نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رایج ترین مشکلات لپ تاپ ایسوس. اگر بخواهید یکی را انتخاب کنید، لپ تاپ را انتخاب می کنید یا لپ تاپ ایسوس؟ لپ تاپ ایسوس پاسخی است زیرا بر خلاف رایانه های رومیزی وزن سبک و قابل حمل هستند. هیچ چیز خسته کننده تر از زمانی نیست که لپ تاپ ایسوس شما به درستی کار نمی کند. برخی از مشکلات سخت افزاری در لپ تاپ ایسوس ها بسیار رایج هستند و ممکن است بتوانید خودتان این مشکلات را برطرف کنید. به خواندن ادامه دهید تا در مورد رایج ترین مشکلات لپ تاپ ایسوس و نحوه تعمیر آنها بیشتر بدانید. در اینجا ما چند راه حل ساده برای پنج مشکل رایج لپ تاپ ایسوس ارائه کرده ایم.

رایج ترین مشکلات لپ تاپ ایسوس
رایج ترین مشکلات لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس کند کار می کند

یک لپ‌تاپ ایسوس به دلایل بی‌شماری از حافظه ناکافی گرفته تا مشکلات بدافزار می‌تواند کند شود. این مشکل ممکن است زمانی رخ دهد که در نتیجه استفاده منظم، فایل ها و برنامه های زیادی روی آن ذخیره شده باشد.

می‌توانید با انجام تعمیرات معمولی روی سیستم خود، مانند آزاد کردن مقداری فضای روی هارد دیسک با حذف فایل‌های موقت، و خلاص شدن از شر برنامه‌هایی که به طور مرتب استفاده نمی‌کنید، لپ‌تاپ ایسوس کند را تعمیر کنید. برای بهبود عملکرد لپ‌تاپ ایسوس خود، می‌توانید فایل‌های قدیمی را به یک هارد دیسک خارجی نیز انتقال دهید.

لپ تاپ ایسوس به طور خودکار خاموش می شود

گرمای بیش از حد می تواند باعث خاموش شدن غیرمنتظره لپ تاپ ایسوس شود. لپ تاپ ایسوس ها به دلیل اندازه کوچک و عدم تهویه مستعد گرم شدن بیش از حد هستند. اگر لپ‌تاپ ایسوس شما مرتباً خاموش می‌شود، پایین آن را تست کنید. گرد و غبار بیش از حد اطراف فن ممکن است دریچه های هوا را مسدود کند که مانع از خنک شدن پردازنده شود.

این مطلب را از دست ندهید   علائم داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسوس چیست؟

برای جلوگیری از این مشکل، سعی کنید سیستم خود را به طور کامل تمیز کنید تا از گرد و غبار خلاص شوید. فن خود را با هوای فشرده تمیز کنید یا دریچه های هوا را با یک پارچه صاف تمیز کنید، مشکل گرمای بیش از حد را کاهش می دهد.

خرابی باتری

“PLUGD IN NOT CHARGING” رایج ترین خطا است. لپ‌تاپ ایسوس‌ها معمولاً عمر باتری خوبی بیش از 4 تا 5 ساعت دارند. اما اگر به نظر می رسد باتری شما پس از شارژ کامل به سرعت از بین می رود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کارهایی را که در حال استفاده نیستند ببندید. از باز نگه داشتن چندین پنجره خودداری کنید. اگر باز هم خیلی زودتر از آنچه باید خراب شود، باید آن را تعویض کنید.

راه اندازی مجدد مداوم

آیا سیستم شما دوباره و دوباره راه اندازی مجدد می شود؟ این می تواند در نتیجه مشکلات مختلف، از جمله سخت افزار یا نرم افزار معیوب، یا درایورهای خراب یا قدیمی، و آلودگی به بدافزار باشد. برای جلوگیری از این اتفاق، باید لپ تاپ ایسوس خود را تمیز کنید و مطمئن شوید که فن ها به درستی کار می کنند. اگر این کار کمکی نکرد، با یک تکنسین مجاز تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند.

ویروس یا بدافزار

ویروس ها و بدافزارها بدترین دشمنان عملکرد سیستم شما هستند. وجود ویروس در سیستم شما می تواند مشکلات زیادی را در حین کارکرد دستگاه ایجاد کند. می تواند به بهره وری شما آسیب برساند و منجر به مشکلات مالی شود. عملکرد ضعیف، مشکلات برنامه‌ها و فایل‌ها و رفتارهای عجیب و غریب از شایع‌ترین علائم آلودگی به ویروس‌های رایانه‌ای هستند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس

شما باید یک نرم افزار آنتی ویروس بر روی لپ تاپ ایسوس خود نصب کنید تا ویروس ها را از بین ببرد. این می تواند به دفاع از سیستم شما در برابر ویروس ها و سایر بدافزارها کمک کند.

این چند نکته ساده است که به شما کمک می کند تا مشکلات رایج لپ تاپ ایسوس را برطرف کنید. بسیاری از مسائل دیگر ممکن است در لپ تاپ ایسوس مربوط به هارد دیسک، مادربرد، LCD، پردازنده و غیره ایجاد شود.

به یک تکنسین خدمات مجاز نیاز دارید تا لپ تاپ ایسوس شما را بررسی کند؟ خدمات تعمیرات آی تی MyLA را با قیمت های مقرون به صرفه رزرو کنید. علاوه بر مراقبت از مشکلات رایج لپ تاپ ایسوس مانند یخ زدگی لپ تاپ ایسوس یا تخلیه باتری، کارشناسان ما می توانند در مورد مسائل دیگری مانند راه اندازی سیستم عامل یا حذف هر گونه ویروس یا بدافزار از دستگاه شما به شما کمک کنند.

پیشنهاد مطالعه: راه اندازی یک GPU خارجی برای لپ تاپ ایسوس 

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =