نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

افزایش سرعت لپ تاپ ایسوس

احتمالاً شما نیز از جمله کسانی هستید که از کند بودن سرعت کارکرد لپ تاپ خود بسیار آزرده خاطر هستید و به دنبال راهی برای ارتقاء سرعت آن هستید.

بهتر است بدانید که کند شدن اجرای برنامه ها در هر لپ تاپی، امری طبیعی است که در اثر افزایش طول عمر لپ تاپ و کهنه شدن اجرا کننده ها پدید می آید. در این مواقع است که کاربر به فکر خرید لپ تاپ جدید می افتد، اما خبر خوب برای شما این است که با انجام راه کار هایی که در این مقاله شرح داده ایم، می توانید سرعت دستگاه قدیمی خود را تا حد امکان به حالت اول خود بازگردانید. پس در ادامه همراه ما باشید.

 

راه کارهای افزایش سرعت لپ تاپ Asus

  • برنامه‌ های اضافی را حذف کنید:

ممکن است در طول سال های استفاده از لپ تاپ، نرم افزار های زیادی را نصب کرده باشید و دیگر از آن ها استفاده ننمایید. کاربران معمولاً فراموش می کنند که این برنامه های بی استفاده و قدیمی را از سیستم به طور کامل پاک نمایند. تجمع این داده های زائد سبب اشغال فضای زیاد و تحت تأثیر قرار دادن عملکرد CPU و در نهایت سرعت سیستم خواهد شد.

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

  • رم لپ تاپ ایسوس را ارتقاء دهید:

برای افزایش سرعت لپ تاپ‌ هایی که از رم های با ظرفیت پایین برخوردار هستند، حتماً نسبت به ارتقاء رم اقدام نمایید. رم‌ های 8 و 16 گیگابایتی قادر به افزایش سرعت عملکرد لپ تاپ به میزان بالایی هستند. برای این کار می توانید به نمایندگی لپ تاپ Asus در شهر خود مراجعه نمایید.

  • کارت SSD نصب کنید:

کارت های اس اس دی با بالا بردن سرعت سیستم به طرز قابل توجهی، جایگزین فوق العاده ای برای هارد ها شده اند. تنها کافیست این کارت را در کنار هارد نصب کنید تا متوجه افزایش چشمگیر سرعت باز شدن و کار کردن نرم افزار ها شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب صفحه نمایشگر Asus 1015E-DS03

  • نتایج وب را غیر فعال کنید:

کاربران ویندوز 10 در هنگام جستجوی فایل های درون سیستمی در کورتانا، نتایجی از وب سایت ها نیز دریافت می کنند که به طور معمول بدون کاربرد هستند. غیر فعال کردن این قابلیت می تواند تأثیر به سزایی در افزایش سرعت پیدا کردن نتیجه در هنگام سرچ داشته باشد. برای غیر فعال کردن نتایج وب در Cortana، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا بر روی پنل جستجوی Cortana کلیک کنید.
  • سپس آیکون Setting را انتخاب کنید.
  • پس از آن نوبت انتخاب آیکون شبیه دفترچه می رسد.
  • گزینه Cortana can give you suggestions را در صفحه پیش رو غیر فعال کنید.
  • و در آخر، گزینه Search online and include web results را نیز غیر فعال و تغییرات را اعمال کنید.

  • درایو ها را به روز رسانی کنید:

یکی از بهترین راه های افزایش چشمگیر سرعت سیستم، آپدیت درایو ها می باشد که برای این کار لازم است به سایت سازنده لپ تاپ ایسوس مراجعه کنید و آپدیت ها را چک کنید.

  • سعی کنید همیشه لپ تاپ را تمیز نگه دارید:

ورود گرد و غبار به داخل لپ تاپ موجب گرم شدن قطعات داخلی و در نهایت کند شدن CPU و کارت گرافیک خواهد شد. پس سعی کنید همیشه لپ تاپ خود را در برابر نفوذ گرد و غبار محافظت نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =