نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راه اندازی یک GPU خارجی برای لپ تاپ. گیمرهای با عملکرد بالا بهتر از هر کسی می دانند که فناوری و تجهیزات مناسب چقدر می تواند بر تجربه و عملکرد کاربر تأثیر بگذارد. وقتی نوبت به شلیک حساس یا کمین استراتژیک می رسد، داشتن بهترین فناوری در کنار شما بسیار مهم است. گرافیک با کیفیت نه تنها فضای بازی را زنده می کند. آنها همچنین می توانند دیدگاه گسترده تری به شما بدهند تا بتوانید بهترین بازی خود را انجام دهید و یک قدم جلوتر از رقبا و دشمنان خود بمانید.

راه اندازی یک GPU خارجی برای لپ تاپ
راه اندازی یک GPU خارجی برای لپ تاپ

پردازنده گرافیکی خارجی چیست

یک پردازنده گرافیکی خارجی که با نام eGPU شناخته می‌شود، یک مفهوم نسبتاً جدید است که می‌تواند به کاربران لپ‌تاپ ایسوس کمک کند تا با اتصال یک داک سخت‌افزاری خارجی، گرافیکی با کیفیت دسکتاپ ایسوس داشته باشند. eGPU بسیار مهم است و می تواند به شما کمک کند تا بهترین گرافیک را برای بازی دریافت کنید. تغییر تجربه بصری برای گیمرها همچنین می توان از آنها برای ویرایش ویدئو و گرافیک استفاده کرد.

هنگام ارتقاء گرافیک خود با eGPU، مهم است که قبل از اینکه بتوانید تجربه بازی خود را ارتقا دهید، تحقیق کنید. همه لپ‌تاپ ایسوس‌ها با eGPU سازگار نیستند و برخی ممکن است برای کامپیوتر و داک به سازنده یکسانی نیاز داشته باشند.

eGPU ها چگونه کار می کنند

به طور کلی، لپ‌تاپ ایسوس‌ها قدرت پردازش گرافیکی کمتری نسبت به دسک‌تاپ ایسوس‌ها دارند، به این معنی که کیفیت تصویر به وضوح یا قوی نیست.

این می تواند برای گیمرهایی که می خواهند کل محدوده بازی را درک کنند و توانایی عملکرد را افزایش دهند، مشکل ساز باشد. در نهایت، بازی در مورد انتقال بازیکن به دنیای دیگری است، و بدون گرافیک با کیفیت بالا، تجربه کامل ممکن نیست. اینجاست که یک eGPU وارد می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر ال‌سی‌دی شکسته لپ‌تاپ

با ترکیب یک منبع تغذیه به سبک دسکتاپ ایسوس، یک کارت گرافیک قدرتمند و یک PCle، یک eGPU به لپ‌تاپ ایسوس شما اجازه می‌دهد تا درخواست بازیابی گرافیک را از داک خارجی به جای کارت گرافیک داخلی کند تا گرافیک بهتری را روی صفحه نمایش لپ‌تاپ ایسوس شما منعکس کند. در حالی که آنها بیشتر برای لپ تاپ ایسوس ها رایج هستند، eGPU ها همچنین می توانند برای ارتقاء عملکرد گرافیک دسکتاپ ایسوس استفاده شوند.

وصل کردن یک پردازنده گرافیکی خارجی لزوماً به این معنی نیست که شما همان سطح عملکرد یا گرافیکی را که در صورت نصب داخلی داشتید، دریافت خواهید کرد، اما قطعاً می تواند تفاوت ایجاد کند.

از آنجایی که این یک فناوری آینده است، می‌توانید انتظار داشته باشید که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌هایی در این واحدها باشید، اما اگر اکنون تشنه یک تجربه بازی بالا هستید، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا رایانه شما با eGPU سازگار است یا خیر.

مزایای اتصال یک GPU خارجی

سرمایه‌گذاری روی یک eGPU می‌تواند به کاربران لپ‌تاپ ایسوس کمک کند تا بدون نیاز به خرید یک رایانه کاملاً جدید، فناوری گرافیک داخلی قدیمی را برطرف کنند. با یک eGPU، می‌توانید ابزار جذاب بازی خود را حفظ کنید، اما همچنان از مزایای پردازش گرافیکی قدرتمند بهره‌مند شوید.

انتخاب یک eGPU به جای یک راه‌اندازی کاملاً جدید لپ‌تاپ ایسوس بازی نه تنها می‌تواند در هزینه صرفه‌جویی کند، بلکه تطبیق پذیری لپ‌تاپ ایسوس خود را به عنوان یک دستگاه بازی و رایانه روزمره حفظ می‌کند.

علاوه بر سرعت بخشیدن به گرافیک بازی‌هایی که از قبل دوست دارید، پردازش گرافیکی بهتر می‌تواند راه را برای بازی‌های گرافیک فشرده‌تر و جدیدتر مانند Deus Ex: Mankind Divided باز کند. پر جنب و جوش ترین جلوه های بصری را در صنعت بازی تجربه کنید، همانطور که قرار بود دیده شوند.

این مطلب را از دست ندهید   علائم داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسوس چیست؟

علی‌رغم عملکرد بصری پیشرفته، ممکن است برخی از قابلیت‌های محدود با عملکرد را مشاهده کنید، به خصوص اگر لپ‌تاپ ایسوس شما برای انجام چنین پردازش گرافیکی قدرتمندی طراحی نشده باشد. مهم است که قبل از انتخاب یک eGPU تحقیقات جدی انجام دهید تا مطمئن شوید که با رایانه شما سازگار است و هنگام نصب هیچ مشکلی در عملکرد ایجاد نمی کند.

آیا لپ تاپ ایسوس eGPU من سازگار است

وقتی نوبت به ارتقای تنظیمات بازی شما می رسد، جزئیات همه چیز است. اکثر داک‌های eGPU برای اتصال به داک گرافیکی خارجی، به کامپیوتر میزبان نیاز دارند که یک پورت Thunderbolt™ 3 داشته باشد. Thunderbolt 3 یک پورت ورودی/خروجی با سرعت بالا از Intel® است که به eGPU اجازه می‌دهد با لپ‌تاپ ایسوس ارتباط برقرار کند تا گرافیک تسریع شده را ارائه دهد.

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ایسوس چند منظوره هستید که بتواند به عنوان یک نیروگاه بازی به همان راحتی به عنوان یک اوج بهره‌وری برای دفتر کار خانگی شما عمل کند، اتصال Thunderbolt 3 را به لیست موارد ضروری خود اضافه کنید. این ویژگی به شما این آزادی را می دهد که گرافیک خود را بدون نیاز به تعویض کامل کامپیوتر خود ارتقا دهید و می تواند به نفع بودجه شما باشد.

اگر اتصال Thunderbolt 3 ندارید، ممکن است تا آنجا که بازار فعلی eGPU وجود دارد، خوش شانس نباشید. اکثر گزینه‌های eGPU از Thunderbolt به عنوان استاندارد صنعتی استفاده می‌کنند و به طور گسترده آن را بهترین فناوری اتصال موجود می‌دانند که داده‌ها را با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه انتقال می‌دهد.

این مطلب را از دست ندهید   3 ترفند کمک به عمر باتری لپ تاپ ایسوس

علاوه بر سازگاری با اتصال لپ تاپ ایسوس خود، باید سازگاری eGPU را با کارت گرافیک انتخابی خود نیز در نظر بگیرید. برخی از داک‌های eGPU دارای کارت‌های گرافیکی از پیش نصب شده هستند، در حالی که برخی دیگر به شما آزادی انتخاب کارت گرافیک مناسب را می‌دهند.

اگر تصمیم دارید کارت گرافیک خود را برای تجهیز داک گرافیک خارجی خود انتخاب کنید، فقط مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که مدل شما هم با اتصال لپ تاپ ایسوس و هم با کارت گرافیک مورد نظر شما سازگار است.

پیشنهاد مطالعه: تعمیر شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =