نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

لپ‌تاپ‌ها در حال حاضر دستگاه‌های بسیار قدرتمند و قابل حملی هستند که انسان‌ها در اختیار دارند، اما ممکن است با مشکلات جدی مواجه شوند که باعث ایجاد درد در ناحیه سر کاربر شود، مگر اینکه یا تا زمانی که مشکل حل نشود. لپ‌تاپ‌های ایسوس یکی از لپ‌تاپ‌های بسیار زیبا هستند، اما گاهی اوقات ممکن است با مشکل مواجه شوند.

آشنایی با مشکلات لپ تاپ ایسوس با ویندوز 10

در این بحث به برخی از مشکلات لپ تاپ ایسوس در ویندوز 10 می پردازیم که ممکن است گاهی اوقات یک کاربر با آن مواجه شود. و ما همچنین برخی از مراحل آسان را برای رفع آنها به اشتراک گذاشته ایم.

1: مشکلات صفحه کلید

پرسنل سخت افزاری در بهترین لپ تاپ شما برای مدرسه ممکن است باعث شود صفحه کلید لپ تاپ شما به درستی کار نکند و برای تعمیر آن باید این مراحل را انجام دهید.

  • ابتدا باید باتری لپ تاپ را بررسی کرده و آن را خارج کنید
  • سپس باتری را دوباره در آن قرار دهید و سپس لپ تاپ خود را مجددا راه اندازی کنید تا ببینید آیا صفحه کلید کار می کند یا خیر
  • سپس اتصال را در پورت USB در صورتی که صفحه کلید USB است بررسی کنید
  • مطمئن شوید که اتصال USB به درستی کار می کند.
  • برای اتصال مجدد می توانید صفحه کلید را از برق جدا کرده و دوباره وصل کنید. یا، به سادگی می توانید صفحه کلید را به پورت دیگری وصل کنید و ببینید که آیا کار می کند یا خیر.
  • سپس می توانید تنظیمات آداپتور بی سیم را در صورتی که صفحه کلید بی سیم دارید بررسی کنید و سعی کنید آن را عیب یابی کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تشخیص خرابی قطعه لپ تاپ

درایور کیبورد ایسوس را به روز کنید

به دلیل قدیمی بودن درایور صفحه کلید در لپ تاپ ایسوس، احتمال اینکه صفحه کلید به درستی کار نکند، وجود دارد. درایور قدیمی معمولاً باگ یا مشکلی در کلیدها ایجاد می کند که ممکن است روال کاری شما را مختل کند و ممکن است نتوانید از صفحه کلید به درستی استفاده کنید.

همیشه خطر دانلود درایور صفحه کلید از وب برای لپ تاپ ایسوس با استفاده از اینترنت وجود دارد، به همین دلیل ممکن است درایور اشتباهی را دانلود کنید. یک درایور اشتباه می تواند سیستم شما را خراب کند و چندین مشکل دیگر ایجاد کند. برای صرفه جویی در زمان و تلاش، می توانید از برنامه های شخص ثالث مانند Driver Talent استفاده کنید که منبع بسیار مطمئنی برای به روز رسانی درایورهای صفحه کلید است.

درایورهای معیوب نصب شده روی لپ تاپ ایسوس شما را اسکن می کند و در کمترین زمان آنها را برطرف می کند. همچنین آخرین درایورهای به روز شده را برای سخت افزار شما دانلود می کند. درایورهایی که دانلود می شوند از سرورهای رسمی ایسوس به اشتراک گذاشته شده اند، به این معنی که یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد است.

2: مشکلات صدای لپ تاپ ایسوس

یکی دیگر از مشکلات رایج لپ تاپ ایسوس در ویندوز 10، مشکل صدا است. این امر در این مورد رایج است و ممکن است دلایل مختلفی برای آن وجود داشته باشد. ما در مورد هر راه حل بحث خواهیم کرد، اما دو کار وجود دارد که می توانید ابتدا انجام دهید تا ببینید آیا مشکل صدا در لپ تاپ شما با آنها برطرف شده است یا خیر.

  1. مطمئن شوید که بلندگوها و هدفون ها کابل شل یا جک ورودی اشتباهی نداشته باشند.
  2. سعی کنید بلندگو یا هدست را به هر درگاه دیگری در سیستم متصل کنید تا ببینید آیا پورت معیوب بوده است یا خیر. اگر باز هم مشکلی وجود داشت، به دنبال راه حل های دیگر بروید.
این مطلب را از دست ندهید   مشکلات رایج لپ تاپ ایسوس

میزان صدا را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که صدا قابل شنیدن است زیرا گاهی اوقات صدا بسیار کم تنظیم می شود و کاربران می توانند صدا را بدون اطلاع از آن بشنوند. گاهی اوقات نیز بی صدا است، بنابراین با کلیک روی گزینه بلندگو و تنظیم صدا، میزان صدا را از سینی سیستم به درستی بررسی کنید.

درایور صدا را به روز کنید

درایور صدای قدیمی یک مشکل اساسی برای کار نکردن صدا در هر لپ تاپ ایسوس است. این یک مشکل رایج است که با به روز رسانی درایور صدا قابل رفع است. سعی کنید از یک ابزار شخص ثالث مانند Driver Easy استفاده کنید که به طور خودکار درایور صدا را در سیستم شما شناسایی کرده و اساساً آن را به روز می کند یا به وب سایت رسمی بروید و درایور رسمی را دانلود کنید تا مشکل برطرف شود.

نتیجه

این یک بحث در مورد مشکلات لپ تاپ ایسوس با ویندوز 10 بود. راه حل های آسان برای برخی از مشکلات رایج لپ تاپ های ایسوس به اشتراک گذاشته شده است. برای جزئیات بیشتر، پاسخ را در کادر نظر داده شده در زیر بگذارید.

مقالات مرتبط:

آموزش اتصال PS4 به لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =