینترنت گوشی، می­‌تواند فرکانس وای­‌فای باشد. این مشکل هنگامی پیش می­‌آید که گوشی شما اینترنت را با پهنای باند 5 گیگاهرتز ارسال می­‌کند اما پهنای باند لپ‌­تاپ آنقدر کشش ندارد. در این موقعیت باید فرکانس اینترنت گوشی خود را از 5 به 2.4 گیگاهرتز تغییر دهید. برای دسترسی به این بخش به تنظیمات رفته و سپس به بخش هات ­اسپات رفته و  روی گزینه Edit در قسمت Network band فرکانس را روی 2.4 قرار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   هنگ کردن Chromebook

با این مطلب­‌ها یک مسئله مهم را توضیح دادیم که شما به هنگام رو به رو شدن با این مشکل بتوانید راحت­‌تر مشکل خود را برطرف کنید. این موضوع را بررسی کردیم که چرا لپ‌­تاپ به هات ­اسپات گوشی وصل نمی‌­شود. دلایل متعددی برای وصل نشدن وجود دارد که به برخی از آن­ها پرداختیم. امیدواریم که در رو به رو شدن با این مشکل از مطالب این متن استفاده کنید.

آیا می دانید: لپ تاپ ایسوس چقدر عمر می کنند؟

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =