نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

عدم اتصال لپ‌تاپ به بلوتوث/ در راستای حل مشکلات لپ­تاپ­‌های امروزی که بسیار پر کاربرد و مورد نیاز هستند. مشکل وصل نشدن لپ­‌تاپ به بلوتوث نیز به چشم می­‌خورد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از لپ‌­تاپ ایسوس استفاده می­‌کنید و در برخی مواقع با مشکلاتی از قبیل وصل نشدن لپ‌­تاپ به گوشی، وصل نشدن لپ­‌تاپ به اینترنت و بلوتوث و… برمی­‌خورید با ما در این مقاله همراه باشید تا در مورد این موضوع که وصل نشدن لپ­‌تاپ به بلوتوث است اطلاعات مفید و لازمی را کسب کنید تا در صورت مواجه شدن با این مشکل بتوانید آن را به سادگی حل کنید.

اهمیت وصل شدن یک دستگاه به دستگاه­‌های دیگر بر کسی پوشیده نیست. در دنیای امروزی که انتقال اطلاعات از طریق بستر اینترنت بسیار ساده و روان انجام می‌­شود خیلی کسی به فکر کار کردن به وسیله بلوتوث نیست. اما در برخی جاها که دسترسی به اینترنت ممکن نیست و برای دستگاه‌های نزدیک خودتان می­‌خواهید چیزی را انتقال داده و یا از کسی بگیرید استفاده از بلوتوث به کار شما می‌­آید. در برخی از این مواقع وقتی به سراغ کار کردن با بلوتوث می‌­روید متوجه می­شوید که قابلیت وصل شدن بلوتوث لپ­تاپ شما وجود ندارد. در این مواقع باید چه کرد؟ از چه راه‌­هایی می­توان در راستای حل این مشکل استفاده کرد؟ برای اطلاع از پاسخ این سوال­‌ها در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

عدم اتصال لپ‌تاپ به بلوتوث

راه­کار­های حل مشکل وصل نشدن لپ­‌تاپ به بلوتوث

خوب است راه­‌حل­هایی را برای یافتن این مسئله که اگر با این مشکل مواجه شدیم چه کارهایی از ما برمی‌­آید که انجام بدهیم. فایده این که بدانید اگر با این مشکل مواجه شدید چه باید بکنید این است که خودتان بدون کمک دیگران می‌­توانید همان لحظه شروع به بررسی مشکل و رفع آن بکنید.

  1. اولین کاری که می‌­توانید از آن استفاده کنید استفاده از تکنیک Troubleshoote است. با این تکنیک مشکلات داخلی لپ­‌تاپ برای عدم وصل شدن به بلوتوث بررسی می‌­شود. اگر مشکلی نداشته باشد که تغییری ایجاد نمی­‌شود اما اگر مشکلی باشد پس از رفع آن و دوباره امتحان کردن فرایند وصل شدن لپ­‌تاپ به بلوتوث احتمالا مشکل حل شده و به راحتی می‌­توانید به اینترنت متصل شوید. مراحل انجام این کار به صورت زیر است. Setting->update and security->troubleshoot->Bluetooth->Run the troubleshooter با طی کردن این مراحل پروسه عیب‌یابی بلوتوث شروع می­‌شود و مشکلات احتمالی به صورت خودکار برطرف می‌­شوند.
  2. راه حل دوم این است که از فعال بودن سرویس بلوتوث خود اطمینان حاصل کنید. یکی از مشکلات ویندوز 10 این است که در پس زمینه لپ‌­تاپ از این سرویس پشتیبانی نشود. برای دیدن مراحل انجام این کار به ادامه مطلب توجه کنید. مسیری که شما باید بروید به صورت Win + R برای باز شدن صفحه Run ، سپس کلمه msc را در کادر Run تایپ کرده و اینتر را بزنید و یا OK را بزنید. سپس پنجره Services برای شما باز می‌­شود که باید در این پنجره به دنبال Bluetooth Support Service بگردید و روی آن دوباره کلیک کنید. در منوی باز شده تب general را انتخاب کنید و منوی کرک‌ه­ای startup Type را باز کرده و حالت Automatic را انتخاب کنید. در نهایت به تب Log On بروید و تیک گزینه Local System account را انتخاب کنید و در نهایت OK را بزنید. در نهایت نیز نیاز است که یکبار سیستم خود را ری‌استارت کنیم و از وضعیت جدید بلوتوث خود باخبر شویم که چک کنیم آیا مشکل برطرف شده یا خیر.
این مطلب را از دست ندهید   راهکارهای عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت

در این مقاله راجع به مسئله ی وصل نشدن لپ­‌تاپ ایسوس به بلوتوث صحبت کردیم چرا که این مشکل هنگام که می­‌خواهید به دستگاه‌­های نزدیک وصل شوید و به اینترنت دسترسی ندارید می‌­تواند بسیار آزاردهنده باشد. برای همین روش‌­هایی را معرفی کردیم که به صورت کاملا محلی به حل مشکل شما و بررسی اینکه چرا به این مشکل برخورده‌­اید می‌­پردازند و مشکل را حل می­کنند. امیدواریم این مطلب در حل این مشکل برای شما کارآمد بوده باشد.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: لپ تاپ ایسوس چقدر عمر می کنند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 18 =