نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعویض کارت Wi-Fi Asus Q200E-CT144H

لپ تاپ ها یک کامپیوتر قابل حمل است که به عنوان یک کامپیوتر رومیزی بسیار کارآمدتر و تقریباً قدرتمند است. رایانه های قابل حمل چند ساعت برق یا باتری های متناوب، مانند NiMH، NiCad یا Li-ion را در خود ذخیره کرده و می توانند برای مدتی روشن بمانند. لپ تاپ ها عموما دارای صفحه نمایش LCD، صفحه کلید و صفحه لمسی می باشند. اگرچه ممکن است یک لپ تاپ دارای چندین دستگاه خارجی و کابل های متصل به آن باشد، اما برای استفاده استاندارد هیچ اتصال خارجی لازم نیست. شرکت Asus یکی از شرکت های بزرگ است که در زمینه ی ساخت لپ تاپ در حال فعالیت می باشد. در این مطلب در رابطه با تعویض کارت Wi-Fi Asus Q200E-CT144H  اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

معرفی کارت Wi-Fi

کارت Wi-Fi وظیفه انتقال اطلاعات را به همان روشی که تلفن همراه یا رادیو انجام می دهد، از طریق امواج رادیویی انجام می دهد. کارت Wi-Fi شما باید بتواند از رادیوهای اطراف با استفاده از آنتن های کوچک خود سیگنالی دریافت کند. اگر با اتصال به اینترنت با استفاده از کارت Wi-Fi خود که به آن کارت محلی شبکه محلی (LAN) نیز می گویند، مشکلی دارید، می توانید از این راهنما برای جایگزینی کارت Wi-Fi خود استفاده کنید.

مرحله 1 خاموش کردن لپ تاپ

برای شروع، لپ تاپ را خاموش کرده و کابل برق را جدا کنید.

اگر رایانه روشن یا متصل باشد، می تواند باعث برق گرفتگی شود پس مطمئن شوید که سیستم به طور کامل خاموش شده است و جریان برق در آن وجود ندارد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فن Asus X551CA

لپ تاپ را به سمت بالا برگردانید تا صفحه پشتی قابل مشاهده باشد.

مرحله 2

با گرفتن یک پیچ گوشتی # 00 فیلیپس و چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه، 9 پیچ را که درپوش را در جای خود نگه داشته اید بردارید.

مرحله 3 بلند کردن قاب پشتی

برای بلند کردن قاب پشتی و برداشتن آن از روی لپ تاپ، از یک ابزار بازکننده استفاده کنید.

مرحله 4 قطع اتصال باتری

بعد از برداشتن قاب پشتی به راحتی می توانید باتری را مشاهده نمایید. اتصال باتری را با استفاده از موچین بلند کنید تا روی آن بلند شود.

مرحله 5 خارج کردن باتری

اصولا قطعا لپ تاپ با استفاده از اتصالات و پیچ متصل است. باتری نیز شامل اتصالاتی می باشد. نه پیچ فیلیپس # 00 را که باتری را در جای خود نگه می دارند بردارید.

یک پیچ 9.2 میلی متر، چهار پیچ 4.7 میلی متر و چهار پیچ 5.7 میلی متر وجود دارد.

مرحله 6

بعد از قطع اتصالات حال باید باتری را از جای باتری خارج کنید.

مرحله 7 خارج کردن کارت Wi-Fi

بعد از خارج کردن باتری حال باید کارت Wi-Fi را از دستگاه خارج نمایید. با استفاده از موچین یا انگشتان خود رابط اتصال کارت Wi-Fi را جدا کنید.

مرحله 8

مانند باتری کارت Wi-Fi نیز دارای پیچ و اتصالاتی است. پیچ پیچ 4.7 میلی متری را با پیچ گوشتی فیلیپس # 00 باز کنید.

مرحله 9

بعد از قطع اتصالات حال به راحتی می توانید کارت Wi-Fi را از جای خود جدا کنید.

تعویض کارت Wi-Fi به اتمام رسیده است. در صورت خرابی و یا نداشتن اتصال بین لپ تاپ و دستگاه های دیگر به راحتی می توانید این قطعه را تعویض نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری Asus A53U-ES21

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =