نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

عدم اتصال لپ تاپ به گوشی/ اهمیت لپ­‌تاپ امروزه از کسی پوشیده نیست و با پیشرفت روز به روز علم می­‌بینیم که نیاز­های جدیدی برای ما به وجود می­‌آیند که توقع داریم هر کدام از آن­ها را بتوانیم با سیستم خود انجام دهیم و این­ها را جزو ویژگی‌­هایی که یک لپ­تاپ دارد حساب می­‌کنیم. در این بین ممکن است گاهی این ویژگی­‌ها ما را غافل­گیر کنند و روزی ببینیم که یک مشکلی برای لپ­‌تاپ­مان به وجود آمده ­است، من جمله­‌ی این مشکلات وصل نشدن لپ­‌تاپ به گوشی است. که این مشکل در مواقع نیاز می‌­تواند شما را آزار بدهد.

یکی از نیاز­های هر فردی اتصال گوشی همراه خود به لپ‌­تاپ است. این نیاز علت­‌های متعددی دارد علت آن کارهای متعددی است که با وصل کردن گوشی به لپ­‌تاپ می­توان انجام داد. می‌­توان با وصل کردن از طریق سیم گوشی به لپ‌­تاپ به اینترنت پرسرعت موبایل وصل شد همانطور که استفاده از اینترنت موبایل در آن پرسرعت است این نوع استفاده نیز پرسرعت­تر از هات ­اسپات کردن خواهد بود. گاهی ممکن است بخواهید عکس­‌های خانوادگی یا اطلاعات اضافه­‌ی تلفن همراه خود را به لپ­‌تاپ­تان انتقال دهید و حافظه تلفن همراه­تان را خالی کنید که این کار در اینجا هم کارآمد خواهد بود. یا زمانی که بخواهید از طریق لپ­‌تاپ موبایل­تان که خیلی کم شارژ دارد را شارژ کنید. برای اطلاعات بیشتر راجع به چرایی وصل نشدن گوشی به لپ­تاپ تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

عدم اتصال لپ تاپ به گوشی

بررسی موارد مهم در وصل نشدن لپ­تاپ به گوشی

در بین بررسی این مشکل راه­کار­هایی به چشم می‌­خورد که در صورت شناخت مشکل می‌­توانید آن­ها را به راه حل تبدیل کرده و از آن­ها در راستای صحیح مشکل خود استفاده کنید. بپردازیم به چندی از این مشکلات که با بررسی آن­ها خیلی راحت‌­تر از طی کردن روند تعمیر به نتیجه می­رسید.

این مطلب را از دست ندهید   علت اصلی کند شدن لپ‌تاپ ایسوس

بررسی کابل USB

کابل USB یا همان کابل شارژر گوشی‌­های هوشمند است که برای وصل کردن لپ­‌تاپ به گوشی نیز از آن استفاده می‌­شود. این کابل ممکن است در اثر کشیدگی یا پارگی نتواند برق را به درستی انتقال دهد و اتصال شما را نیز با مشکل مواجه کند، برای چک کردن این مسئله حتما کابل USB خود را چک کنید.

روشن ‎کردن گوشی

تجربه خوبی که با یادآوری این مطلب به یادآوردم این بود که حتما پیش از برقراری اتصال گوشی به کامپیوتر گوشی خود را روشن و قفل صفحه را باز کنید تا هنگام برقراری اتصال پیام فرستاده شده را ببینید و بتوانید یکی از گزینه­‌های مد نظرتان را انتخاب کنید.

بررسی پورت شارژ گوشی و پورت شارژ یو­اس­بی

از دیگر موارد خرابی پورت شارژ گوشی و پورت یو­اس‌­بی لپ‌­تاپ است. درباره این مسئله توجه شود که در صورت خرابی هر یک اتصال برقرار نمی‌­شود. ابتدا از سلامت پورت شارژ و سپس از سلامت پورت یو ­اس‌­بی لپ­‌تاپ اطمینان حاصل کنید. اگر حتی در سلامت کامل هم بودند با یک سوزن و پنبه الکلی به آرامی درون آن­‌ها را تمیز کنید.

عدم اتصال لپ تاپ به گوشی

  1. فراموش نکنید برای انتقال فایل از روی گوشی به لپ‌­تاپ یا برعکس حتما باید گزینه file transfer را در هنگام برقراری اتصال انتخاب کنید. در غیر اینصورت اتصال شما به درستی برقرار نشده و نمی­توانید فایل­‌های خود را جابه جا کنید.

در اتصال گوشی به لپ­‌تاپ پورت شارژ گوشی و پورت یو­ اس‌­بی لپ­تاپ از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این دو پورت را تمیز کنید و سپس مجدد به برقراری اتصال بپردازید. سیم اتصالی را چک کرده تا پارگی و کشیدگی نداشته باشد. حتما گزینه file transfer را به هنگام اتصال انتخاب کنید تا بتوانید اطلاعات خود را جا به جا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت لپتاپ گیمینگ و معمولی

مطلب پیشنهادی: علائم داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسوس چیست؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =