نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بررسی تفاوت لپتاپ گیمینگ و معمولی

تفاوت لپتاپ گیمینگ و معمولی با مروری بر تاریخچه گذشته کامپیوترها، به خصوص کامپیوترهای قابل حمل و یا همان لپ تاپ ها، به سادگی ما را متوجه افزایش تنوع این محصولات خواهد کرد. امروزه شرکت های بزرگ تولید کننده لپ تاپ، مانند ایسوس، دل، ایسر، ام اس آی، مایکروسافت و اپل و دیگر کمپانی ها، محصولات متنوعی را برای مخاطبان خاص خود ارائه می دهند.
گاهی اوقات این لپ تاپ ها در تمامی جنبه های طراحی، پیکربندی و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و گاهی شما مواردی با پیکربندی مشابه اما مخاطبین متفاوت خواهید یافت. پیش از بررسی تفاوت لپتاپ گیمینگ با معمولی، بهتر است به بررسی نیازهای این دو نظر مصرف کننده بپردازیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

نیاز اصلی گیمرها از لپ تاپ چیست؟

بازی های رایانه ای و ویدئویی روز به روز در حال رشد و افزایش کیفیت هستند که شاید تا 10 سال گذشته، کمتر کسی کیفیت حال حاضر بازی های ویدئویی مانند Cyberpunk، Read Redemption2 و یا Ghost of Tsushima را تصور می کرد. بازی هایی که قهرمانان آنها قادر به سفر به هر نقطه از دنیای بازی هستند به نوعی مپ باز به آنها می گویند.

اما این کیفیت بالای تصاویر درون دنیای وسیع بازی ها و از همه مهم تر، هیجان و حس و حال بازی ها که سنگینی یک بازی را نشان می دهد، نیازمند چه قطغات و نرم افزار هایی در لپ تاپ گیمر ها می باشد تا اجرایشان بکند؟

مشخصاً لپ تاپی که برای بازی انتخاب می کنید باید از به روزترین سخت افزار و البته ظاهری متناسب با روحیات هیجان طلب گیمرها بهره مند باشد. حالا این ویژگی ها را در برابر نیاز های کاربری قرار دهید که قرار است از لپ تاپ خود برای انجام امور روزمره کاری و خانگی مانند ارسال ایمیل، استفاده از خدمات الکترونیک آنلاین و یا تماشای فیلم استفاده کند.

این مطلب را از دست ندهید   آیا می توان ال‌سی‌دی شکسته لپ‌تاپ ایسوس را تعمیر کرد؟

با در نظر گرفتن این مطالب، به اساسی ترین تفاوت لپتاپ گیمینگ با معمولی پی خواهیم برد. اکنون بیایید به بررسی این قطعات بپردازیم.

تفاوت لپتاپ گیمینگ و معمولی
تفاوت لپتاپ گیمینگ و معمولی

تفاوت در کارت گرافیک لپ تاپ های گیمینگ و معمولی

بازی ای بدون تصویر نزدیک به واقعیت و شفافیت در جزئیات، غیر قابل تصور است. البته در ژانرهای مختلف بازی، تصاویر فانتزی و حتی کارتونی هم خواهیم دید؛ اما این به معنی کیفیت پایین گرافیک آنها نخواهد بود. کارت گرافیک مستقل با پردازنده گرافیکی قدرتمند در لپ تاپ های گیمینگ، به شما اجازه می دهد تا به نرمی و با عملکرد بسیار مطلوب به بازی در دنیای فانتزی بازی ها مشغول شوید.
کارت گرافیک های قدرتمند در بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ رده بالای شرکت ها دیده می شود که می تواند در انجام امور تخصصی تر کاری نیز مفید باشد.

برای مثال، شما برای بازی در محیط 3 بعدی بازی ها بر خلاف دنیای 2 بعدی کارهای روزمره مانند گشت و گذار در وب، به پردازنده گرافیکی با سی پی یو و رم بالا نیاز دارید که از ان رو، شما با خرید یک لپ تاپ گیمینگ، دو هدف را نشانه خواهید گرفت.

رم؛ عاملی سرعت دهنده تاثیرگذار

رم قطعه دیگری ست که از دلایل مهم برتری لپ تاپ های گیمینگ بر لپ تاپ های معمولی به حساب می آید. سرعت رم در کنار حجم آن، سرعت و انعطاف دستگاه شما را برای بازی تعیین می کند و هر چه قدرمند باشد، روان بودن بازی را بیشتر احساس خواهید کرد.

پردازنده یا CPU قدرتمند

لپ تاپ های گیمینگ از پردازنده هایی با قدرت زیاد، به همراه داشتن cash و تعداد هسته بالا معمولا استفاده می کنند که عملکردی چابک و نیاز کمتر به Buffering را تضمین می کنند. مسلماً شما خواستار هنگ کردن کامپیوتر و توقف بر روی یک تصویر در حین بازی نخواهید بود؛ بنابراین برخلاف پردازنده های چند هسته ای اما کندتر لپ تاپ های معمولی که به علت مصرف کمتر باتری توان کمتری دارند، بهتر است در حین خرید لپ تاپ گیمینگ به پردازنده هایی با قدرت و فرکانس بالا فکر کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علائم داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسوس چیست؟

طراحی و کیفیت ساخت متفاوت لپ تاپ گیمینگ و معمولی

کافیست به سایت ایسوس سر بزنید و نگاهی به لپ تاپ های گیمینگ و معمولی این شرکت بیندازید، تا متوجه کیفیت ساخت و طراحی متفاوت لپ تاپ های گیمینگ شوید. نورپردازی قابل تنظیم در بدنه ، نور پس زمینه کیبورد قابل تنظیم، بدنه محکم تر، خطوط جسورانه در طراحی بدنه و بسیاری جزئیات دیگر مواردی هستند که متناسب با روحیه گیمرها در لپ تاپ های گیمینگ دیده می شوند و البته برای گیمرها به قدری مهم هستند که بخشی از معیار انتخاب آنها را تشکیل می دهند.

این در حالی است که لپ تاپ های عادی مانند محصولات ایسوس با طراحی ساده تر و راحتی بیشتر در تعمیر لپ تاپ ایسوس برای کاربران عادی این شرکت به بازار روانه می شوند.

مقالات مشابه:

آموزش اتصال دو لپ تاپ به یکدیگر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =