نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعمیر ال‌سی‌دی شکسته/ لپ‌­تاپ‌­ها یکی از عناصر مهم کار­های امروزی هستند. کسانی که دوست دارند با لپ‌­تاپ فیلم ببینند، کار کنند و یا بازی کنند نیاز به یک لپ‌­تاپ خوب برای همراه خود بردن آن دارند. یکی دیگر از نیاز­های اصلی هر دانشجویی نیز داشتن یک لپ‌­تاپ خوب است. در عین حال خرابی و نیاز به تعمیر ال‌­سی­‌دی شکسته یکی از معضلات دارندگان لپ‌­تاپ است. در میان تمامی مارک­‌هایی که لپ‌­تاپ تولید می­‌کنند، خوش­نامی لپ‌­تاپ ایسوس به چشم می­‌خورد و برای داشتن کیفیت خوب و کارایی بالا نیاز است تا از بین مدل­‌های مختلف برند ایسوس یکی را برگزینید.

در این میان اهمیت سلامت هر یک از قطعات لپ­‌تاپ به چشم می­‌خورد که اگر سالم باشند مجموعه کارهایی که با لپ‌­تاپ انجام می‌­دهید بدون مشکل انجام می­‌شود و اگر هر یک از قطعات به مشکل بخورد عملکرد کلی لپ‌­تاپ شما با مشکل مواجه می­شود. یکی از پر اهمیت ترین قطعات در لپ­‌تاپ­‌ها LCD آن است. LCD رابط کاربر و کامیوتر است، از طریق آن می­‌توانید دستور­های مود نیاز را ببینید و به لپ­تاپ خود بدهید. پس مراقبت­‌های لازم در جهت سالم نگه داشتن آن را حتما انجام دهید. عواملی مثل ضربه و فشار وارد شدن به صفحه لپ­‌تاپ باعث آسیب به آن می­‌شود. باید سعی کنید که در مقابل این موارد از لپ‌­تاپ خود محافظت کنید.

تعمیر ال‌سی‌دی شکسته

علت­‌های شکستن صفحه لپ­تاپ

خوب است حالا که از اهمیت کار LCD آگاه شدیم بیاییم و بررسی کنیم که هر یک از علت­‌های شکستن صفحه LCD کدامند؟ بدانیم که آیا این مشکلات قابل حل با تعمیر است و یا نیاز به تعویض دارد؟ که در دو پاراگراف پایین این موارد را توضیح می­دهیم. علت­‌های شکستن صفحه LCD که در بالا نیز توضیح دادیم شامل مواردی از قبیل، شکستن، ضربه خوردن و فشار آمدن به آن می­‌شود. هر یک از این دلایل می­تواند باعث آسیب به لپ­‌تاپ شما شود. این‌گونه که این اتفاقات اگر بیفتد باعث ایجاد لکه­‌های سیاه روی صفحه نمایش، خطوط عمودی و افقی تیره رنگ می‌­شود. یا ممکن است در اثر ضربه خوردن صفحه نمایش خورد شود. که در ادامه با راه حل‌­های آن آشنا می­شویم.

این مطلب را از دست ندهید   چرا لپ تاپ هنگام راه اندازی هنگ می کند؟

اما راه حل شکستن صفحه نمایش لپ­‌تاپ چیست؟ آیا ممکن است این مشکلات با تعمیر حل شود؟ به این سوالات در این بند پاسخ می­دهیم. از مهم ترین موارد مورد سوال افراد پس از شکستن صفحه نمایش این است که آیا قابل تعمیر است یا خیر؟ که در پاسخ به این سوال باید گفت، خیر قابل تعمیر نیست. چرا که صفحات نمایش لپ­‌تاپ اگر بشکنند باید تعویض شوند تا بتوان دوباره از لپ‌­تاپ استفاده کرد و قابلت تعمیر ندارد. این موضوع چیزی است که کاربران با شنیدن آن شوکه می­‌شوند اما در صورت رعایت موارد گفته شده این اتفاق می­‌تواند نیفتد.

نمایندگی تعمیر ال­‌سی­‌دی شکسته لپ­تاپ

در اینجای کار نیاز به موضوعی پیش می‌­آید که احتمالا پس از شکست صفحه ال­‌سی­‌دی برای همه پیش می­‌آید. اینکه صفحه LCD لپ­تاپ شما دچار مشکل شود یک بخش کار است و پیدا کردن تعمیرکار درست و حسابی که بتواند از پس کار بربیاید بخش دیگر کار. برای راحت تر شدن این مسئله شرکت ایسوس مراکزی را برای تعمیر ال­‌سی‌­دی شکسته قرار داده است که در آن به طور اختصاصی می­‌توانید به مسائل لپ­‌تاپ خود بپردازید و از افراد خبره ی این حیطه برای کمک استفاده کنید و در نهایت هم اگر لپ­‌تاپ شما نیاز به تعمیر داشته باشد می‌­توانید با قرار دادن آن در این مراکز آن را به دست متخصصان سپرده و دوباره صحیح و سالم تحویل بگیرید.

آیا می دانید: مشکلات لپ تاپ ایسوس در ویندوز 10

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =