نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با لپ تاپ های ایسوس سری N

لپ تاپ های ایسوس سری N را می‌توان از بهترین محصولات ایسوس به شمار آورد. به طوری که برخی آن را سمبلی از قدرت شرکت ایسوس در طراحی و تولید لپ‌ تاپ می دانند. در توصیف این نوع دستگاه ها باید گفت که طراحی فوق العاده، دقت ساخت بالا، نمایشگر باکیفیت و سخت ‌افزارهای قدرتمند از مشخصات این سری از لپ تاپ های ایسوس به شمار می روند.

به طور کلی این نوع لپ تاپ ها از لپ تاپ های چند منظوره یا مالتی مدیا هستند و در اجرای نرم ‌افزارهای سنگین گرافیکی، ویرایش فایل‌های ویدیویی، اجرای بازی ‌های جدید و سنگین قابلیت های زیادی دارند. کیفیت تصویر در این سری لپ تاپ ها معمولاً Full HD و K4 است. بنابراین اگر به دنبال لپ تاپی برای انجام بازی، کارهای گرافیکی یا تماشای ویدئوهای باکیفیت هستید و یا اینکه می خواهید کارهای پردازشی و محاسباتی را با لپ تاپ انجام دهید، قطعاً لپ تاپ های سری N انتخاب مناسبی هستند. در ادامه برخی از ویژگی های این نوع لپ تاپ ها را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های لپ تاپ های ایسوس سری N

تمامی لپ تاپ های سری N معمولاً از ویژگی های مشابه ای برخوردار هستند. فناوری های مربوط به صدا، تصویر، نمایشگر و حتی تاچ پد در اغلب مدل های این سری از لپ تاپ های ایسوس دیده می شود. این لپ تاپ ها دارای نمایشگرهای 15 و 17 اینچی هستند. البته تعداد محدودی از آنها نیز نمایشگرهایی با ابعاد 14 اینچ دارند. نمایشگر بزرگ در لپ تاپ های ایسوس سری N به این دلیل است که بیشترین کاربرد را در تماشای فیلم و انجام بازی ها را دارند. این سری از لپ تاپ های ایسوس نسبت به دیگر مدل ها از اسپیکرها، نمایشگرها و پردازنده گرافیکی قوی تری برخوردار هستند. همچنین ایسوس در طراحی کیبورد و تاچ پد این مدل ها دقت زیادی به خرج داده است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارت Wifi Asus X551CA

معرفی لپ تاپ های ایسوس سری N

در اینجا به برخی از مدل های سری N ایسوس اشاره می کنیم. مدل های متعددی در این سری تولید شده است که با توجه به نوع سخت افزار و کاربری آنها تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارند، مانند : لپ تاپ ایسوس مدل N580 و N56J. در این قسمت دو مدل از مهمترین لپ تاپ های ایسوس سری N یعنی N552VW – H و N550JV را بررسی می کنیم.

لپ تاپ ایسوس N552VW – H

یکی از بهترین لپ تاپ های سری N لپ تاپ ایسوس N552VW – H است. بدنه این دستگاه از فلز و پلاستیک است. قاب زیرین از جنس پلاستیک بوده و قاب پشت نمایشگر و قسمت داخلی و فضای بین کلیدهای کیبورد از جنس فلز برس‌خورده طرح‌دار است. این لپ تاپ از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با کیفیت عالی K4 و پنل IPS LCD برخوردار بوده و زاویه دیدی معادل ۱۷۸ درجه دارد که در صورت مشاهده تصویر از زوایای مختلف، کیفیت آن افت نخواهد کرد.

یکی از ویژگی های این لپ تاپ که آن را در میان لپ تاپ های ایسوس سری N محبوب کرده است حافظه‌ی اختصاصی پردازشگر گرافیکی برای مدل VX از نوع GDDR3 و برای مدل VW از نوع GDDR5 می باشد. لپ تاپ ایسوس N552VW – H از یک پردازنده‌ی Core i7 6700HQ اینتل برخوردار است که توان پردازش بسیاری از کارهای روزمره را دارد.

لپ تاپ ایسوس N550JV

لپ تاپ ایسوس N550JV مجهز به سیستم صوتی 4.1 کاناله با تکنولوژی SonicMaster Premium، نسل چهارم پردازنده‌های Core کمپانی Intel و کارت‌های گرافیکی NVIDIA GeForce سری GT 700M است. تنها قسمت پلاستیکی این لپ تاپ، قسمت زیر آن است و بقیه بدنه آن از فلز ساخته شده است. همین موضوع سبب شده تا این لپ تاپ یکی از لپ تاپ های سنگین وزن ایسوس به شمار آید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر پورت لپ تاپ ایسوس

تکنولوژی Leap Motion که برای کار با لپ تاپ بدون موس و کیبورد در آن تعبیه شده از ویژگی های خوبی است که آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس سری N تبدیل کرده است. جالب است بدانید در این دستگاه از سیستم خنک کنندگی دوگانه استفاده شده است. یعنی برای تهویه هوا از دو فن استفاده گردیده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =