نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مشکل ویروسی لپ تاپ/ از اهمیت لپ‌­تاپ هر چه بگوییم کم گفتیم، امروزه همه افراد شاغل و محصل و مدرس و… یک لپ‌­تاپ با خود حمل می­‌کنند. خوبی لپ­‌تاپ­‌ها قابل حمل بودن آن‌هاست که کارایی آن­ها را افزایش می­‌دهد. همچنین نیاز است لپ­‌تاپ سالم باشد تا بتواند کاری که می­خواهیم را برایمان انجام دهد پس از این جهت سلامت لپ‌­تاپ اهمیت زیادی دارد. یکی از مشکلات لپ‌­تاپ­‌ها ویروسی شدن آن­هاست. ممکن است گاهی این مشکل برای شما پیش بیاید و به فکر تعمیر ویروسی شدن لپ‌­تاپ ایسوس خود بیفتید. در این شرایط داشتن اطلاعات راجع به مسئله حتی اگر بخواهید لپ­تاپ خود را به دست متخصص بسپارید بسیار مهم و حیاتی است.

ویروسی شدن لپ­‌تاپ یکی از مشکلات نرم‌­افزاری است که ممکن است برای لپ‌­تاپ پیش بیاید. این مشکل می­‌تواند کارکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار بدهد، من جمله کند شدن لپ‌­تاپ، گرفتن ارور­های عجیب، درگیری بیش از حد عادی دستگاه در بخش‌­های RAM و CPU نشانه­‌هایی از ویروسی شدن دستگاه شما هستند. اتفاق ویروسی شدن ممکن است تحت شرایط مختلفی اتفاق بیفتد. اول از همه باید سعی کنید با مراقبت­‌هایی که در ادامه اشاره می‌­کنیم از ویروسی شدن لپ­‌تاپ خودتان جلوگیری کنید. اگر هم تحت شرایطی لپ­‌تاپ شما ویروسی شد با روش­‌هایی که اشاره می­‌کنیم می‌­توانید به رفع آن بپردازید پس با ما در این مقاله همراه باشید.

مشکل ویروسی لپ تاپ

چه زمان ممکن است لپ‌­تاپ ویروسی شده باشد؟

ویروسی ­شدن لپ­تاپ از مشکلات بدی است که برای لپ‌­تاپ­‌ها پیش می­‌آید چرا که پیامد­های ناگوار زیادی به همراه می‌­آورد. به عنوان مثال ویروسی شدن لپ‌­تاپ می­تواند باعث پاک شدن برخی فایل­‌ها، کند شدن غیر عادی اجرای برنامه­‌ها، ناپدید شدن فایل­‌ها، زیاد نشان دادن حجم فایل­‌ها به صورت غیر طبیعی، اتصال ضعیف شبکه، باز نشدن برنامه­‌ها و…بشود. حتی ویروس­‌ها برنامه­‌های آنتی ویروس را نیز غیر فعال می­‌کنند که این موضوع باعث می‌شود هیچ چیزی نتواند جلوی آن­ها را بگیرد.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم اتصال لپ تاپ به گوشی

برای تعمیر ویروسی شدن لپ‌­تاپ ایسوس چه کار­هایی می­‌توانیم بکنیم؟

چیزی که بعد از شناخت ویروس و کارهایی که می­تواند در لپ­تاپ انجام دهد مهم است این است که چگونه به مقابله با آن برویم. چگونه می­شود که ویروسی که وارد شده را در لپ­تاپ خود از بین ببریم. برای پاسخ به این سوال در این بند با ما همراه باشید.

ویروس کشی لپ‌­تاپ بدون آنتی ویروس

خوب است بدانید برای ویروس کشی حتما نیاز به آنتی ویروس خارجی نیست. برای این کار می­‌توانید از آنتی ویروس داخلی­‌ای که در خود ویندوز وجود دارد استفاده کنید. این آنتی ویروس windows Defender نامیده می‌­شود. اگر از آنتی ویروس خارجی استفاده نشود می‌­شود از آنتی ویروس ویندوز استفاده کرد که قدرت خوبی نیز برای از بین بردن ویروس‌­ها دارد. پس در صورت نیاز می­توانید با فعال کردن این گزینه به راحتی از نفوذ ویروس به سیستمتان جلوگیری کنید.

ویروس‌­کشی از طریق اپلیکیشن­‌ها

اپلیکیشن­‌های ویروس‌­کشی همان آنتی ویروس‌­های خارجی هستند که روی سیستم‌­ها به صورت جداگانه نصب می­‌شوند. این اپلیکیشن­‌ها نیز با اسکن کردن سیستم شما ویروس‌­یابی را انجام می­‌دهند. دقت کنید که اگر چند اپلیکیشن آنتی ویروس روی سیستم خود نصب کنید هیچ کدام کار نمی­‌کنند. یک اپلیکیشن نصب کرده و مرتبا هم به آپدیت آن بپردازید چرا که اپلیکیشن آپدیت نشده آنتی ویروس مثل یک اپلیکیشن به درد نخور در گوشه لپ‌­تاپ شما خاک می‌­خورد و کارایی ندارد.

در این مقاله به مسئله ویروسی شدن لپ‌­تاپ پرداختیم. در مورد آن به اطلاعات عمومی پرداختیم و گفتیم که این اتفاق ممکن است برای هر لپ­‌تاپی رخ دهد و راه­کار­های آن یا استفاده از آنتی ویروس خارجی است یا آنتی ویروس داخلی. با این کارها می­‌توانید به تعمیر ویروسی ­شدن لپ­‌تاپ ایسوس خود بپردازید. امیدواریم که این مقاله اطلاعات کافی راجع به این مسئله به شما داده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   3 ترفند کمک به عمر باتری لپ تاپ ایسوس

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: لپ تاپ ایسوس چقدر عمر می کنند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =