نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

عدم اتصال لپ‌تاپ به بلوتوث/ در راستای حل مشکلات لپ­تاپ­‌های امروزی که بسیار پر کاربرد و مورد نیاز هستند. مشکل وصل نشدن لپ­‌تاپ به بلوتوث نیز به چشم می­‌خورد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از لپ‌­تاپ ایسوس استفاده می­‌کنید و در برخی مواقع با مشکلاتی از قبیل وصل نشدن لپ‌­تاپ به گوشی، وصل نشدن لپ­‌تاپ به اینترنت و بلوتوث و… برمی­‌خورید با ما در این مقاله همراه باشید تا در مورد این موضوع که وصل نشدن لپ­‌تاپ به بلوتوث است اطلاعات مفید و لازمی را کسب کنید تا در صورت مواجه شدن با این مشکل بتوانید آن را به سادگی حل کنید.

اهمیت وصل شدن یک دستگاه به دستگاه­‌های دیگر بر کسی پوشیده نیست. در دنیای امروزی که انتقال اطلاعات از طریق بستر اینترنت بسیار ساده و روان انجام می‌­شود خیلی کسی به فکر کار کردن به وسیله بلوتوث نیست. اما در برخی جاها که دسترسی به اینترنت ممکن نیست و برای دستگاه‌های نزدیک خودتان می­‌خواهید چیزی را انتقال داده و یا از کسی بگیرید استفاده از بلوتوث به کار شما می‌­آید. در برخی از این مواقع وقتی به سراغ کار کردن با بلوتوث می‌­روید متوجه می­شوید که قابلیت وصل شدن بلوتوث لپ­تاپ شما وجود ندارد. در این مواقع باید چه کرد؟ از چه راه‌­هایی می­توان در راستای حل این مشکل استفاده کرد؟ برای اطلاع از پاسخ این سوال­‌ها در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

عدم اتصال لپ‌تاپ به بلوتوث

راه­کار­های حل مشکل وصل نشدن لپ­‌تاپ به بلوتوث

خوب است راه­‌حل­هایی را برای یافتن این مسئله که اگر با این مشکل مواجه شدیم چه کارهایی از ما برمی‌­آید که انجام بدهیم. فایده این که بدانید اگر با این مشکل مواجه شدید چه باید بکنید این است که خودتان بدون کمک دیگران می‌­توانید همان لحظه شروع به بررسی مشکل و رفع آن بکنید.

  1. اولین کاری که می‌­توانید از آن استفاده کنید استفاده از تکنیک Troubleshoote است. با این تکنیک مشکلات داخلی لپ­‌تاپ برای عدم وصل شدن به بلوتوث بررسی می‌­شود. اگر مشکلی نداشته باشد که تغییری ایجاد نمی­‌شود اما اگر مشکلی باشد پس از رفع آن و دوباره امتحان کردن فرایند وصل شدن لپ­‌تاپ به بلوتوث احتمالا مشکل حل شده و به راحتی می‌­توانید به اینترنت متصل شوید. مراحل انجام این کار به صورت زیر است. Setting->update and security->troubleshoot->Bluetooth->Run the troubleshooter با طی کردن این مراحل پروسه عیب‌یابی بلوتوث شروع می­‌شود و مشکلات احتمالی به صورت خودکار برطرف می‌­شوند.
  2. راه حل دوم این است که از فعال بودن سرویس بلوتوث خود اطمینان حاصل کنید. یکی از مشکلات ویندوز 10 این است که در پس زمینه لپ‌­تاپ از این سرویس پشتیبانی نشود. برای دیدن مراحل انجام این کار به ادامه مطلب توجه کنید. مسیری که شما باید بروید به صورت Win + R برای باز شدن صفحه Run ، سپس کلمه msc را در کادر Run تایپ کرده و اینتر را بزنید و یا OK را بزنید. سپس پنجره Services برای شما باز می‌­شود که باید در این پنجره به دنبال Bluetooth Support Service بگردید و روی آن دوباره کلیک کنید. در منوی باز شده تب general را انتخاب کنید و منوی کرک‌ه­ای startup Type را باز کرده و حالت Automatic را انتخاب کنید. در نهایت به تب Log On بروید و تیک گزینه Local System account را انتخاب کنید و در نهایت OK را بزنید. در نهایت نیز نیاز است که یکبار سیستم خود را ری‌استارت کنیم و از وضعیت جدید بلوتوث خود باخبر شویم که چک کنیم آیا مشکل برطرف شده یا خیر.
این مطلب را از دست ندهید   تفاوت لپتاپ گیمینگ و معمولی

در این مقاله راجع به مسئله ی وصل نشدن لپ­‌تاپ ایسوس به بلوتوث صحبت کردیم چرا که این مشکل هنگام که می­‌خواهید به دستگاه‌­های نزدیک وصل شوید و به اینترنت دسترسی ندارید می‌­تواند بسیار آزاردهنده باشد. برای همین روش‌­هایی را معرفی کردیم که به صورت کاملا محلی به حل مشکل شما و بررسی اینکه چرا به این مشکل برخورده‌­اید می‌­پردازند و مشکل را حل می­کنند. امیدواریم این مطلب در حل این مشکل برای شما کارآمد بوده باشد.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: لپ تاپ ایسوس چقدر عمر می کنند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =