نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ ایسوس

مطمئناً اغلب شما کاربران با این مشکل روبرو شده اید که در هنگام کار با لپ تاپ، یکدفعه سیستم خاموش می شود و کار شما را مختل می سازد. این مشکل در صورتی که مکرراً اتفاق بیفتد، بسیار آزار دهنده و نشانه ای از وجود مشکل جدی می باشد.

لپ تاپ چگونه به طور ناگهانی خاموش می شود؟

قابلیت Self-Protecting در لپ تاپ های ایسوس، یکی از دلایل بروز خاموشی های ناخواسته می باشد که البته این به نفع دستگاه است! چرا که این قابلیت زمانی فعال می شود که دمای دستگاه به شدت بالا رفته باشد و یا احتمال خرابی قطعه ای سخت افزاری شناسایی شده باشد. در چنین شرایطی است که سلف پروتکتینگ، لپ تاپ را به طور خودکار خاموش می کند و خطر ایجاد صدمات را رفع می نماید.

علل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ

عواملی که سبب عدم اثبات روشن ماندن لپ تاپ شما خواهد شد، ریشه های سخت افزاری و نرم افزاری دارند. از این رو لازم است تا لپ تاپ شما توسط تکنسین های مجرب که در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس به فعالیت مشغول اند، بررسی شود تا درست ترین اقدام نسبت به رفع مشکل در نظر گرفته شود. اینگونه از صرف هزینه های اضافی جلوگیری خواهد شد. در ادامه، اصلی ترین علل وقوع این مشکل را شرح داده ایم:

  • خرابی قطعات سخت افزاری از جمله مادر برد، رم، CPU، پاور و کارت گرافیک.
  • نصب سخت افزار جدید در سیستم نیز می تواند موجب خاموشی لپ تاپ شود، چرا که قطعات نصب شده با دستگاه شما سازگار نبوده و مدل های سازگار با قطعات مورد نظر را چک نکرده اید.
  • وجود رطوبت و گرد و غبار که عملکرد رم و کارت گرافیک را به شدت مختل کرده و باعث بروز مشکل در سیستم می شوند.
  • افزایش دمای لپ تاپ در اثر عواملی چون خرابی فن و یا کار کردن بیش از حد دستگاه.
  • مسدود شدن فضاهای تهویه هوا که در اطراف لپ تاپ تعبیه شده است.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

  • خرابی باتری و وجود مشکل در مدار شارژ دستگاه نیز از دلایل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به حساب می آیند، چرا که باتری ها پس از طی عمر مفید خود، دیگر ان عملکرد عالی سابق خود را نخواهند داشت و شارژ را بی اختیار خالی خواهند کرد. همچنین ایراد در مدار شارژ لپ تاپ نیز می تواند موجب خاموش شدن آن شود. برای رفع این مشکل، باتری خراب را تعویض کنید.
  • وجود ویروس یا بد افزار نیز می تواند منجر به این اتفاق شود. هیچوقت از نصب آنتی ویروس مطمئن در سیستم خود غافل نشوید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب جلو Asus X551CA

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

حتماً به این نتیجه رسیده اید که به دلیل متعدد و پیچیده بودن عوامل دخیل در خاموشی ناگهانی صفحه نمایش لپ تاپ، تشخیص علت اصلی مشکل مورد بحث کاری دشوار است. در این شرایط بهترین کاری که از شما کاربران عزیز ساخته است، اقدام به هنگام نسبت به مراجعه به مراکز معتبر تعمیر برند لپ تاپ شما می باشد.

بنابر این، اگر می خواهید مشکل لپ تاپ Asus خود را در کمترین زمان و بدون صرف هزینه اضافی برطرف کنید، پیشنهاد می کنیم که آن را به تکنسین های تحت فعالیت نمایندگی ایسوس بسپارید.

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 19 =