نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رفع هنگی لپ تاپ/ امروزه از مهم­ترین وسایل الکترونیکی و به روز دنیا می­توان به لپ­‌تاپ‌­ها اشاره کرد که برای حمل کردن در جایگاه­‌های مختلف کاری، درسی و برای تفریح از آن­ها استفاده می­‌شود. روز به روز بر تعداد کسانی که از لپ‌­تاپ استفاده می‌­کنند افزوده می‌­شود. در همین راستا چیزی که برای همه­‌ی این افراد مهم است داشتن لپ‌­تاپی سالم است که بتوانند با آن کار کنند اما برخی اوقات دستگاه مورد تهاجم مشکلات و آسیب­‌های نرم افزاری و سخت افزاری قرار می‌­گیرد که مخاطب را رنجیده خاطر می‌­کند. در ادامه به یکی از این مشکلات که هنگ کردن  لپ‌­تاپ است اشاره می­‌کنیم.

هنگ کردن لپ­‌تاپ ایسوس یکی از موارد دردناکی است که افرادی که با آن مواجه می­‌شوند از این مشکل رنج می­‌برند. برای اینکه از این مشکل خلاصی یابیم باید بهتر آن را بشناسیم. چه اتفاقی می­‌افتد که لپ­‌تاپ ما شروع به هنگ کردن می­‌کند؟ در مقابل هنگ کردن لپ­‌تاپ باید چه کارهایی انجام دهیم؟ چگونه می­‌توانیم از هنگ کردن لپ‌­تاپ جلوگیری کنیم. این­‌ها موارد مهمی هستند که دانستن آن­ها خالی از لطف نیست، سعی کنید تا آخر این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر با مسائل تعمیر هنگ کردن لپ‌­تاپ آشنا شوید.

رفع هنگی لپ تاپ

چرا لپ­‌تاپ‌­ها هنگ می­کنند

گفتیم یکی از آزاردهنده‌­ترین اتفاقات برای دارندگان لپ­‌تاپ هنگ کردن آن است و هنگ کردن ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد حتی زمانی که به شدت به استفاده از لپ‌­تاپ خود نیاز دارید، پس بیشتر اطلاعات راجع به این موضوع می­‌تواند به شما کمک کند.

  1. یکی از اصلی‌­ترین موضوعاتی که موجب هنگ کردن لپ­‌تاپ می­‌شود این است که شما با لپ­‌تاپ خود در حال انجام کار­های سنگین هستید. کارت گرافیک قطعه‌­ای از سیستم شماست که مسئول به وجود آوردن و نمایش تصاویر با کیفیت و انجام کار­های سنگینی مثل استریمینگ، بازی­‌های با گرافیک بالا و به طور عمومی کار­های گرافیکی است که اگر به آن بیش از یک مقداری فشار بیاید موجب هنگ کردن می­‌شود.
  2. از دیگر موضوعات که علت هنگ لپ‌­تاپ شما هستند محول کردن کار­های زیاد در یک زمان به CPU است. همانطور که احتمالا می­‌دانید CPU مغز متفکر دستگاه است که برای مرتب کردن و زمان بندی کردن کار­ها به سیستم کمک می­‌کند. ممکن است برای اینکه بتواند این کار­های زیادی را که به آن محول شده زمان بندی و انجام دهد به میزانی زمان نیاز داشته باشد، که شما به آن می­‌گویید لپ­تاپ هنگ کرده است. در این زمان هیچ کاری نمی­‌توانید با لپ‌­تاپ انجام دهید.
این مطلب را از دست ندهید   مشکلات لپ تاپ ایسوس در ویندوز 10

راه­کار­های تعمیر هنگ کردن لپ‌­تاپ ایسوس

اول از همه باید بدانید که وقتی لپ‌­تاپ­تان هنگ می‌­کند نباید شروع به زدن تمام دکمه­‌ها و باز هم فشار آوردن به آن کنید. بدانید که لپ‌­تاپ با هنگ کردن دارد از شما وقت می­‌خرد که خودش را بازیابی کند و دوباره شروع به کار کند. پس اجازه دهید که هر چه قدر زمان نیاز دارد صرف این کار کند. اگر هم این مدت زمان بیش از مقدار معقول طول کشید می­توانید آن را خاموش کنید که موقع دوباره روشن کردن آن همه چیز از نو شروع شود و تسک­‌های قبلی جلوی کار کارت گرافیک و CPU را نگیرند.

اگر مشکل با این کار هم حل نشد می‌­توانید به سراغ قسمتی از سیستم خودتان بروید و بررسی کنید که چه برنامه ای دارد بیش از حد از منابع شما استفاده می‌­کند. برای دسترسی به این بخش به تنظیمات لپ­‌تاپ خود رفته و در آن قسمت task manager را باز کرده و در آن ببینید که هر برنامه در حال استفاده از چه بخشی از سیستم شما است و اگر هم خواستید که برنامه­ای را ببندید کافی است روی آن کلیک کرده و آن را متوقف کنید، احتمال قوی مشکل با این کار­ها برطرف می‌­شود و نیازی به تعمیر هنگ کردن لپ­‌تاپ ایسوس خود پیدا نمی­‌کنید. امیدواریم که این مقاله اطلاعات مناسبی به شما داده باشد.

آیا می دانید: چگونه خطای لپ تاپ ایسوس را برطرف کنیم؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دوازده =