نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ایسوس از نظر تولید محصولات ارزان تر با عملکرد چشمگیر یک برند بسیار معتبر است. لپ تاپ ایسوس vs hp حدود 2 سال گارانتی دارد. کمترین مستعد خرابی هستند. اما، اگر به سمت محصولات ارزان‌تر بروید، می‌بینید که نرخ عملکرد نسبتاً ناامیدکننده می‌شود. در اینجا ما در مورد شکایت محبوب در مورد خراب شدن لپ تاپ ایسوس با استفاده بیشتر صحبت خواهیم کرد.

نحوه رفع خرابی لپ تاپ ایسوس

چندین راه حل برای تعمیر لپ تاپ توسط خودتان وجود دارد. فقط به یخ زدن لپ‌تاپ‌تان اشاره کنید که کدام یک از دلایل زیر است. برای جلوگیری از خرابی رایانه شخصی خود می توانید این راه ها را امتحان کنید.

  1. اتصال الکتریکی پایدار
  2. برنامه هایی برای پاک کردن ویروس ها از مرورگرها و سایر داده ها.
  3. سیستم خود را به روز کنید
  4. از افتادن لپ تاپ خود جلوگیری کنید
  5. با متوقف کردن باز شدن خودکار همه برنامه ها در هنگام راه اندازی دستگاه، می توان از خرابی نرم افزار جلوگیری کرد.
  6. هارد را عوض کن
  7. از نوشیدن مایعات در نزدیکی لپ تاپ خود جلوگیری کنید.
  8. برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد لپ تاپ خود یک برد فن اگزوز تهیه کنید.

چرا لپ تاپ ایسوس همچنان خراب می شود؟

ایسوس یک برند بسیار اطمینان‌بخش است، بنابراین نقص آن می‌تواند به دلایلی باشد که برای شما قابل مشاهده بود اما مورد توجه قرار نگرفته است. با وجود این دلایل، ما همچنین مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را که می تواند باعث اختلال در عملکرد Asustek شما شود، مورد بحث قرار خواهیم داد. منجمد شود یا به درستی کار نکند.

این مطلب را از دست ندهید   علت خاموش شدن لپ تاپ هنگام قطع شدن برق چیست؟

دلایل محیطی

عوامل زیادی در زندگی روزمره ما وجود دارد که می تواند باعث خرابی لپ تاپ ما شود. بسیاری از این عوامل در محیط برجسته هستند و برخی از آنها بیشتر مورد غفلت قرار می گیرند. هر چند آنهایی که نادیده گرفته شده‌اند، مهم‌تر هستند. با نگاه کردن به لپ تاپ نمی توانید عیب را تشخیص دهید.

بنابراین، برای سهولت در شرایط شما، تعدادی از عوامل را فهرست کرده‌ایم که چرا و چگونه می‌توانند بر لپ‌تاپ شما تأثیر بگذارند.

گرمای بیش از حد

لپ‌تاپ‌هایی که دائماً مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار داغ می‌شوند. به این دلیل که وقتی لپ تاپ شما به حداکثر میزان باتری خود می رسد، نیاز به استراحت دارد. این وضعیت می تواند برای بینایی شما نیز بسیار مضر باشد. اگرچه گرمای بیش از حد ممکن است به دلیل نداشتن مواد مناسب در زیر اگزوز باشد، لپ‌تاپ‌ها هنگام استفاده بر روی سطوح برهنه یا پتو، تمایل دارند بیش از حد گرم شوند و خراب شوند.

برق

هنگامی که چندین اختلال الکتریکی در مسیر اتصال برق وجود دارد، لپ‌تاپ‌ها به راحتی خراب می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که سوئیچ آداپتور لپ تاپ شما به آن وصل است دارای جریان الکتریکی ایمن است.

گرد و خاک

ذرات گرد و غبار می توانند به راحتی وارد پورت های کوچک و درایوهای USB لپ تاپ شما شوند، این امر همچنین می تواند باعث از کار افتادن لپ تاپ شود. ذرات گرد و غبار سیستم لپ تاپ را مسدود کرده و عملکرد صحیح آن را متوقف می کند.

سیستم های کامپیوتری

در حالی که عوامل محیطی نقش برجسته ای ایفا می کنند، مشکل می تواند از درون سیستم های کامپیوتری نیز ناشی شود. در اینجا چند مشکل اساسی وجود دارد که می تواند باعث یخ زدن لپ تاپ شما شود.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم اتصال لپ تاپ به گوشی

ویروس

برخی از تبلیغات و سایر عوامل بدافزار حاوی ویروس هایی هستند که نرم افزار شما را هک کرده و از بین می برند. نه فقط این، بسیاری از برنامه ها یا apk هایی که در رایانه شخصی خود دانلود می کنید می توانند برای لپ تاپ شما مضر باشند. ویروس ها را نمی توان به راحتی پیدا کرد اما می توان آنها را از لپ تاپ یا سیستم های کامپیوتری پاک کرد.

ویروس ها یکی از عوامل اصلی اختلال در عملکرد هستند. آنها تمایل دارند سیستم های رایانه شخصی شما را به طور کامل متوقف یا غیرفعال کنند.

هارد دیسک

اگر لپ تاپ شما دچار افتادن شده است، احتمالا هارد دیسک شکسته خواهد شد. در بیشتر موارد خوش شانس، هارد دیسک ثابت می ماند، در غیر این صورت، جابجا/آسیب می شود. یک هارد دیسک آسیب دیده سیستم را به طور کامل خاموش می کند. اما، خوشبختانه برای شما، مشکل را می توان فوراً مشاهده کرد زیرا رایانه اعلان هارد دیسک “دررفته / گم شده” را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد.

به روز رسانی ها

لپ تاپ ایسوس شما مدام خراب می شود شاید به دلیل عدم به روز رسانی. به روز رسانی کامپیوتر شما همچنین تمام ویژگی های خراب را پاک می کند، بنابراین بسیار توصیه می شود.

نتیجه

Asustek از نظر گارانتی برند بسیار معتبری است بنابراین به راحتی خراب نمی شود. با این وجود، اگر چنین شد، به شما توصیه می شود آن را به یک مرکز تعمیر ببرید یا برای مشاهده بهتر این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس

مقالات مرتبط:

تعویض هارد دیسک Asus A53U-ES21

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =