نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تبدیل لپ تاپ ایسوس به شبکه وای فای

شبکه کردن اینترنت وای فای لپ تاپ ایسوس، یکی از امکاناتی است که در جدید ترین مدل های لپ تاپ این برند در اختیار کاربران قرار گرفته است. در واقع مجموعه ای که از اینترنت مشترک استفاده می نمایند و قصد اتصال بدون سیم به وای فای را دارند، باید به صورت هات اسپات به لپ تاپ شبکه متصل شوند.

در ادامه مطلب، مراحل شبکه کردن اینترنت Wi Fi لپ تاپ Asus و رفع مشکلات مربوط به اتصال از این طریق را برایتان شرح داده ایم.

مراحل تبدیل لپ تاپ به شبکه وای فای

ابتدا این نکته را به عرضتان برسانیم که این مراحل در ویندوز های مختلف، ممکن است کمی متغیر باشند و دستور العمل این مقاله برای ویندوز 10 کاربرد دارد. تبدیل لپ تاپ به شبکه وای فای، در کل کار چندان دشواری نمی باشد:

  • ابتدا از اتصال لپ تاپ مورد نظر به اینترنت اطمینان لازم را کسب کنید.
  • سپس وارد تنظیمات دستگاه شوید و بخش Network & Internet را در منوی تنظیمات انتخاب کنید.
  • از میان گزینه های موجود در بخش نت ورک و اینترنت، گزینه Mobile hotspot را انتخاب نمایید.
  • گزینه‌‌ Mobile hotspot را انتخاب کنید. چنانچه مشکلی در اتصال لپ تاپ ایسوس به اینترنت وجود داشته باشد، پیامی با مضمون We Can’t Set Up Mobile hotspot برای شما به نمایش در می آید.

تعمیر فن لپ تاپ ایسوس

  • در مرحله بعدی، لازم است گزینه‌ Share My Internet Connection With Other Devices را از حالت غیر فعال یعنی Off به حالت فعال یا On تغییر دهید.
  • پس از فعال سازی حالت Share اینترنت، منوی کشوییShare My Internet Connection From را باز کرده و یکی از دو گزینه WiFi یا Ethernet را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله از طریق دو بخش Network Name و Network Password برای وای فای جدیدی که ساخته‌ اید، نام و رمز عبور جدیدی را مشخص کنید.
  • هم اکنون لپ تاپ ایسوس شما به هات اسپات وای فای یا همان شبکه اینترنتی تبدیل شده است و تنها کافی است با وارد کردن نام کاربری و رمز آن در سایر دستگاه ها، از اینترنت آن استفاده کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری Asus 1015E-DS03

مشکلات اتصال به وای فای لپ تاپ ایسوس و رفع آن

بعید است با انجام مراحلی که در بالا توضیح دادیم دچار مشکل در اتصال به وای فای هات اسپات شوید، اما گاهی پیش می آید که علی رغم انجام درست این مراحل، گوشی و تبلت نمی توانند به اینترنت وصل شوند. برای رفع این مشکل نیز مراحل زیر را دنبال کنید:

  • نخست به بخش Change Adapter Options رفته و بر روی Change Adapter Option کلیک راست کرده و سپس گزینه‌ Properties را انتخاب نمایید.
  • در برگه جدیدی که باز می ‌شود، وارد سر برگ Sharing شوید.
  • حالا باید تیک گزینه‌Allow other network users to connect through this computer’s Internet Connection را فعال کنید و از منوی کشویی مربوط به Home Networking Connection، نام کانکشن هات اسپات وای فای خود را انتخاب نمایید.
  • در انتها نیز کلید ok را کلیک کنید.

مشکلات لپ تاپ Asus را به نمایندگان بسپارید!

اگرچه فرآیند مورد بحث کاری بسیار ساده می باشد، اما در صورت داشتن هرگونه مشکل در برقراری این اتصالات، حتماً با کارشناسان پاسخگو در نمایندگی های ایسوس در سراسر کشور تماس گرفته و از آن ها درخواست راهنمایی نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =