نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

روش هایی برای نگهداری از لپ تاپ

نگهداری از لپ تاپ موضوع مهمی است که باید از  ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری مختلف بررسی شود. اگر از کاربران همیشگی لپ تاپ های ایسوس و یا سایر برندهای موجود در بازار هستید، محافظت از لپ تاپ را جدی بگیرید. بی احتیاطی عامل اصلی پیدایش خرابی های دردسرساز سیستم های رایانه ای است. گاهی اوقات ممکن است یک بی احتیاطی به ظاهر جزیی باعث خاموشی کامل لپ تاپ شود. ضرورت محافظت از لپ تاپ با وجود نوسان دلار مسئله ی غیر قابل انکاری است.

لازم به ذکر است در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس مرکز سخت افزار ایران بهره مند شوید.

از شارژرهای مشابه و تقلبی استفاده نکنید.

برای نگهداری از لپ تاپ باید تنها از شارژر اصلی و اورجینال دستگاه استفاده کنید. هر سیستم نیازمند ولتاژهای منحصر به فردی است. هیچ گاه نباید از شارژر لپ تاپ دیگری برای شارژ شدن سیستم خود استفاده کنید. به ست شدن شارژر با سوکت اصلی آن کفایت نکنید. زیرا عبور یک ولتاژ غیر استاندارد و بالاتر از نیاز سیستم می تواند به سوختگی کلی دستگاه ختم شود.

لوازم جانبی لپ تاپ را پس از خاموش کردن سیستم از آن جدا کنید.

اینکه برای استفاده از لپ تاپ خود از موس و کیبورد جداگانه استفاده کنید، امری طبیعی است. اما نباید فراموش کنید که پس از خاموش کردن سیستم، این تجهیزات را از پورت های لپ تاپ جدا کنید. اتصالات لوازم جانبی به لپ تاپ می تواند باعث لق شدن پورت های دستگاه و خرابی مادربرد شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارت wifi ASUS VivoBook S400C

خرید کیف لپ تاپ را فراموش نکنید.

نگهداری از لپ تاپ زمانی ممکن است که بدنه ی دستگاه آسیبی نبیند. اصابت ضربه به لولای لپ تاپ یا درب اصلی آن باعث خرابی کلی دستگاه و قطعی مدارهای داخلی آن می شود. زمانی که قصد جا به جایی و حمل و نقل لپ تاپ را دارید، حتما دستگاه را خاموش کرده و آن را درون کیف استاندارد مخصوص لپ تاپ قرار دهید.

نوشیدنی خود را کنار لپ تاپ میل نفرمایید.

هنگام کار با لپ تاپ به هیچ عنوان فنجان قهوه یا چای خود را کنار سیستم قرار ندهید.  مشکل آبخوردگی در عرض چند ثانیه منجر به سوختگی قطعات مختلف لپ تاپ می شود. به هر حال اگر به صورت اتفاقی با این معضل رو به رو شدید؛ به سرعت سیستم را خاموش کرده و به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ایسوس طی مدت زمان کوتاهی رطوبت موجود در لپ تاپ را دفع می کنند.

خاموش کردن لپ تاپ و استراحت دادن به آن

نکته ی دیگری که برای نگهداری از لپ تاپ حائز اهمیت است، مدیریت زمان روشن ماندن آن می باشد. متاسفانه بسیاری از کاربران عادی توجهی به این مسئله نداشته و ساعت های زیادی لپ تاپ را در حالت Sleep و وضعیت استندبای قرار می دهند. این کار رم لپ تاپ شما را ضعیف خواهد کرد.

از آنتی ویروس های فعال و اورجینال استفاده کنید.

برای محافظت از لپ تاپ، نصب و راه اندازی آنتی ویروس فعال و معتبر حیاتی است. البته باید آنتی ویروسی انتخاب کنید که مقدار زیادی از پردازنده را اشغال نکند تا سرعت لپ تاپ افت نداشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فن Asus Zenbook UX21e 
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =