نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس

اگر از لپ تاپ ایسوس استفاده می‌کنید و با مشکل کند شدن این سیستم مواجه شده‌اید، امکان دارد که یکی از دلایل بروز این مشکل ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس باشد؛ به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که لپ تاپ خود را ویروس‌ کشی کنید تا مطمئن شوید که مشکل کند شدن سیستم شما به دلیل ویروسی شدن آن است یا خیر؟ اگر دوست دارید بدانید که نحوه ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس چگونه است و چطور می‌توانید از ویروسی شدن آن جلوگیری کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید

جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ با Windows Defender

خوشبختانه خود ویندوز دارای ابزاری است به نام Windows Defender که از ورود برنامه‌ها و فایل‌های مشکوک به ویندوز جلوگیری می‌کند؛ بنابراین Windows Defender، سیستم شما را ویروس‌ کشی نمی‌کند و شما نمی‌توانید از این ابزار برای ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس استفاده کنید؛ بلکه تنها می‌توانید از آن برای جلوگیری از ویروسی شدن سیستم خود استفاده کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های این ابزار علاوه‌بر اینکه از ویروسی شدن سیستم شما جلوگیری می‌کند این است که به صورت خودکار بروزرسانی می‌شود و قدرت بالایی برای شناسایی برنامه‌های معیوب دارد. برای فعال کردن ابزار Windows Defender می‌توانید وارد سرچ منوی استارت شده و این ابزار را جستجو کرده و باز کنید. در پنجره جدیدی که برایتان باز می‌شود، در قسمت Virus & Threat Protection گزینه Manage Settings را انتخاب کنید. حالا گزینه Real-time protection را در وضعیت On قرار دهید.

ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس با آنتی ویروس اورجینال

اکنون که با نحوه جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس آشنا شدید، لازم است بدانید که درصورت غیرفعال بودن ابزار Windows Defender و ویروسی شدن سیستم خود باید چه کار کنید؟ در این صورت بهترین کار این است که یک آنتی ویروس اورجینال خریداری کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید. سپس وارد آنتی ویروس نصب شده شوید و سیستم خود را اسکن کنید تا تعداد فایل‌ها و نرم‌افزارهای ویروسی شده را پیدا کرده و آن‌ها را ویروس‌کشی کند؛ اینگونه می‌توانید از شر مشکل ویروسی شدن سیستم خود خلاص شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فن Asus Zenbook UX21e 

خیلی از کاربران ترجیح می‌دهند که ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس را با نصب آنتی ویروس‌های رایگان بر روی این سیستم انجام دهند؛ درصورتی که اکثر اوقات نصب آنتی ویروس‌های رایگان شما را به نتیجه‌ای نمی‌رساند. اگر با بهترین آنتی‌ ویروس‌های غیررایگان و نحوه نصب آن‌ها بر روی سیستم خود آشنایی ندارید، بهتر است سیستم خود را به نمایندگی لپ تاپ ایسوس بسپارید؛ تا تکنسین‌های این مرکز بهترین آنتی ویروس اورجینال را بر روی سیستم شما نصب کرده و آن را ویروس‌کشی کنند.

تخمین هزینه ویروس‌ کشی لپ تاپ

زمانی که کاربران با مشکل ویروسی شدن سیستم خود مواجه می‌شوند و ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس می‌سپارند با این پرسش مواجه می‌شود که قیمت ویروس‌ کشی لپ تاپ چقدر می‌شود؟ اگر این پرسش در ذهن شما هم رژه می‌رود، لازم است بدانید که هزینه ویروس‌ کشی لپ تاپ به میزان ویروسی شدن سیستم شما و زمانی که تکنسین‌های نمایندگی لپ تاپ ایسوس باید برای ویروس‌کشی آن اختصاص دهند بستگی دارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =