نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش وصل تبلت به تلویزیون

هیچ کس نیست که از نمایشگر بزرگ و تماشای عکس و فیلم و … در آن لذت نبرد. به همین دلیل خیلی از کاربران ترجیح می‌دهند دیوایس‌هایی مانند موبایل و تبلت را به تلویزیون خود وصل کنند و هر آنچه که در نمایشگر کوچک این دستگاه‌ها مشاهده می‌کنند را در نمایشگر بزرگ تلویزیون ببینند و لذت ببرند. اگر شما هم دوست دارید هر آنچه که در تبلت ایسوس دارید را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید؛ اما نمی‌دانید چطور تبلت خود را به تلویزیون وصل کنید این مطلب که درخصوص آموزش وصل تبلت به تلویزیون است را از دست ندهید تا با انواع روش‌های وصل کردن تبلت به تلویزیون آشنا شوید.

مراحل آموزش وصل تبلت به تلویزیون

اگر نمی‌دانید چطور باید تبلت ایسوس را به تلویزیون خود وصل کنید، بهتر است ادامه این مطلب را دنبال کنید چراکه تصمیم داریم سه روش مرسوم و رایج برای وصل تبلت به تلویزیون را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به راحتی تبلت خود را به تلویزیون وصل کنید.

استفاده از کابل HDMI

اولین و ساده‌ترین روشی که تصمیم داریم در آموزش وصل تبلت به تلویزیون به آن اشاره کنیم، استفاده از کابل HDMI است. درواقع کابل HDMI می‌تواند حجم بالایی از اطلاعات دیجیتال را بین دو منبع منتقل کند. کابلهای HDMI می‌توانند تا 10 Gbps پهنای باند را ارائه دهند؛ یعنی این کابل می‌تواند حتی بیش از یک سیگنال ویدئو HD را به همراه هشت کانال صدای 24 بیت فشرده نشده با کیفیت بالا انتقال دهد. حتی اگر تلویزیون و یا گوشی شما به فناوری HDMI هم مجهز نباشد، با استفاده از دو تبدیل برای تلویزیون و تبلت می‌توانید به راحتی اتصال بین این دو دستگاه را برقرار کنید.

این مطلب را از دست ندهید   درایور حالت جامد Asus Zenbook UX21e

استفاده از Miracast برای وصل تبلت ایسوس به تلویزیون

روش دیگری که قرار است در آموزش وصل تبلت به تلویزیون به آن اشاره کنیم، استفاده از میراکست است. درواقع میراکست نوعی استاندارد به حساب می‌آید که برای انتقال داده‌های تصویری با کیفیت بالا به وجود آمده است. می‌توان گفت میراکست نوعی HDMI است که به صورت بی‌سیم فعالیت می‌کند. توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید با استفاده از این روش تبلت ایسوس را به تلویزیون وصل کنید باید هر دو دستگاه شما یعنی هم تلویزیون و هم تبلت از قابلیت Miracast پشتیبانی کنند. درصورتی که از این مسئله اطمینان پیدا کردید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کلید هوم کنترل را بزنید تا محیط لانچر برای شما باز شود.
  • آیکون Device connector را در نوار پایین سمت راست پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  • حالا در منویی که باز شده، تبلت یا گوشی را انتخاب کنید.
  • در منوی باز شده Screen share را انتخاب کنید.
  • حالا گزینه Miracast را انتخاب و START را بزنید.
  • اکنون نرم‌افزار Miracast  را در تبلت باز کنید.

در محیط میراکست روی Search تپ کرده و پس از پیدا کردن اسم تلویزیون تان، آن را انتخاب کنید.

پیغامی مبنی بر درخواست اتصال از تبلت به همراه تصویر دیوایس در تلویزیون نمایش داده می شود. به این معنا که تبلت شما با موفقیت به تلویزیون وصل شده است.

استفاده از نرم‌افزار Chromecast

اگر استفاده از کابل HDMI به دلیل محدودیت‌هایی که از نظر فاصله بین تلویزیون و تبلت ایجاد می‌کند برای شما دردسرساز است به شما پیشنهاد می‌کنیم که از نرم‌افزار Chromecast برای اتصال بین تبلت ایسوس با تلویزیون خود استفاده کنید. برای انجام این کار ابتدا نرم افزار کروم کست را دانلود و نصب کنید. سپس نرم افزار را باز کرده و گزینه Cast Screen/Audio را انتخاب کنید و در مرحله آخر هم دکمه زرد روی صفحه را لمس کنید. توجه داشته باشید که در این روش باید هم تلویزیون و هم تبلت شما به یک شبکه وای فای مشترک وصل باشند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 8 =