نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

علت نمایش علامت سوال روی باتری تبلت ایسوس چیست؟

علامت سوال روی باتری تبلت ایسوس موضوعی نگران کننده است که در این مقاله، دلایل آن را بررسی می کنیم. در این حالت وقتی تبلت را به شارژ می زنید، یک علامت سوال روی باتری مشاهده می شود. در بیشتر موارد هم فرایند شارژ انجام نشده و باتری به طور کلی شارژ نمی گردد. باید بدانید که این مشکل یکی از نشانه های اصلی خرابی باتری است. درواقع به دلیل آسیب دیدگی باتری تبلت، دستگاه شارژ نشده و چنین علامتی روی صفحه نمایان می گردد.

اما چرا این اتفاق می افتد؟ علت نمایش علامت سوال روی باتری تبلت ایسوس چیست؟ چطور می توان این مشکل را برطرف کرد؟ آیا نیاز به تعویض باتری است یا امکان تعمیر این قطعه وجود دارد؟ در ادامه مطلب به این پرسش ها پاسخ می دهیم. البته بهتر است که در صورت مشاهده علامت سوال در تبلت خود هنگام شارژ، از کارشناسان مجرب ما در واحد تعمیر تبلت نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

پیش از هرچیز باید بدانید که نمایش علامت سوال روی باتری هنگام شارژ، بیشتر در گوشی ها و تبلت های ال جی و ایسوس مشاهده می شود. گاهی هم شاهد نمایش علامت خطر در تبلت هستیم که می تواند نشان دهنده خرابی باتری باشد.

هنگام نمایش علامت سوال در باتری تبلت asus چه کنیم؟

البته در مواردی هم ممکن است یک ایراد سخت افزاری یا ناهماهنگی نرم افزاری باعث پیدایش این علامت شود. با این حال این اتفاق معمولا زمانی می افتد که باتری فرسوده شده باشد و دیگر قادر به تامین شارژ دستگاه نباشد. ولتاژ غیر استاندارد برق هم مسئله دیگری است که باید مد نظر قرار بگیرد. اما راه حل علامت سوال روی باتری تبلت ایسوس چیست؟ در ادامه راهکارها را هم بررسی می کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس

تعویض باتری تبلت

بهترین کار برای رفع مشکل علامت سوال روی باتری تبلت asus تعویض باتری است. این علامت تقریبا در 90 درصد موارد حاکی از خرابی یا فرسودگی باتری است. با توجه به این که معمولا باتری تبلت و موبایل قابل ترمیم نیستند، بهترین کار این است که بلافاصله باتری را تعویض کنید.

البته گاهی ایراد باتری هم نرم افزاری است و باید مشکل را از طریق اقداماتی همچون ریست فکتوری تبلت و … برطرف کرد. توصیه اکید می کنیم که به هیچ عنوان برای تعویض باتری تبلت ایسوس به مراکز غیر معتبر اعتماد نکنید. این مراکز هیچ تضمینی برای استفاده از قطعات اورجینال ندارند و به همین دلیل ممکن است ضمن دریافت وجوه بالا، خدمات مناسبی را به شما ارائه ندهند.

تست سلامت باتری تبلت

کار دیگری که باید هنگام مشاهده علامت سوال یا خطر در باتری تبلت ایسوس انجام دهید، تست سلامت باتری است. برای این منظور می توانید از نرم افزارها و برنامه های تست باتری استفاده کنید. برخی از گوشی ها و تبلت های ایسوس هم کدهای مخفی ویژه ای دارند که می توان با شماره گیری آنها از وضعیت قطعات و سالم بودن یا نبودن آنها اطمینان پیدا کرد.

بررسی ظاهری باتری

اگر شاهد علامت سوال روی باتری تبلت ایسوس بودید، باتری را از نظر ظاهری چک کنید. باید ببینید که باتری یا قسمت پشتی بدنه تبلت ورم نکرده باشد. اگر متوجه شدید که باتری ظاهر عادی ندارد یا باد کرده است، بلافاصله تبلت را خاموش کرده و به یک مرکز مجاز و معتبر تعمیرات تبلت asus مراجعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر Asus A52F

شما باید باتری را هرچه زودتر تعویض کنید چون خطر انفجار تبلت را به همراه دارد. از طرفی ممکن است خرابی باتری موجب از کار افتادن دیگر اجزای تبلت شود. در این صورت هزینه تعمیر تبلت چند برابر می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 11 =