نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

از داده های مهم خود در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کنید

ذخیره سازی اطلاعات این روزها به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. مردم به انتقال داده های خود از یک دستگاه ذخیره سازی به دستگاه ذخیره سازی دیگر ادامه می دهند. با این حال، مردم نتوانستند راه حل دائمی و قوی برای آن پیدا کنند. راه حل باید به گونه ای باشد که فرآیند ذخیره سازی داده ها را آسان تر، انعطاف پذیر و ایمن کند. و بله، Cloud Storage است. ذخیره داده ها در Cloud مزایای خاص خود را برای اهداف شخصی و تجاری دارد قبل از اینکه به مزایای آن بپردازیم، بیایید یک ایده داشته باشیم:

Cloud Storage چیست؟

Cloud Storage یک مدل محاسبات ابری است که به افراد کمک می کند تا داده های خود را به طور ایمن در سرورهای راه دور ذخیره کنند و از طریق اینترنت قابل دسترسی باشند. توسط اپراتور خدمات ابری نگهداری، مدیریت و اداره می شود.

روش‌های ذخیره‌سازی مرسوم معایب خاص خود را دارند، مانند محدودیت در ظرفیت، مسائل امنیتی، فرسودگی دستگاه ذخیره‌سازی و مسائل مربوط به عملکرد. بنابراین، بهتر است با گذشت زمان خود را به روز کنید و از فناوری بهتر استفاده کنید.

مزایای ذخیره سازی ابری

بیایید نگاهی به مزایای ارائه شده توسط سرویس ابری بیندازیم.

دسترسی در هر زمان – هر مکان

فضای ذخیره سازی ابری به شما امکان می دهد اسناد را در هر یک از دستگاه های خود و در هر مکانی باز کنید. فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشید! این به شما انعطاف پذیری می دهد تا در زمان و مکانی که می خواهید کار کنید. روزهایی را فراموش کنید که مجبورید فایل ها را از طریق ایمیل بین خانه و محل کار منتقل کنید!

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر کیبورد لپ‌تاپ ایسوس

با دیگران کار کنید – در هر زمان

فضای ذخیره‌سازی ابری کاربران را قادر می‌سازد تا با n تعداد نفر به طور مشترک در یک پروژه کار کنند. ویژگی بازسازی به تیم اجازه می دهد تا برای دستیابی به کارایی عالی با یکدیگر همکاری کنند.

با در نظر گرفتن نمونه اسناد مناقصه که حدود هفته ها طول می کشد تا آماده شود و بین بخش ها ارسال شود، می توان به چند روز کاهش داد که همه تیم ها می توانند به طور همزمان روی یک سند کار کنند.

فضای نامحدود دریافت کنید

سرویس Cloud فضای ذخیره سازی نامحدودی را ارائه می دهد. با این حال، خدمات دیگر نیز می تواند برای کنترل دسترسی به داده ها و بایگانی استفاده شود. مهم نیست چقدر فضای زیادی برای ذخیره داده ها داریم، از آنجایی که ما به ذخیره سازی داده های چندرسانه ای بیشتر و بیشتر در قالب فایل های ویدئویی، تصویری و صوتی ادامه می دهیم، این فضا پر می شود.

از منظر تجاری نیز، ذخیره اسناد در Cloud نیاز هر کاربر به ذخیره شخصی اسناد را برطرف می کند. در نتیجه، صرفه جویی در فضای دیسک.

امنیت داده ها

امنیت داده در مورد محافظت از داده ها در برابر از دست دادن، فساد و دسترسی نامناسب است. با افزایش جرایم سایبری، هرگز نمی دانید که داده های شما می توانند در هر زمان توسط مجرمان هک شوند یا ممکن است سیستم شما به دلیل برخی نقص های فنی از کار بیفتد.

بهتر است با ذخیره سازی داده ها در فضای ابری از امنیت آن اطمینان حاصل کنید. سرویس ابری از تکنیک های رمزگذاری، اتوماسیون و ویژگی های رمز عبور برای افزایش امنیت داده ها استفاده می کند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت گوشی

به طور منظم از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید

پشتیبان‌گیری از داده‌ها، مانند اسناد، سیستم‌ها و کلیدهای نرم‌افزاری در Cloud بسیار ارزان‌تر از رایت داده‌ها بر روی DVD است. و مهمتر از همه، داده ها از هر نقطه از اینترنت قابل دسترسی هستند.

رویدادهای غیرمنتظره مانند آتش‌سوزی، سرقت یا خرابی سخت‌افزار می‌تواند منجر به از دست رفتن داده‌ها شود و صدها یا هزاران دلار برای کسب‌وکار هزینه داشته باشد.

بهتر است برای تهیه نسخه پشتیبان از داده ها به طور مرتب از خدمات بک آپ گیری استفاده کنید. شما می توانید تصاویر را در هر زمان دانلود کنید، حتی اگر سیستم شما از کار بیفتد یا به طور تصادفی تصاویر را از هارد دیسک پاک کنید، جای نگرانی نیست!

از آنجایی که سرویس Cloud مزایای خود را دارد، ما Right Backup Anywhere را برای پشتیبان گیری ایمن از داده ها در Cloud توصیه می کنیم. این ویژگی های زیر را ارائه می دهد:

  • ایجاد پشتیبان از تمام داده ها در Cloud
  • ترمیم سریع
  • دسترسی آسان به فایل ها
  • زمانبندی داخلی برای ایجاد پشتیبان به طور خودکار
  • دسترسی در هر زمان و هر مکان

استفاده از Right Backup Anywhere را شروع کنید و خود را از انتقال داده ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر راحت کنید! اکنون بارگیری کن!

مقالات مرتبط:

کالیبره کردن مانیتور لپ تاپ ایسوس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =