نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

شارژ نشدن لپ تاپ/ از مهم­ترین قطعات لپ­‌تاپ شارژر آن است. شارژر لپ­تاپ عضو اصلی لپ‌­تاپ می­‌باشد که اگر نباشد پس از چندی که شارژ لپ‌­تاپ­تان تمام می­‌شود و لپ‌تاپتان خاموش می­‌شود دیگر نمی‌­توانید آن را روشن کنید. پس مهم است که این عضو درست کار کند و برای درست کار کردن این قطعه لازم است که سیم­‌ها سالم، پورت شارژ و آداپتور لپ­تاپ و پریز نیز سالم باشند تا بتوان لپ­‌تاپ را شارژ کرد و از آن استفاده کرد. در این راستا خوب است اطلاعات عمومی خود را بالا ببریم چرا که ممکن است هر یک از ما با این مشکل شارژ نشدن لپ­‌تاپ ایسوس مواجه شویم.

عیب یابی مشکل شارژ نشدن لپ تاپ

شارژ نشدن لپ­‌تاپ ایسوس می­تواند دلایل متعددی داشته باشد که برای تعمیر آن ابتدا باید علت شارژ نشدن آن را پیدا کنیم. زمانی که علت شارژ نشدن لپ­تاپ را پیدا کنیم می­توانیم در راستای تعمیر و تصحیح خطاهای احتمالی موجود در آن گام برداریم. در ادامه این مطلب راجع به علت­‌های مختلفی که باعث شارژ نشدن لپ­‌تاپ می‌­شوند صحبت می­کنیم و در راستای رفع این خطا به شما راه­کارهایی را ارائه می­کنیم. پس اگر شما هم می­خواهید راجع به این موضوع اطلاعات بیشتری به دست آورید با ما تا پایان این متن همراه باشید.

دلایل موثر بر شارژ نشدن لپ­تاپ

برای بررسی مشکل شارژ نشدن لپ­‌تاپ ایسوس گفتیم که باید ابتدا منبع مشکل را پیداکنیم تا با بررسی­‌های لازم بتوانیم علت را از بین برده و آن را شارژ کنیم. به دقت به این بخش توجه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   عدم اتصال لپ‌تاپ به بلوتوث

بررسی سالم بودن سیم شارژر لپ­تاپ

یکی از مهم­ترین دلایل شارژ نشدن لپ­‌تاپ این است که سیم شارژ وصل شده از پیش دچار کشیدگی، پارگی و… شده است. در این مورد باید دقت کنید و سیم را به دقت بررسی کنید.

بررسی برق داشتن پریز

از دیگر علت‌­هایی که شما شارژر را به لپ­تاپ وصل کرده‌­اید اما لپ‌­تاپ­تان شارژ نمی­‌شود این است که پریز مورد نظر شما برق رسانی ندارد یا برق قطع است! در بسیاری از موارد افراد ابتدا به فکر بدترین مشکلات می افتند غافل از اینکه قطعی برق نیز می‌­تواند موجب شارژ نشدن لپ­‌تاپ آن­ها بشود.

اتصال صحیح شارژر به لپ­تاپ

از دیگر علت‌­های شارژ نشدن لپ‌­تاپ این است که شارژر به درستی به لپ تاپ وصل نیست پس حتما این مورد را هم چک کنید.برخی لپ‌­تاپ­‌ها باید یک صدای آرامی از جا رفتن شارژر شارژ به داخل آن­ها شنیده شود تا مطمئن شوید که اتصال به درستی برقرار شده است.

اتصال صحیح دو شاخه به پریز

اگر دیدید که با انجام کارهای بالا مشکل رفع نشد این کار را نیز امتحان کنید. با چک کردن اتصال دو شاخه به پریز مطمئن شوید که دو شاخه با کشیده شدن از پریز درنیامده باشد.

شارژ نشدن لپ تاپ

تعمیر شارژ نشدن لپ­تاپ ایسوس

همانطور که دیدید و اشاره کردیم شارژ نشدن لپ­تاپ معمولا دلایل ساده‌­ای دارد. برای اینکه این مشکل را حل کنید می‌­توانید به راحتی خودتان دست به کار شوید و موارد گفته شده را چک کنید. اما اگر با موارد با مشکل حل نشد و باز هم با مشکل شارژ نشدن لپ‌­تاپ ایسوس خود مواجه بودید احتمال بدهید که مشکل از باتری یا پورت شارژ لپ­‌تاپ شما باشد. در صورت خرابی پورت شارژ لپ‌­تاپ بقیه موارد درست به نظر می­‌رسند اما همچنان لپ­‌تاپ شارژ نمی‌­شود. در این موقعیت خوب است از کمک افراد متخصص این حوزه کمک بگیرید و برای بررسی قطعات داخلی و پورت شارژ و شارژر لپ‌­تاپ خود را به آن ها بسپرید. پس از عیب یابی نیز ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشید که با سپردن لپ‌­تاپ خود به افراد متخصص می‌­توانید خیال آرامی راجع به این موضوع نیز داشته باشید که کار لپ‌­تاپ شما به بهترین نحو تعمیر می‌­شود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر باتری لپ‌تاپ ایسوس

آیا می دانید: شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 4 =