نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چرا Chromebook ایسوس شما همچنان هنگ می کند؟

Chromebook ایسوس شما ممکن است به دلیل برنامه‌ای که روی آن اجرا می‌شود، دستگاهی که به آن وصل است، مشکلی در سیستم‌عامل Chrome یا مشکلات سخت‌افزاری داخل Chromebook شما مسدود شده باشد.

برنامه ای که روی کروم بوک ایسوس شما اجرا می شود

از مدیر وظایف سیستم عامل Chrome خود برای بستن برنامه‌ها و مشخص کردن دقیق برنامه‌ای که Chromebook شما را ثابت می‌کند، استفاده کنید. برای دسترسی به Task Manager در Chromebook خود، از میانبر «Shift» و «Escape» در صفحه‌کلید خود استفاده کنید.

برنامه ای که می خواهید متوقف کنید معمولاً برنامه ای است که بیشترین حافظه را مصرف می کند. آن را انتخاب کرده و “End Task” را فشار دهید.

دستگاهی که به آن وصل شده است

هر درایو USB، هدفون، هارد دیسک خارجی یا هر دستگاه دیگری که به Chromebook خود متصل است را خارج کنید. ببینید آیا این کار مانع از یخ زدن Chromebook شما می‌شود.

مشکل در سیستم عامل کروم

سعی کنید یک راه‌اندازی مجدد سخت در Chromebook خود انجام دهید. وقتی Chromebook شما یخ می‌زند، کلید روشن/خاموش را فشار دهید و نگه دارید تا خاموش شود و سپس دوباره آن را روشن کنید. بررسی کنید که آیا بعد از آن همچنان یخ می زند.

اگر بعد از آن همچنان ثابت می ماند، یک بازنشانی سخت در Chromebook خود امتحان کنید. این کار را با نگه داشتن دکمه های «Refresh» و «Power» به مدت پنج ثانیه انجام دهید. با انجام بازنشانی سخت، هیچ برنامه یا فایلی را حذف نخواهید کرد، اما ممکن است تنظیمات برگزیده پیکربندی صفحه کلید و صفحه نمایش خود را از دست بدهید. قبل از انجام این کار یک نسخه پشتیبان از فایل های خود تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات لپ تاپ ایسوس در ویندوز 10

اگر بازنشانی سخت کار نمی کند، ممکن است لازم باشد Chromebook خود را بازنشانی کارخانه ای انجام دهید. بازنشانی کارخانه همه چیز را در Chromebook شما به تنظیمات پیش‌فرض بازنشانی می‌کند. قبل از بازنشانی به تنظیمات کارخانه، حتماً از همه فایل‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، زیرا قطعاً همه فایل‌های شما را پاک می‌کند.

مشکلات سخت افزاری در Chromebook

اگر مشکل سخت افزاری است که باعث یخ زدن Chromebook شما شده است، آن را توسط یک متخصص بررسی و تعمیر کنید. ببینید آیا گارانتی شما هنوز معتبر است و شاید بتوانید Chromebook خود را به صورت رایگان تعمیر کنید.

چرا لپ تاپ ROG ایسوس شما همچنان یخ می زند؟

اگر لپ‌تاپ ROG ایسوس شما یخ می‌زند، رم خود را بررسی کنید و ببینید آیا از Corsair Vengeance LPX استفاده می‌کنید یا خیر. شناخته شده است که باعث ایجاد مشکلات در بردهای ROG می شود. سعی کنید ولتاژ DRAM خود را به 1.35 ولت افزایش دهید تا مشکل انجماد خود را حل کنید. خاموش کردن رم و استفاده از برند دیگر نیز می تواند مشکلات انجماد شما را برطرف کند.

لپ تاپ ROG ایسوس شما نیز ممکن است یخ زده باشد زیرا آخرین سیستم عامل Intel ME را نصب نکرده اید. گاهی اوقات یک به‌روزرسانی قدیمی باعث ایجاد مشکلاتی مانند یخ زدن لپ‌تاپ شما می‌شود، اما به‌روزرسانی جدیدتر منتشر می‌شود که مشکل را برطرف می‌کند.

در نهایت، بررسی کنید که آیا از ویندوز 10 نسخه 1607 استفاده می‌کنید یا خیر. این نسخه از ویندوز باعث یخ زدن لپ‌تاپ‌های ROG ایسوس می‌شود. برای رفع این مشکل ویندوز خود را به نسخه بعدی به روز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت لپتاپ گیمینگ و معمولی

چرا لپ تاپ ایسوس شما یخ می زند و صداهای وزوز تولید می کند؟

اگر لپ تاپ ایسوس شما یخ می زند و صداهای وزوز ایجاد می کند، احتمالاً مشکل سخت افزاری در لپ تاپ شما وجود دارد. با این حال، اگر خوش شانس باشید، رفتن به “حالت ایمن” می تواند این مشکلات را برطرف کند.

برای وارد شدن به “Safe Mode” در لپ تاپ ایسوس:

  • لپ تاپ خود را روشن کنید.
  • هنگامی که لپ تاپ شما راه اندازی می شود، کلید “F8” را چندین بار کلیک کنید تا وارد “Safe Mode” شوید.
  • برای روشن کردن «حالت ایمن» روی کلید «F4» کلیک کنید.
  • برای روشن کردن حالت Safe Mode With Networking روی کلید “F5” کلیک کنید.
  • برای روشن کردن حالت Safe Mode With Command Prompt روی کلید F6 کلیک کنید.
  • با راه اندازی مجدد لپ تاپ خود از «حالت ایمن» خارج شوید.

آموزش برداشتن رمز تبلت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =