نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش برداشتن رمز تبلت ایسوس بدون حذف اطلاعات

گاهی اوقات امکان دارد رمز عبور یا پترنی که بر روی تبلت خود قرار داده اید را فراموش کنید؛ در این صورت هیچ راهی برای وارد شدن به تبلت نخواهید داشت جز اینکه رمز قرار داده شده بر روی تبلت را حذف کنید اما چطور؟ برداشتن رمز تبلت به سه روش: ریست فکتوری تبلت، استفاده از فایل آنلاک تبلت از طریق ریکاوری مد و استفاده از نرم افزار Dr.Fone از طریق فست بوت تبلت امکان پذیر است.

منتهی برداشتن رمز تبلت به روش ریست فکتوری موجب از بین رفتن اطلاعات شما بر روی این دستگاه می شود؛ از آن جایی که هیچ کاربری دوست ندارد اطلاعاتی که بر روی تبلت خود دارد را از دست بدهد، از آموزش این روش به شما خودداری می کنیم و به سراغ دو روش بعدی یعنی استفاده از فایل آنلاک تبلت از طریق ریکاوری مد و استفاده از نرم افزار Dr.Fone از طریق فست بوت تبلت می رویم؛ چراکه استفاده از این دو روش به شما کمک می کند که پسورد تبلت خود را بدون اینکه اطلاعات ذخیره شده بر روی آن حذف شود، بردارید.

بنابراین اگر از تبلت ایسوس استفاده می کنید و رمز عبور یا پترن آن را فراموش کرده اید و به دنبال راهی برای برداشتن رمز تبلت ایسوس بدون حذف اطلاعات هستید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

برداشتن رمز تبلت ایسوس بدون حذف اطلاعات درصورت فعال بودن USB Debugging

همانطور که اشاره کردیم یکی از روش های برداشتن رمز تبلت ایسوس بدون حذف اطلاعات ، استفاده از نرم افزار Dr.Fone است. البته استفاده از این نرم افزار زمانی کاربرد خواهد داشت که گزینه USB Debugging در تبلت شما فعال باشد. اگر رمز تبلت خود را فراموش کرده اید و اکنون تصمیم به برداشتن آن دارید تا بتوانید دوباره وارد این دستگاه شوید، درحالیکه مطمئن هستید گزینه USB Debugging شما قبل از اینکه با چنین مشکلی مواجه شوید، فعال بوده است از این روش استفاده کنید. برای استفاده از این روش باید مراحل زیر را دنبال کنید:

این مطلب را از دست ندهید   لپ تاپ ایسوس سری N

اول از همه برنامه Fone را از یک منبع معتبر دانلود و بر روی لپ تاپ خود نصب کنید.

در حالی که نرم افزار مورد نظر بر روی لپ تاپ شما باز است، تبلت ایسوس را خاموش کنید و با فشردن همزمان کلیدهای پاور و ولوم پایین به فست بوت این دستگاه بروید.

حالا یک سر کابل USB را به تبلت و سر دیگر آن را به لپ تاپ وصل کنید.

حالا به سراغ نرم افزار Fone بروید و در صفحه اصلی این نرم افزار گزینه Lock Screen Removal را انتخاب کنید تا پسوردی که بر روی تبلت خود گذاشته بودید، حذف شود.

برداشتن رمز تبلت ایسوس درصورت غیرفعال بودن USB Debugging

همانطور که اشاره کردیم روش اولی که در این مطلب برای برداشتن رمز تبلت ایسوس بدون حذف اطلاعات به شما آموزش دادیم، تنها مخصوص کاربرانی است که گزینه USB Debugging در تبلت آن ها فعال بوده است؛ از آن جایی که 99 درصد از کاربران همیشه این گزینه را بر روی تبلت یا گوشی خود غیرفعال نگه می دارند یا اینکه با ریستارت کردن و خاموش کردن تبلت، این گزینه خود به خود غیرفعال می شود، روش اول برای برداشتن رمز تبلت نمی تواند برای اکثر کاربران تبلت ایسوس کاربردی باشد؛ به همین دلیل تصمیم داریم نحوه برداشتن رمز تبلت را درصورت غیرفعال بودن گزینه USB Debugging نیز آموزش دهیم؛ تا اکثر کاربران که این گزینه را بر روی تبلت خود غیرفعال نگه می دارند نیز بتوانند رمز فراموش شده تبلت خود را بردارند. برای انجام این روش مراحل زیر را دنبال کنید:

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارت wifi ASUS VivoBook S400C

اول از همه فایل آنلاک تبلت خود را متناسب با مدل دقیق آن دانلود کنید. برای مثال اگر از تبلت ایسوس ZenPad 8.0 Z380KNL استفاده می کنید برای دانلود فایل آنلاک آن باید مدل آن را خیلی دقیق بنویسید و اینگونه در گوگل سرچ کنید “فایل آنلاک تبلت ایسوس مدل ZenPad 8.0 Z380KNL “. برخی از فایل های آنلاک رایگان و برخی دیگر غیر رایگان هستند. پیشنهاد ما به شما این است که فایل آنلاک مخصوص مدل تبلت خود را خریداری کنید تا مشکلی برای تبلت شما به وجود نیاید و بتوانید از تیم پشتیبانی سایتی که فایل آنلاک را برای خرید قرار داده اند کمک بگیرید؛ چراکه اکثر اوقات فایل های آنلاک رایگان نامعتبر هستند و ممکن است کاری کنند که تبلت شما برای همیشه خاموش بماند.

بعد از خریداری و دانلود فایل آنلاک تبلت ایسوس متناسب با مدل آن، باید کارت حافظه داخل تبلت را از آن خارج کرده و آن را درون یک رم ریدر قرار دهید و به لپ تاپ متصل کنید. سپس فایل آنلاکی که دانلود کرده اید را درون آن بریزید مجددا رم را به داخل تبلت بازگردانید.

حالا با گرفتن دکمه پاور و ولوم بالا به صورت همزمان وارد حالت ریکاوری مد تبلت شوید تا فایل آنلاکی که درون رم تبلت ریخته اید را اجرا کنید. اینگونه با اجرای این فایل رمزی که بر روی تبلت خود گذاشته بودید برداشته خواهد شد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 16 =