نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

پورت شارژ لپ‌تاپ / لپ‌­تاپ‌­ها یکی از سیستم­‌های دنیای دیجیتال هستند که بسیاری از کارها را بر ما آسان کرده اند. اگر توجه کنید می‌­بینید که مردم بسیاری از نیازهای خود را با لپ‌­تاپ­‌ها پاسخ می­‌دهند، که همین موضوع باعث اهمیت بسیار این دستگاه­‌ها می­شود. همانطور که هر روزه برای رفع نیاز­ها داریم از لپ‌­تاپ­هایمان استفاده می‌­کنیم اگر زمانی مشکلی برای لپ­‌تاپ پیش بیاید نیز به همان میزان ناراحت می‌­شویم. حال یکی از مشکلاتی که ممکن است شما با برخوردن به آن این موقعیت را تجربه کنید خرابی پورت شارژ لپ­‌تاپ شماست. که احتمالا به تعمیر پورت شارژ لپ­‌تاپ ایسوس خود نیاز پیدا می­‌کنید.

حال قصد داریم بیشتر به این موضوع بپردازیم. از اهمیت پورت شارژ همین بس که اگر پورت شارژ لپ‌­تاپ شما خراب باشد نمی‌­توانید لپ‌­تاپ خود را شارژ کنید و از آن استفاده کنید. تمام چیزی که پس از مدتی برای شما باقی می‌­ماند یک لپ­‌تاپ خاموش است که حتی نمی­‌توان آن را روشن کرد. علل خرابی پورت شارژ متفاوت است و در این مقاله به بررسی علت­‌های متداول آن می‌­پردازیم و راه‌کار­هایی برای مراقبت بیشتر از این قطعه معرفی می­‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا از این موارد آگاه شوید.

پورت شارژ لپ‌تاپ

علل خرابی پورت شارژ لپ­تاپ ایسوس

بعضی مواقع شما با این مشکل رو به رو می‌­شوید که لپ­‌تاپ­تان کار نمی­‌کند، در این مواقع اگر لپ­‌تاپ شارژ تمام کرده باشد می‌­تواند موجب نگرانی بسیار شما بشود اما لیست کار­هایی را که پیش از نگرانی خوب است انجام دهید اینجا می‌­گذاریم تا بتوانید با چک کردن آن­ها از نگرانی خود بکاهید. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

  1. اگر لپ­‌تاپ­تان شارژ نمی­‌شود اولین مرحله این است که چک کنید دو شاخه شارژر داخل برق باشد. خیلی از افراد به این نکته توجه نمی­‌کنند و فکر می­‌کنند علت شارژ نشدن لپ‌­تاپ آن­ها چیز عجیب غریبی است در حالی که علت وصل نبودن صحیح دو شاخه به پریز بوده است پس حتما این موضوع را چک کنید.
  2. در ادامه اگر چک کردید که دو شاخه به پریز درست وصل بود ولی همچنان لپ­تاپ شما شارژ نمی‌­شد اینگونه عمل کنید که با پریز دیگری سعی در شارژ کردن لپ‌­تاپ خود کنید چرا که ممکن است پریز مورد نظر برق رسانی درستی نداشته ­باشد.
  3. با عوض کردن پریز اگز مشکل حل نشد، شک می‌­کنیم که احتمالا مشکل از سیم باشد. پارگی و کشیدگی در سیم اتصالی بین لپ­تاپ و پریز می‌تواند موجب عدم برق‌رسانی شود پس این موضوع را هم چک کنید.
  4. اگر با هیچ یک از موارد بالا نتوانسیتد مشکل شارژ لپ­‌تاپ خود را پیدا کنید، به شما پیشنهاد می‌­کنیم از بررسی پورت شارژ لپ­‌تاپ خود استفاده کنید چرا که اگر دلایل بالا درست باشند احتمالا مشکل از پورت شارژ شما می‌­باشد. اگر در این کار از مهارت لازم برخوردار نبودید می­‌توانید از خبر کردن یک کارشناس برای بازدید و در صورت نیاز تعمیر پورت شارژ لپ‌­تاپ ایسوس خود بهره ببرید.
این مطلب را از دست ندهید   دانستنی‌هایی درباره شارژ نشدن لپ تاپ ایسوس

راه­کارهایی برای جلوگری از خرابی پورت شارژ

در همین راستا باید به نکات ریزی اشاره کنیم که ممکن است ندانسته باعث خرابی پورت شارژ لپ‌­تاپ ایسوس شما بشوند. از این قبیل علت­‌ها مواردی مثل بازی کردن با شارژر لپ­‌تاپ است یا اتصال­‌های متوالی و درآوردن آن که باعث شل شدن پورت شارژ لپ‌­تاپ شما می‌­شوند. سعی کنید فقط هنگام نیاز آن را متصل و جدا بکنید. همینطور خوب است که از موارد گفته شده در بالا نیز برای استفاده صحیح از شارژر خود بهره ببرید. از کشیدگی و پارگی سیم لپ­تاپ‌تان جلوگیری و محافظت کنید. و در صورت نیاز به تعمیرات می‌­توانید به مراکز تعمیرات لپ‌­تاپ ایسوس مراجعه کنید و از کمک کارشناسان ما بهره ببرید و تعمیر پورت شارژ لپ‌­تاپ ایسوس خود را به ما بسپارید.

آیا می دانید: لپ تاپ ایسوس چقدر عمر می کنند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =