نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

لپ تاپ ایسوس شما مملو از فایل ها و پوشه های زیادی است و بیشتر آنها را برای شما می شناسید. با این حال، برخی از برنامه های موقت، ناخواسته، اضافی و قدیمی به طور غیر ضروری فضایی را در هارد دیسک شما اشغال می کنند. برای حذف این فایل ها ابتدا شناسایی آن ها مهم است و این کار به صورت دستی امکان پذیر نیست. بنابراین، شما به یک نرم افزار بهینه سازی رایانه شخصی مانند Advanced PC Cleanup نیاز دارید تا به شما کمک کند فضای دیسک را در ویندوز 10 آزاد کنید.

پاکسازی پیشرفته رایانه شخصی

یک برنامه ممتاز برای آزاد کردن فضا در رایانه شخصی ویندوز 10

Advanced PC Cleanup یک برنامه شگفت انگیز است که تمام فایل های ناخواسته موجود در سیستم شما را به همراه آن دسته از فایل هایی که ممکن است به نظر می رسد تهدیدی برای رایانه شما باشد را شناسایی می کند. این تهدیدات بالقوه ممکن است بخشی از برخی از نرم افزارهای مخربی باشد که سعی در دسترسی به سیستم شما دارند. به غیر از آزاد کردن فضا، Advanced PC Cleanup عملکردهای دیگری را نیز در رایانه شما انجام می دهد. شرح کاملی از تمام ویژگی های آن در زیر موجود است:

چگونه با استفاده از Advanced PC Cleanup فضای دیسک را در ویندوز 10 آزاد کنیم؟

ماژول های زیر از Advanced PC Cleanup می توانند به آزاد کردن فضای دیسک کمک کنند:

Junk Cleaner: این ویژگی با پاک کردن فایل‌های کش که مهم نیستند اما به مرور زمان جمع می‌شوند، به شناسایی فایل‌های ناخواسته در سیستم شما کمک می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   چرا رجیستری ویندوز مشکل ایجاد می کند؟

فایل های موقت: این ویژگی به حذف تمام فایل های موقتی که ممکن است یک بار مهم باشند و بی فایده شوند، کمک می کند.

Recycle Bin: این ویژگی به حذف دائمی موارد از سطل بازیافت کمک می کند.

حذف نصب برنامه ها: کاربران ممکن است از همه برنامه های نصب شده در سیستم شما آگاه نباشند تا زمانی که از ماژول Uninstall Apps در Advanced PC Cleanup استفاده نکنید. می‌توانید هر برنامه‌ای را که نمی‌شناسید یا سال‌ها از آن استفاده نکرده‌اید حذف کنید و در فضای ذخیره‌سازی صرفه‌جویی کنید.

دانلودهای قدیمی: این بخش از «پاکسازی رایانه پیشرفته» به پاکسازی تمام دانلودهای قدیمی و اضافی در سیستم شما و آزاد کردن فضا کمک می کند.

چرا باید پاکسازی لپ تاپ ایسوس پیشرفته را انتخاب کنم؟

پنج ویژگی فوق ذکر شده در برنامه Advanced PC Cleanup فقط به بازیابی فضای ذخیره سازی مربوط می شود. علاوه بر این ویژگی ها، کارهای بهینه سازی رایانه شخصی دیگری نیز وجود دارد که «پاکسازی پیشرفته رایانه شخصی» می تواند در رایانه شما انجام دهد:

رجیستری نامعتبر: رجیستری ویندوز 10 شامل تمام ورودی های تنظیمات سیستم در رایانه شما است. با این حال، تعدادی از تنظیمات تغییر می‌کنند، اما ورودی‌های مربوطه تغییر نمی‌کنند، که منجر به ورودی‌های نامعتبر و خراب می‌شود که ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در رایانه شما شود. این برنامه به حذف تمام این ورودی های نامعتبر کمک می کند.

محافظت از بدافزار: جدا از همه ویژگی‌های ذکر شده، این یکی از مهم‌ترین عملکردهای Advanced PC Clean است که به شناسایی و حذف بدافزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، باج‌افزارها و سایر برنامه‌های بالقوه ناخواسته از رایانه شما کمک می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   علائم داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسوس چیست؟

Startup Manager: این ماژول به کاربران کمک می کند تا از راه اندازی برنامه ها هنگام راه اندازی مجدد لپ تاپ ایسوس جلوگیری کنند. می‌توانید انتخاب کنید که فایل‌های راه‌اندازی را حذف کنید تا رایانه‌تان سریع‌تر از قبل بوت شود.

محافظت از هویت: محبوب ترین ویژگی Advanced PC Cleanup این است که می تواند رد هویت را در رایانه شما اسکن و شناسایی کند. این ردیابی هویت عموماً شامل نام کاربری، رمز عبور و سایر اطلاعات شخصی است که در وب سایت های مختلف برای ورود به سیستم وارد می شوند. با این حال، برخی از این داده ها در رایانه شما ذخیره می شوند و می توانند توسط نرم افزارهای جاسوسی جمع آوری شوند که می توانند از طریق تبلیغات وارد رایانه شما شوند.

آخرین کلمه در مورد اینکه چگونه فضای دیسک را در ویندوز 10 آزاد کنیم؟

مفهوم 2-in-1 بسیاری از ما را مجذوب خود می کند، جایی که شما دو محصول یا خدمات را به قیمت یکی دریافت می کنید. Advanced PC Cleanup واقعاً نرم افزاری است که به شما کمک می کند فضای دیسک ویندوز خود را آزاد کنید و رایانه شخصی خود را برای اطمینان از عملکرد روان و بی عیب و نقص با عملکرد پیشرفته بهینه کنید. بنابراین این بهترین برنامه برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی است که شایسته آن است و فکر می کنید برای همیشه از دست رفته است.

ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید – فیس بوک، توییتر، لینکدین و یوتیوب. برای هرگونه سوال یا پیشنهاد، لطفا در قسمت نظرات زیر با ما در میان بگذارید. ما دوست داریم با یک راه حل با شما تماس بگیریم. ما به طور منظم نکات و ترفندهایی را همراه با پاسخ به مسائل رایج مرتبط با فناوری ارسال می کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   کیفیت صفحه نمایش

مقالات مرتبط:

دمای امن GPU برای لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 1 =