نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

به طور معمول، همه ما با رایانه خود کارهای زیادی مانند بازی کردن، ارسال ایمیل، گشت و گذار در اینترنت و موارد دیگر انجام می دهیم. از این رو، اعتماد و در نظر گرفتن سیستم به عنوان بهترین دوست برای بسیاری از ما اشتباه نیست. اما این یک چیز درست نیست زیرا نمی توان به ماشین ها اعتماد کرد زیرا اگر به درستی نگهداری نشود ممکن است در هر زمان از کار بیفتند و باعث رنج شما شوند. مطمئناً این تاسف بارترین چیز است، اما در صورت عدم نگهداری و مراقبت مناسب، سیستم های رایانه ای از کار می افتند. بنابراین، برای جلوگیری از خراب شدن لپ تاپ باید موارد خاصی را به طور منظم دنبال کنیم و از خراب شدن سیستم لپ تاپ ایسوس خود جلوگیری کنیم. قبل از اینکه نکاتی را مطرح کنیم که از خراب شدن رایانه جلوگیری می کند، بیایید بیاموزیم که چرا رایانه خراب می شود؟

راه هایی برای جلوگیری از خرابی سیستم لپ تاپ ایسوس

تعمیر و نگهداری مناسب و بهینه سازی سیستم به شما کمک می کند تا لپ تاپ ایسوس خود را سالم نگه دارید و از خراب شدن ناگهانی آن جلوگیری کنید. اگر نکات زیر را در نظر داشته باشید و به طور مرتب از آنها استفاده کنید، به راحتی می توانید از خرابی رایانه جلوگیری کنید.

10 نکته برای جلوگیری از خرابی لپ تاپ و سیستم

  1. از اجرای برنامه های زیاد همزمان با گرم شدن سیستم خودداری کنید. برنامه هایی را که استفاده نمی شوند ببندید تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کنید، بارگذاری بیش از حد منجر به خرابی سیستم می شود
  2. سیستم را به طور منظم یکپارچه سازی کنید زیرا به حذف بخش های بد و عمر هارد کمک می کند. اگر نمی خواهید این کار را به صورت هفتگی انجام دهید، می توانید آن را یک بار در ماه انجام دهید. برای یکپارچه سازی می توانید از یک برنامه استفاده کنید یا می توانید با استفاده از ابزار Defrag ساخته شده درایور را یکپارچه سازی کنید. اما به یاد داشته باشید محدودیت های خاصی وجود دارد که در سرعت دیسک نمی توانید آنها را پیدا کنید. همانطور که Disk Speedup برای دنیای واقعی طراحی شده است و به حداقل فضای خالی برای یکپارچه سازی نیاز دارد. Disk Speedup تکه تکه شدن داده ها، قطعات هارد دیسک را برطرف می کند و با استفاده از موتور اسکن پیشرفته و قوی، عملکرد سیستم را افزایش می دهد. برای دانلود Disk Speed، اینجا را کلیک کنید.
  3. از یک ابزار ضد جاسوس افزار به روز شده برای محافظت از سیستم خود در برابر نرم افزارهای مخرب استفاده کنید. می‌توانید از نرم‌افزاری استفاده کنید که گزینه‌ای برای تنظیم به‌روزرسانی‌های خودکار فراهم می‌کند، اسکن عمیق را برای تمیز کردن کامل انجام می‌دهد. برای این کار می توانید از Advanced System Protector استفاده کنید. برای دانلود Advanced System Protector اینجا را کلیک کنید.
  4. به محض اینکه هر وصله امنیتی در دسترس قرار گرفت، سیستم عامل را به آخرین نسخه ارتقا دهید. زیرا سیستم عامل قدیمی آماده ایمن سازی خود در برابر آخرین حملات نیست.
  5. سیستم را بدون گرد و غبار و تمیز نگه دارید.
  6. فایل های غیر ضروری و استفاده نشده را حذف کنید زیرا این کار باعث می شود سیستم شما شلوغ شود و به سیستم کمک می کند تا برای کار بی عیب و نقص بهینه بماند. برای این کار می توانید از Disk Analyzer Pro استفاده کنید. ابزاری که به آزاد کردن فضای دیسک، سازماندهی فایل‌ها، حذف موارد منسوخ شده و از بین بردن داده‌ها برای بازیابی فضای ارزشمند دیسک کمک می‌کند. Disk Analyzer Pro را می‌توانید با کلیک کردن در اینجا نصب کنید.
  7. از شر کوکی‌های مرورگر، فایل‌های موقت و فایل‌های ناخواسته خلاص شوید، برای این کار می‌توانید سعی کنید و از پاک‌کننده سیستم پیشرفته سیستم بهینه‌ساز و محافظ حریم خصوصی استفاده کنید.
  8. از باز کردن نامه‌ها و دانلود پیوست دریافتی از فرستنده ناشناس خودداری کنید.
  9. رایانه خود را خنک و بدون شلوغی نگه دارید از نگهداری آن در مکانی که گرمای مستقیم دریافت می کند خودداری کنید. اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، از میز لپ‌تاپ استفاده کنید تا فن فضای کافی برای عملکرد صحیح داشته باشد.
  10. همیشه درایورها را به روز نگه دارید، رجیستری را بهینه کنید و هرگز نرم افزارهایی را که مشکوک به نظر می رسد دانلود یا استفاده نکنید.
این مطلب را از دست ندهید   دانستنی‌هایی درباره شارژ نشدن لپ تاپ ایسوس

مقالات مرتبط:

آموزش ویروس‌ کشی لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شش =