نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راه حل مشکلات لولای لپ تاپ چیست؟

راحتی یک لپ تاپ لپ تاپ را اغلب می توان با ظرافت آن کاهش داد. اگر لپ تاپ ای از پایان گارانتی خود بدون هارد دیسک، صفحه کلید یا مانیتور که نیاز به تعویض دارد، جان سالم به در ببرد، مشکل احتمالی بعدی لولاهای آن خواهد بود. لولاها بیش از هر قسمت دیگر از لپ تاپ ها فرسایش دارند و ممکن است با پیر شدن لپ تاپ مشکلاتی را ایجاد کنند.

نگهداری

لولاها معمولاً از طریق پیچ های ماشین به قاب لپ تاپ متصل می شوند. برای اینکه بیشترین بهره را از لولای لپ تاپ ببرید، انجام یک بازرسی سالانه ایده بدی نیست. درپوش های لولا را برداشته و بررسی کنید که پیچ های دستگاه لولا را کاملا محکم کرده اند. اگر پیچ از بین رفته است، برای سفارش پیچ تعویض با سازنده لپ تاپ تماس بگیرید. پیچ های از دست رفته لولا تحت فشار اضافی قرار می گیرند و اگر اقدامات لازم برای تعویض پیچ انجام نشود، می توانند سریعتر فرسوده شوند. روغنکاری لولا امکان پذیر است، اما توصیه نمی شود. اگر از نوع روان کننده اشتباهی استفاده شود، می تواند به کیس لپ تاپ آسیب برساند یا به داخل اجزای الکتریکی نفوذ کند و بیشتر به لپ تاپ آسیب برساند. اگر احساس می کنید لولاهای شما نیاز به روغن کاری دارند با یک تکنسین حرفه ای مشورت کنید.

سایر مشکلات

لولاها همچنین می توانند آسیب ببینند در حالی که لپ تاپ توسط درپوش آن بلند می شود، از ارتفاعات مختلف پایین می آید یا فراتر از زاویه ای که باید متوقف شود باز می شود. در این شرایط، ممکن است آسیب به لولاها نگران کننده باشد، زیرا ممکن است خرابی مولفه ها و از دست رفتن داده ها رخ داده باشد. بسته به میزان خسارت و وضعیت گارانتی، لپ تاپ ممکن است نیاز به تعویض کامل داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   درایور حالت جامد Asus Zenbook UX21e

مشکلات آرایشی

لولاهای لپ تاپ تخریب پذیر نیستند، اما ممکن است پوشش و تر و تمیز آنها مدت زیادی قبل از اینکه خطرات خرابی لولاها در معرض خطر باشد، فرسایش نشان می دهد. بیشتر لپ تاپ های موجود در بازار شامل روکش پلاستیکی لولا هستند. روکش های لولا می توانند شکستگی استرس ناشی از سایش مکرر ایجاد کنند. بیشتر اوقات، این نشان دهنده مشکل لولا نیست. برخی از لولاهای لپ تاپ در حاشیه یا تریم نمایشگر یا بدنه لپ تاپ قرار دارند. این نیز به طور کلی از پلاستیک ساخته شده است و ممکن است پس از چند سال استفاده، ترک های استرسی ایجاد کند. روکش های لولایی و حاشیه ها معمولاً مدولار هستند و تعویض آن ها با هزینه های کم تا متوسط ​​معمولاً آسان است.

تعمیر

با تنظیم تنش لولا یا نصب سخت افزار اضافی توسط کاربر، می توان مشکلات لولا را کاهش داد. براکت ها را می توان بر روی قاب خارجی نصب کرد تا عملکردی مشابه لولا را فراهم کند، یا صفحه را می توان در یک موقعیت ثابت نصب کرد. اگر صفحه برای همیشه باز است، باید مراقبت شود تا صفحه آسیب نبیند و از جمع شدن گرد و غبار در صفحه کلید جلوگیری شود. در صورت یافتن قطعات صحیح، درب و صفحه نمایش نیز می توانند تعویض شوند. تعویض درپوش و صفحه نمایش ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، بعضی اوقات قطعات و کار از هزینه لپ تاپ بیشتر است.

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 6 =