نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

باتری لپ‌تاپ ایسوس/ لپ­‌تاپ‌­ها امروزه در انواع مختلف تولید می‌­شوند. این انواع دارای ویژگی‌­های مختلف و با قیمت‌­های متفاوت وجود دارد. افراد برای کارهای مختلف خود از لپ­‌تاپ­‌ها استفاده می‌­کنند، کارهایی از قبیل بازی کردن، کار کردن، فیلم دیدن، انجام تکالیف مدرسه و دانشگاه و … اما این وسیله الکترونیکی نیز مانند دیگر وسایل الکترونیکی دارای باتری است. باتری هر وسیله ای عمری دارد و بعد از مدتی دچار خرابی می­‌شود. از همین رو ممکن است گاهی نیاز به تعمیر باتری لپ­‌تاپ ایسوس پیدا کنید. اهمیت عمر طولانی باتری لپ‌­تاپ بر هیچ کس پوشیده نیست و همه دوست دارند که لپ­‌تاپی با باتری سالم داشته باشند. اما باز هم ممکن است نیاز به تعمیر باتری لپ‌­تاپ خود پیدا کنید پس ما را در این مقاله همراهی کنید تا به سوالات شما در این مورد پاسخ دهیم.

دلایل خرابی باتری لپ­‌تاپ ایسوس

یکی از مسائل مهم درست کار کردن لپ‌­تاپ درست کار کردن باتری آن است. در این مقاله بر آن شدیم تا اطلاعاتی راجع به نحوه عملکرد باتری و اهمیت آن در لپ­‌تاپ بدهیم. علت­‌های خرابی باتری لپ­‌تاپ ایسوس را بررسی کنیم و سعی کنیم راه حل­‌هایی را نیز برای آن معرفی کنیم. دلایلی که ممکن است باتری لپ­‌تاپ شما را دچار آسیب کند به شرح زیر است.

باتری لپ‌تاپ ایسوس

وصل بودن مداوم باتری به شارژ

یکی از مسائل مخرب برای باتری لپ­‌تاپ شما این است که دائما به شارژ متصل باشد. باتری عضوی از لپ­‌تاپ شماست که با مراقبت می­‌تواند سلامت باشد. باتری در صورتی که هنگام کار با لپ­‌تاپ یا وقتی حتی باتری لپ‌­تاپ شما پر شده است به برق متصل باشد و یا شب تا صبح در اتصال به برق باشد اصطلاحا over charge می­‌شود که می‌­تواند عمر باتری لپ‌­تاپ شما را به شدن کاهش دهد.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه با پاکسازی پیشرفته فضای دیسک را آزاد کنیم؟

مدام قطع و وصل کردن اتصال شارژر

یکی دیگر از دلایلی که باعث خرابی باتری شما می­‌شود اتصال متوالی شارژر به لپ‌­تاپ و کشیدن آن از برق است. این کار باعث شک وارد شدن به باتری لپ‌­تاپ می­‌شود و باعث می­‌شود یک بار به طور کامل شارژ نشود و در استفاده­‌های بعدی نیز باتری آن تحلیل می­‌رود.

خالی شدن باتری تا آخر

یکی دیگر از کار­های آسیب زا به باتری این است که صبر کنید تا باتری کامل خالی شود و لپ­‌تاپ شما خاموش شود و سپس آن را به برق بزنید. این خالی شدن‌­ها می­‌تواند از عمر باتری شما بکاهد، پس سعی کنید در زمان ارور شارژ باتری پایین است دستگاه را به برق متصل کنید و به محض پر شدن خارج کنید.

چه موقع باتری لپ­تاپ باید تعویض شود؟

تا اینجای کار راجع به باتری‌­های لپ­‌تاپ‌­های ایسوس صحبت کردیم و دلایل خرابی آن‌­ها را تا حدودی بررسی کردیم. اهمیت باتری به قدری زیاد است که اگر شما موارد لازم برای داشتن باتری بهتر را رعایت کنید خواهید دید عمر باتری شما از عمر متوسط بیان شده برای آن بسیار بیشتر خواهد بود. در این راستا مواردی از قبیل اینکه اجازه ندهید باتری لپ‌­تاپ­‌تان زیاد تر از میزان نیاز شارژ شود، آن را در هنگام ارور کمبود شارژ به برق بزنید و در هنگام پر شدن جدا کنید، مهم می­‌شوند. برای داشتن باتری ای با عمر بالا حتما این کار­ها را انجام دهید

با این حال انجام این کارها ممکن است باتری شما دچار آسیب شود و پس از چند سال با این موضوع مواجه شوید که باتری شما به درستی کار نمی‌­کند ونیاز به تعمیر دارد. بنابراین باید بدانید که شرایط تعمیر باتری لپ­‌تاپ ایسوس چیست. خوب است بدانید وقتی باتری مستهلک می­‌شود، نمی‌­شود با انجام تعمیرات آن را به حالت اولیه یا کارآمد برگرداند، برای همین پیش از اینکه کار به اینجا بکشد سعی کنید حتما از باتری لپ‌­تاپ خود به درستی مراقبت کنید. در صورت خراب شدن نیاز است باتری توسط شخص متخصص تعویض شود.

این مطلب را از دست ندهید   چرا رجیستری ویندوز مشکل ایجاد می کند؟

آیا می دانید: شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =