نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رجیستری ویندوز همیشه سوال برانگیز بوده است. با افسانه های بی شماری که به پایگاه داده متصل شده است، همچنان ذهن کاربران را به هم می زند. سؤال این است که آیا واقعاً نیاز به پاکسازی دارد یا باید همان وصیت نامه باقی بماند؟ قبل از شروع هر چیزی، اجازه می دهد تا بفهمیم رجیستری ویندوز دقیقا چیست.

رجیستری ویندوز یک پایگاه داده از برنامه ها، برنامه ها، تنظیمات، پسوردها و هر عنصر دیگری در یک سیستم است. اگر آن را ساده تر کنیم، ستون فقرات لپ تاپ ایسوس ویندوز است و به آن اجازه می دهد به شیوه ای خاص رفتار کند. بیایید بگوییم، سیستم شما به آرامی و کارآمد کار می کند. به خاطر رجیستری ویندوز است.

اگر سیستم شما به درستی کار نمی کند، آن را برعکس کنید، احتمالاً به رجیستری ویندوز نامعتبر آلوده شده است. اگر سیستم شما در وضعیت سالمی کار می کند، به شما توصیه می کنیم که با رجیستری ویندوز اشتباه نکنید. اگر اینطور نیست، باید موضوع را بررسی کنید و احتمالاً آن را تغییر دهید.

نحوه تمیز کردن رجیستری ویندوز برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسوس

در وهله اول، رجیستری ویندوز برای پشتیبانی از کار یک سیستم فرموله شده است. هر تغییری در سیستم، مثلاً نصب، آپدیت، تغییر تنظیمات و غیره، رجیستری آن را در ویندوز ایجاد می کند و باعث می شود که به درستی کار کند.

این مجموعه از پایگاه داده زمانی که رجیستری های نامعتبر یا اشتباه صورت می گیرد دردسرساز می شود. این را می توان در شرایطی درک کرد که یک برنامه را حذف نصب کرده اید اما هنوز رجیستری آن را روی سیستم دارید. شاید به طور کامل از سیستم شما حذف نشده باشد. اگرچه اندازه یکی از این رجیستری ها برای یک برنامه کاربردی کوچک است، اما انباشته شدن تعداد زیادی از این رجیستری ها باعث ناراحتی می شود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر فن لپ‌تاپ ایسوس

وقتی رجیستری اشتباه/نامعتبر روی سیستم خود دارید چه اتفاقی می‌افتد؟

این یکی از بدترین موقعیت هاست. سیستم شما ممکن است مانند یک احمق رفتار کند و هیچ یک از دستورات شما را درک نکند. در اینجا برخی از نتایجی است که با این علت آشکار می شود.

  • سیستم شما اغلب از کار می افتد.
  • سرعت سیستم شما تحت تأثیر قرار می گیرد.
  • ممکن است برخی از دستورات شما را پردازش نکند
  • ممکن است خطاهای داده رخ دهد. به عنوان مثال، برخی از فایل های شما ممکن است در مکان مورد نظر در سیستم شما ظاهر نشوند.
  • ممکن است در دسترسی به مرورگر خود مشکل داشته باشید.
  • هر تغییری ممکن است رخ ندهد.

چگونه خطای رجیستری ویندوز را برطرف کنیم؟

لازم به ذکر نیست، رجیستری ویندوز یک موضوع بسیار مهم برای سیستم شما است. هنگامی که آن را ویرایش می کنید، مطمئن شوید که تمام رجیستری های صحیح و مهم در مقصد خود ایمن نگهداری می شوند. فقط موارد اشتباه باید حذف شوند، در غیر این صورت شرایط را برای خود پیچیده خواهید کرد. برای پاکسازی دستی رجیستری ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کلید Windows+R را فشار داده و عبارت regedit را تایپ کنید.
  • اینتر را بزنید و تب رجیستری ویندوز در نمای درختی قبل از شما باز می شود.
  • پوشه های خاصی را باز کنید و رجیستری مورد نظر خود را با کلیک راست حذف کنید.

پاکسازی ایمن رجیستری ویندوز

در جایی که تمیز کردن دستی امکان پذیر است، در عین حال خطرناک است. ممکن است در نهایت موارد مورد نیاز را حذف کنید. بنابراین، ما به شما توصیه می کنیم که با رجیستری ویندوز بازی نکنید، به خصوص زمانی که یک متخصص فناوری نیستید. شما باید از ابزارهای ویژه ای که برای پاک کردن رجیستری نامعتبر ویندوز استفاده می شود، انصراف دهید.

این مطلب را از دست ندهید   علائم داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسوس چیست؟

اگرچه ابزارهای مشابه زیادی وجود دارد، اما همه آنها به اندازه Advanced PC Cleanup قابل اعتماد نیستند و کار می کنند. تمام رجیستری های نامعتبر و اشتباه را پاک می کند و در عین حال سیستم را به بهترین حالت خود بهینه می کند. قبل از دانلود ابزار، مزایای باورنکردنی آن را بیابید.

  • سرعت سیستم سریعتر: با حذف خطاهای رجیستری که به عنوان مانعی در عملکرد روان سیستم شما می ایستد، سرعت سیستم را افزایش می دهد. همچنین رجیستری شما را یکپارچه می کند و سیستم شما را پاسخگوتر می کند.
  • عملکرد صاف: با حفظ رجیستری، خرابی سیستم کمتر و رایانه سریعتر را تضمین می کند.
  • سیستم‌های پایدار: تمام باقیمانده‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار حذف‌نشده را پاک می‌کند، که سیستم شما را مختل می‌کند.
  • پیام های خطا کمتر: پیام های خطای کمتری را در سیستم تضمین می کند. پیام های خطا نتیجه اطلاعات قدیمی سیستم هستند. ابزار اطلاعات سیستم را به روز می کند تا آن را سالم نگه دارد.

توجه: توصیه می شود قبل از حذف از رجیستری یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. بنابراین، در صورتی که بتوانید در هر زمان با کمک فایل های پشتیبان به رجیستری قبلی بازگردید.

لپ تاپ ایسوس خود را با Advanced PC Cleanup تمیز کنید و از کار خود بر روی یک لپ تاپ ایسوس کارآمد و بهینه لذت ببرید.

مقالات مرتبط:

لپ تاپ ایسوس X507UB i7

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =