نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مشکل ویروسی لپ تاپ/ از اهمیت لپ‌­تاپ هر چه بگوییم کم گفتیم، امروزه همه افراد شاغل و محصل و مدرس و… یک لپ‌­تاپ با خود حمل می­‌کنند. خوبی لپ­‌تاپ­‌ها قابل حمل بودن آن‌هاست که کارایی آن­ها را افزایش می­‌دهد. همچنین نیاز است لپ­‌تاپ سالم باشد تا بتواند کاری که می­خواهیم را برایمان انجام دهد پس از این جهت سلامت لپ‌­تاپ اهمیت زیادی دارد. یکی از مشکلات لپ‌­تاپ­‌ها ویروسی شدن آن­هاست. ممکن است گاهی این مشکل برای شما پیش بیاید و به فکر تعمیر ویروسی شدن لپ‌­تاپ ایسوس خود بیفتید. در این شرایط داشتن اطلاعات راجع به مسئله حتی اگر بخواهید لپ­تاپ خود را به دست متخصص بسپارید بسیار مهم و حیاتی است.

ویروسی شدن لپ­‌تاپ یکی از مشکلات نرم‌­افزاری است که ممکن است برای لپ‌­تاپ پیش بیاید. این مشکل می­‌تواند کارکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار بدهد، من جمله کند شدن لپ‌­تاپ، گرفتن ارور­های عجیب، درگیری بیش از حد عادی دستگاه در بخش‌­های RAM و CPU نشانه­‌هایی از ویروسی شدن دستگاه شما هستند. اتفاق ویروسی شدن ممکن است تحت شرایط مختلفی اتفاق بیفتد. اول از همه باید سعی کنید با مراقبت­‌هایی که در ادامه اشاره می‌­کنیم از ویروسی شدن لپ­‌تاپ خودتان جلوگیری کنید. اگر هم تحت شرایطی لپ­‌تاپ شما ویروسی شد با روش­‌هایی که اشاره می­‌کنیم می‌­توانید به رفع آن بپردازید پس با ما در این مقاله همراه باشید.

مشکل ویروسی لپ تاپ

چه زمان ممکن است لپ‌­تاپ ویروسی شده باشد؟

ویروسی ­شدن لپ­تاپ از مشکلات بدی است که برای لپ‌­تاپ­‌ها پیش می­‌آید چرا که پیامد­های ناگوار زیادی به همراه می‌­آورد. به عنوان مثال ویروسی شدن لپ‌­تاپ می­تواند باعث پاک شدن برخی فایل­‌ها، کند شدن غیر عادی اجرای برنامه­‌ها، ناپدید شدن فایل­‌ها، زیاد نشان دادن حجم فایل­‌ها به صورت غیر طبیعی، اتصال ضعیف شبکه، باز نشدن برنامه­‌ها و…بشود. حتی ویروس­‌ها برنامه­‌های آنتی ویروس را نیز غیر فعال می­‌کنند که این موضوع باعث می‌شود هیچ چیزی نتواند جلوی آن­ها را بگیرد.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم اتصال لپ تاپ به گوشی

برای تعمیر ویروسی شدن لپ‌­تاپ ایسوس چه کار­هایی می­‌توانیم بکنیم؟

چیزی که بعد از شناخت ویروس و کارهایی که می­تواند در لپ­تاپ انجام دهد مهم است این است که چگونه به مقابله با آن برویم. چگونه می­شود که ویروسی که وارد شده را در لپ­تاپ خود از بین ببریم. برای پاسخ به این سوال در این بند با ما همراه باشید.

ویروس کشی لپ‌­تاپ بدون آنتی ویروس

خوب است بدانید برای ویروس کشی حتما نیاز به آنتی ویروس خارجی نیست. برای این کار می­‌توانید از آنتی ویروس داخلی­‌ای که در خود ویندوز وجود دارد استفاده کنید. این آنتی ویروس windows Defender نامیده می‌­شود. اگر از آنتی ویروس خارجی استفاده نشود می‌­شود از آنتی ویروس ویندوز استفاده کرد که قدرت خوبی نیز برای از بین بردن ویروس‌­ها دارد. پس در صورت نیاز می­توانید با فعال کردن این گزینه به راحتی از نفوذ ویروس به سیستمتان جلوگیری کنید.

ویروس‌­کشی از طریق اپلیکیشن­‌ها

اپلیکیشن­‌های ویروس‌­کشی همان آنتی ویروس‌­های خارجی هستند که روی سیستم‌­ها به صورت جداگانه نصب می­‌شوند. این اپلیکیشن­‌ها نیز با اسکن کردن سیستم شما ویروس‌­یابی را انجام می­‌دهند. دقت کنید که اگر چند اپلیکیشن آنتی ویروس روی سیستم خود نصب کنید هیچ کدام کار نمی­‌کنند. یک اپلیکیشن نصب کرده و مرتبا هم به آپدیت آن بپردازید چرا که اپلیکیشن آپدیت نشده آنتی ویروس مثل یک اپلیکیشن به درد نخور در گوشه لپ‌­تاپ شما خاک می‌­خورد و کارایی ندارد.

در این مقاله به مسئله ویروسی شدن لپ‌­تاپ پرداختیم. در مورد آن به اطلاعات عمومی پرداختیم و گفتیم که این اتفاق ممکن است برای هر لپ­‌تاپی رخ دهد و راه­کار­های آن یا استفاده از آنتی ویروس خارجی است یا آنتی ویروس داخلی. با این کارها می­‌توانید به تعمیر ویروسی ­شدن لپ­‌تاپ ایسوس خود بپردازید. امیدواریم که این مقاله اطلاعات کافی راجع به این مسئله به شما داده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر پورت شارژ لپ‌تاپ ایسوس

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: لپ تاپ ایسوس چقدر عمر می کنند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =