نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت / یکی از پرطرفدار و پرکاربردترین سیستم‌­های امروزی لپ‌­تاپ­‌ها هستند. در اینکه لپ‌­تاپ­‌ها در این روز­ها پیشرفت زیادی کرده­‌اند شکی نیست. مردم نیز هر چیزی که با تکنولوژی بدستشان برسد را دوست دارند. طبق این پیشرفت­‌ها استفاده از لپ­‌تاپ­‌ها گوناگون شد و پس از نسل کامپیوتر که با خط تلفن به اینترنت وصل می­شد لپ­‌تاپ­‌ها به راحتی از راه دور یا با همان وای­‌فای به اینترنت وصل می­‌شوند. این وصل شدن به اینترنت دیگر مزیت نیست بلکه نیاز هر لپ‌­تاپی است و اگر لپ‌­تاپی نتواند از این ویژگی پشتیبانی کند احتمالا مشکلی دارد و باید به فکر تعمیر کردن آن باشید.

وصل نشدن لپ‌­تاپ ایسوس به اینترنت می‌­تواند یکی از معضلات آزاردهنده برای کاربر باشد. امروزه اکثر کارها و مسئولیت­‌های موجود از طریق اینترنت انجام می­‌شود و حتی اگر مستقیما نیاز به استفاده از اینترنت نداشته باشید، قطعا به سرچ کردن یک سری موضوعات نیاز پیدا می­‌کنید بنابراین به اطلاعات آتی در مورد این مشکل توجه کنید. این مشکلات اغلب به وسیله افراد عادی و فرد دارنده لپ­‌تاپ درست می­‌شوند و نیاز به بررسی توسط تعمیرکار نیست.

عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت

علت­‌های وصل نشدن لپ‌­تاپ ایسوس به اینترنت

در راستای پیدا کردن مشکل وصل نشدن لپ­تاپ به اینترنت باید مواردی که ممکن است به آن دلیل لپ‌­تاپ به اینترنت وصل نمی­‌شود را بررسی کنیم و خودمان با چک کردن آن‌­ها به رفع مشکل بپردازیم. در ادامه به یک سری از مشکلاتی که باعث وصل نشدن لپ­تاپ ایسوس به اینترنت می­‌شوند اشاره می‌­کنیم.

مشکلات مربوط به پروکسی لپ تاپ

اولین مشکلی که کاربران بدون داشتن اطلاعات با آن زیاد رو به رو می­شوند آن است که پراکسی در لپ­تاپ آن­ها وصل باشد اما ندانند که چطور این موضوع روی وصل نشدن به اینترنت لپ­تاپ شان تاثیر می­گذارد. اگر این موضوع در وصل نشدن شما به اینترنت تاثیر گذار باشد باید به قسمت تنظیمات در مرورگر کروم خود بروید و سرچ کنید پراکسی، سپس از دیدن آن گزینه تیک آن را برداشته تا از حالت روشن به خاموش برود حال به راحتی می­توانید به اینترنت وصل شوید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل ویروسی لپ تاپ ایسوس

اطمینان از اتصال لپ تاپ به اینترنت

یکی دیگر از علت‌­هایی که شما می‌­خواهید با اینترنت لپ‌­تاپ­تان کار کنید اما نمی‌­توانید این است که به دستگاهی وصل شده‌­اید که فاقد اینترنت است و شما نمی‌­دانید. اگر اینترنت لپ­‌تاپ­تان را روشن کردید و به اینترنت مورد نظر وصل شدید و علامت وای­‌فای را در پایین صفحه مشاهده کردید دستگاه شما به اینترنت وصل است اما مودم مورد نظر دارای سیگنال اینترنت نیست. دلایل سیگنال نداشتن مودم تمام شدن بسته اینترنت آن، نداشتن آنتن برای اتصال و پارازیت‌­هایی که باعث اختلال در کارکرد مودم می­‌شوند، می‌­باشد. با چک کردن مودم خیالتان راحت می­‌شود که مشکل از دستگاه شما نیست.

بررسی تنظیمات مربوط به وی‌پی‌ان

یکی دیگر از علت­‌های وصل نشدن لپ­‌تاپ به اینترنت که این روزها هم خیلی درگیر آن هستیم وصل شدن به وی­‌پی­‌ان می­‌باشد. وی­‌پی‌­ان با عوض کردن آدرس آی‌­پی شما، شما را به عنوان شخصی که در کشور دیگری است معرفی می‌­کند و باعث می‌­شود آدرس آی­‌پی شما چیز دیگری باشد. اما پس از قطع کردن آن ممکن است دچار این مشکل شوید که برای سرچ کردن با ارور­های مختلف مواجه شوید و نتوانید از اینترنت استفاده کنید که راه‌حل آن خاموش و روشن کردن اینترنت است.

در این مقاله به مشکلی رایج که وصل نشدن لپ­‌تاپ به اینترنت است پرداختیم. راجع به این صحبت کردیم که مورد احتمالی برای وصل نشدن به اینترنت برای شما وصل بودن پراکسی در لپ­‌تاپ­تان است که اگر آن را قطع کنید می‌­توانید از اینترنت استفاده کنید. علل­‌های مختلف دیگری بررسی شد از قبیل وصل بودن وی­‌پی­‌ان و  یا اینکه اینترنت از مبدا دچار مشکل شده که با بررسی این موارد می‌­توانید مشکل را پیدا و آن را از بین ببرید. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد.

این مطلب را از دست ندهید   علت اصلی کند شدن لپ‌تاپ ایسوس

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: مشکلات رایج لپ تاپ ایسوس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 15 =